• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God fredag fra Forus

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God morgen fra Forus!

Trøtt i trynet i og dag og, men hva gjør vel det? Det er fredag og det er helg om noen få timer! Tidlig helg i dag, da man må til byen for et lite møte. Lurer på om jeg skal stikke innom Idsøe på vei hjem?

Ha en fin en forumister! :)

God fredag fra Bergen. Rakk å sykle opp til jobb mens det var stjerneklart, det har gått over nå.

Rukket å bestille to stk Iphone til fruen å meg, mulig de blir byttet ut til Nokia når de kommer med ny. Apple begynner jo å bli litt 2009, Nokia er herlig nostalgi:lol:

Desverre ingen EB poeng når du kjøper Iphone 5 på apple.

Gooood fredag fra Trondheim

Mnds.oppgjør er nærmest over og takk for deeet.... :D Tok et krafttak i gårkveld, og nå er innboksen tom !!!! :D :D :D

Idag blir det herlig slanging på sofaen , gjerne med litt sprøtt potetgull og en kald pils. Velbekomne :up: :up:

Ha en fantastisk feiende flott fredag :D :D :D

God fredag #2 fra Bergen.

Dette har vært en lang uke, så gleder meg til i alle fall et par timer helg før det setter i gang igjen. I morgen kveld er det tur nedover til BKK, og det er mye som må ferdigstilles før den tid.

Ha en strålende fredag!

Mornings fra en taxi, trolig på vei til OSL. En gjeng idioter fant det for godt å "kidnappe" meg for ikke lenge siden. Tror det blir en hard helg....

God morgen fra Tananger

Her er det overskyet, men heldigvis ikke noe regn (enda...).

Sitter på kontoret og nyter en kopp med varm te, fordi jeg vet jeg skal ut og jobbe der det er vesentlig kaldere :p

Det er kun få dager til vi kan si det er oktober, og noen flere dager til man skal østover på kurs. Woo hoo... :drunk:

Well, ha en fin dag og en bedre helg forumister :)

Morn fra Oslo

Java-knoting fram til kl 10, så en treningsøkt før man kan si det er helg. Ferdig med obligatoriske oppgaver i samtlige fag så man kan puste ut litt også.

Morgen fra utenlandspiren på OSL Alt for tidlig å stå opp kl 05.45 når man bor i Oslo og flyet har avgang kl10. men det var ikke rart. innsjekk senest 2 timer før avgang, noe som betyr at innsjekk åpner 2 timer før avgang. ca 10% av pax fikk sjekket inn på automat og 90% måtte sjekke inn i skranke. Veldig irriterende å måtte stå 30min i kø når man bare har håndbagasje. Det ser også ut til at reisefølget på 8 er spred godt rundt i flyet. Flightnummer er XQ953 til Izmir, der det blir en ukes ferie i Haisidaisi eller noe slikt Håper resten av opplevelsen blir bedre en det tullet reisebyrået har klart foreløpig. og for de som ikke har alt i hode så er XQ Sun Express. og reisebyrået heter Nasar tror jeg....
Ha en fin uke alle sammen.

God morgen fra Port Elizabeth!
Her er det full jobb frem til kl 12, da stikker jeg på pubben og ser Sør-Afrika banke Pakistan i T20-VM i cricket, deretter blir det grillfest med naboene, nærmeste naboen er pensjonert pilot for SA. Fløy A342/3 og /5 i en årrekke, og får alltid noen morsomme historier fra tiden i luften, spess etter noen glass vin ;-)

Ha en super helg!! :-)

Edit: Ser frem til TRen Someone!! ;-)

DY til Krakow...nå venter mer øl

Lykke til Espen, og hold deg utenfor Polske fengselsmurer :drink:drink

God formiddag fra TOS, tynt skylag som nesten slipper sola igjennom.
Her er det budsjett 2013 for alle penga, blir ferdig i løpet av dagen, så da får man kanskje tid til å booke en tur til Roma for et møte om 2 uker.

Ellers er en CT med kona i C til TYO blitt booket den siste uka, og tilfeldigvis blir det over cup-finale helga, så den får bli fulgt på nett. Taper TIL for Hødd vurderer jeg å bli igjen i TYO....

Morgen!
Siste rapport fra Espen er promille på godt over gjennomsnittet og seated på rad 31 på LN-NOY retning KRK - tror det er en som er relativt sliten ved helgeslutt :colgate:

Selv var jeg hjemme fra jobb 02:30 inatt, slik er det vel når Primera velger sette opp ferryflights midt på svarte natta, men nå er det helgefri frem til Mandag morgen og det skal bli godt!

Lykke til alle OSL ansatte idag, høstferie står får døren og "ALT" er fullt. :cry:

God fredag fra Krsand!
Kjenner at en forkjølelse er på vei. Så da blir det vel noen nesedryppende dager fremover. Forhåpentligvis en kort variant denne gangen.
Fredag er jo deilig da, med helgen foran oss. Synd det ikke er sommer lenger, for jeg kunne tenke meg noe varme og utepils nu. Men sånn skal det vel ikke gå.

Mornings fra en taxi, trolig på vei til OSL. En gjeng idioter fant det for godt å "kidnappe" meg for ikke lenge siden. Tror det blir en hard helg....

DY til Krakow...nå venter mer øl

Hehehehehehe!
Her lukter det pissup rejser med kalasjnikov, horer og alkohol lang vei! Og så DY da!?! Vet de ikke at du foretrekker SAS?? :headbang
Jaja! Håper du kommer fra det med livet i behold og uten kjønnsykdommer!:colgate:

God helg!

BF:cool2

God dag fra Pilestredet. Litt å gjøre på jobb i dag, men det er det alltid når man jobber med folk som ikke greier å koble seg på trådløse nettverk og når man ellers fungerer som resepsjonist, bibliotekkar og annet på en gang. Heldigvis henviser jeg videre for det meste hva gjelder boksøk for bibliotekkaren sitter bare 3 meter unna. Straks avgårde til Thon Hotell triaden for landsstyremøte i Norsk Studentorganisasjon. Huhei hvor det går. Skal se om jeg får greid å snike inn litt skolearbeid også, som regel er det nok dødtid til det.

O'hellige helvette, så fort ting skjer av og til. I morges ble leiekontrakt på ny leilighet på Bislett signert, og i kveld skjer 99% om ikke 100% av all flyttingen - så da blir man nær nabo til både Bislett Kebab og polet!

Blir godt å kunne roe seg ned sånn utover neste uke når allting kommer på plass. Ha en fin dag.

God kveld fra godstolen, slitsom arbeidsuke så her skal jeg tilbringe kvelden tror jeg!

Godstolen hoeres kanon ut.

God sen lunch fra Chicago. Blir nok et par timer til paa kontoret foer man tar turen hjem via ett lite pitstop paa Whole Foods.

Ellers blir det rolig. Middag i morra kveld teppanyaki style, en tur ut paa landet for aa besoeke Dr. Johnsen er planlagt for soendag.

Good times og god helg!

Back