Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Skjønner at man er vant med å reise når kollegaen sender sms med at de er på flyplassen, og mitt svar er at jeg vurderer å snart stå opp og gå i dusjen.
God fredag fra langtvekkistan. Dagens bunn og topp så langt er blodig kne etter at en bølge sendte meg rett i korallene.. og slangejakt mellom solsengene.
Ha en god en alle som holder seg på trygg avstand til slanger og koraller.
Bare en ufarlig liten greie, etter farten å dømme var den reddest. Eller var det på flislagt område ved bassengkanten og ikke nede på stranden.Slanger på stranda? Ja, da er det bare å stryke Sri Lanka av lista over framtidige reisemål. :70:
Men det blir sikkert kurert av en GT.
Haha, kjenner til den. Overnattet på ParkInn før BA761 i fjor, da er det vekkeklokke en time før avgang. Reisefølge ville møtes ved innsjekk to timer før avgang, det ble det ikke noe av...ld
God frædda
Skal spise taco og drikke julebrus i kveld. Digg med ferie!
Fikk sensur på høstsemesterets siste eksamen idag så nå er tredve studiepoeng også i boks.
Vårsemesteret "starter" neste søndag. Da går turen nordover til Bodø via OSL og TRD. Årntli melkerute må til, nå som jeg skal prøve å rekvalifisere på legs.
God hælj
God kveld fra Oslo, rolig flygning ned fra LYR til OSL i dag
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.