God fredag fra Asker

Someone

Moderator
Medlem
God morgen. Barn er levert, og dagens eneste planlagte Teamsmøte er gjennomført. Litt tall masseringer og litt espressodrikking, så lukter det både lang løpetur og tidlig helg. Crispy duck i kveld, men har ikke landet på innholdet i glasset. Ha en fin dag

Last edited:
God morgen fra forblåste Sørland. Intet stort enn kveldsskift og visning på leilighet på tapeten. Må også si at det er smått ironisk å våkne til nyheten om at mannen bak nyhetsspeilet og covid-fornekter nå er død som følger av korona...

G’ mårnings fra hybelen i Bergen. Ute går det i spredte byger, sludd og regn.
Frokost og nyheter nå før en ekstra runde innom jobb.
Deretter blir det trim, soving og nattevakt til kvelden.
Ha en fin fin fredag :)

God fredag fra Forus. Det begynner å gå mot helg og godt er det! Ellers er det lite planer for helgen og det er vel egentlig ganske vanlig nå for tiden. Ser frem til å jekke en øl om noen timer. Ha en fin en!

God dag fra havet vest om Florø.

Etter 10 dager i havet med opsjon på 1 dag til pga været er det snart på vei hjem igjen. Kun en uke til det ordinære skiftet starter. En påske på overtid i havet er helt greit når landet er delvis stengt og reising utaskjærs er NoGo.

Sommerdekk på bilen håper eg er godt nok for de 10 min kjøring hjem fra Heliporten i Bergen.

Min 4xopptjening run på mandag er spikret og korona vaksine er avtalt. Da kan eg snart ta helg.

FQTV

God dag fra Lillestrøm. Masse mailing unnagjort. Kontrakter lest og godkjent. Har oppdaget en helt STRÅLENDE funksjon jeg ikke visste om i PDF fra før. Nemlig sammenligning av PDF filer, så man kan sjekke om noen andre har endret PDF'en du sendte dem og i så fall hva som er endret. Det er stilig.

Nå ut og handle litt til hælja. Taco Supreme i morgen!

Ha en fjong dag

Da har du og mangen andre misforstått hvordan det smitter. Run fra flyplass til flyplass med maske påbud og antibac er ikke årsaken

FQTV
Mobilitet er absolutt en årsak jo. Men ok, la meg nøye meg med å si at det er helt idiotisk at SAS kommer med en slik kampanje slik situasjonen er nå.

Driver ikke SAS og forlenger statuser nå, så man ikke behøver å fly for status?

Fredag fra gjemmekontoret. Hektisk, men man overlever. Ganske klar for helgen.

Ha en god en :)

Driver ikke SAS og forlenger statuser nå, så man ikke behøver å fly for status?

Fredag fra gjemmekontoret. Hektisk, men man overlever. Ganske klar for helgen.

Ha en god en :)

Ikke for de som har periode som utløper etter 31/8-21

Sent from my iPhone using Tapatalk

Må også si at det er smått ironisk å våkne til nyheten om at mannen bak nyhetsspeilet og covid-fornekter nå er død som følger av korona...

Indeed ... noen vi kjenner? Er jo et par slike som har vært innom og belært oss om chemtrails osv .. Forøvrig er det tydeligvis noen der ute som følger ham tett ..
Etter det AO og Oppland Arbeiderblad vet er det tatt bilder av alle bilene parkert ved låven. Registreringsnumrene vil være nyttige i arbeidet med å få brakt på det rene hvem som deltok på arrangementet.

Jaja - trist uansett.

Vel, da er fredagen godt i gang. En ny runde med CoreMOW er gjennomført med påfølgende bløtlegging.
VPN-tunellen skinner flott foran meg og det ser ut til at jeg har nok å kose meg med frem til arbeidstidens slutt.
Svigerbeisetet har forlangt pizza til middag så da er det ingen nåde. Nytter ikke å motsi en '4-åring'...

Trallala og brukbar fredag y'all ...

Back