God fredag formiddag fra Ao Nang

mcduck

ScanFlyer Gold
God fredag kjære forumister!

Her i Ao Nang, Krabi er det rundt 28 grader, halvveis overskyet. Sitter i cafeen på bungalowområdet og har en cheeseburger med bacon.

Ellers står det ny massasje på menyen, slappe av på stranda (Mulig jeg drar til Rai Leh), bedre (billig) middag, før jeg på søndag starter på Padi Open Water dykkersertifikat. Rart å tenke på at det bare er ei uke igjen her! Bangkok og Hong Kong skrinnlegger jeg på denne turen, da jeg ikke kan utsette retur av forskjellige grunner.

I andre nyheter så har jeg levert min første klage til Flyklagenemnda (941/13F mot Norwegian for 13 timer forsinkelse hjem fra DXB), så får vi vel et svar derifra om et halvt år.

Håper dere får en strålende dag hvor enn dere er!

Last edited:
God morgen fra Forus!

Fremdeles syke barn, så i dag blir det halv dag på undrtegnede.

Kan ikke påstå at det merkes at vinden har løyet mye akkurat, men slik er det nå. "Glatt" er det og ute. (Ligger visstnok noe hvitt på bakken) ^_^

Ha en fin en forumister! :)

Mornings fra hovedstaden. De 10cm med snø som visstnok skulle komme i går visste seg å være løgn. Litt frisk bris var det riktignok. Men ser ut til at det fortsatt ikke er mulig å bytte ute joggesko med ski :(
Jobben kaller, og med fare for å jinxe meg selv så ser det faktisk ut til å bli en rolig dag.
God helg, TFIF, og får vel ta en tur innom Polet og hamstre mer juleøl :drink:

God morgen fra Oslo Sentrum. Jeg og min frue gjør oss klare for avreise til OSL og BA763 til LHR for en velfortjent langhelg der borte. Har ikke prøvd BA Club Europe før, så skal bli artig å se hva det er for noe en fredags formiddag :) Deilig med fredagsfølelse på en fredag for en gangskyld!

God Fredag!

God morgen fra Flytoget. Her er man på vei hjem igjen fra OSL, grunnet flight SK821 til Amsterdam ble kansellert. Så da ble det ikke noe KLM event . Tidligst en kunne komme ned var 16:30, og det blir for sent skal en ha med seg mesteparten av moroa. :(

Ha en vindfull dag videre..

Last edited:
God morgen fra in-office, at det er glatt som f**n ute kunne jeg lett konkludere idet jeg kom på jobb. Skulle dratt med Pearl Seaways fra København i går, de er i dag forventet til Oslo tidligst kl 16:00 (!) med avgang 18:00. En forsinkelse på over seks timer på Købenferja er svært ille.

Color Magic er veldig sen også, men jeg kan ikke se at CL opplyser om dette..

I kveld blir det middag&film med besøk, så kvelden går nok fort unna med litt alkolhol også. :)

God morgen fra Flytoget. Her er man på vei hjem igjen fra OSL, grunnet flight SK821 til Amsterdam ble kansellert. Så da ble det ikke noe KLM event . Tidligst en kunne komme ned var 16:30, og det blir for sent skal en ha med seg mesteparten av moroa. :(

Ha en vindfull dag videre..

Kjipern! Føler med deg.. :/

Ha en fin dag folkens.

God morgen fra gullstua.

Idag var fast track faktisk fast og med Ylvis som bonus. Håper det ikke blir for nye turbulens eller omflygning idag.

Legger merke til at boardingpass printet ut igår og det printet ut på OSL har 15 min forskjell på boardingtid.

God morgen fra Kristiansand,
Her har vi overnattet på Thon Hotelleriet etter biltur ned fra Tananger i igår ettermiddag/kveld. Turen gikk greit på stort sett tørre veier.
08.00 avgangen med Superspeed ble kansellert idag og. Vi satser på 16.30 avgangen og håper at den kan gå. Når er været på andre siden av vannet problemet. I mellom tiden er vi standby på hotelleriet.
Hvis ikke blåser vi av hele øvelsen og setter kursen hjem til Tananger i ettermiddag.
Så får vi ta juletur til Luneburg neste år.
Været kan man som kjent ikke gjøre mye med.
En av kollegene ut på Ula feltet rapporterte 145km/t med vind i går og det er jo rimelig friskt ja.
Ha en fin dag Forumister.

Hoy fra SVG. Tidlig ute i dag. Skal over fjellet med SK4016 i dag. Foreløpig ingen melding om forsinkelse på den. Så jeg håper på det beste. Blir sikkert stappfullt fly da det har vært en del kanselleringer tidligere i morges. Så får vi se om jeg rekker innspilling av Lindmo på Marienlyst i ettermiddag.

Og DER ble den innstilt.... Hekkan! Hjelper det med EBG nå?

God formiddag.
Hjemme igjen etter etter en tur til Kristiansand. Stod 45 min på kaia før vi fikk beskjed om at Superspeed var innstilt. Fått nye billetter til i ettermiddag. Håper de evt kansellerer før vi går hjemmefra neste gang. 2,5 time bortkastet kjøring er nok på en dag.
Har kanskje en hel helg hjemme som er helt til disposisjon?
Ha en fortreffelig helg

Hoy fra SVG. Tidlig ute i dag. Skal over fjellet med SK4016 i dag. Foreløpig ingen melding om forsinkelse på den. Så jeg håper på det beste. Blir sikkert stappfullt fly da det har vært en del kanselleringer tidligere i morges. Så får vi se om jeg rekker innspilling av Lindmo på Marienlyst i ettermiddag.

Og DER ble den innstilt.... Hekkan! Hjelper det med EBG nå?

Du kommer raskere frem på telefonen. Av og til i det minste :p

Her gjør man seg klar til SK214 oppover kysten, og ting ser ut til å være i rute enn så lenge. Får håpe det holder seg sånn, slik at jeg kommer meg frem til AMS sånn en gang utpå kvelden :colgate:

Jeg kom kjapt gjennom på 05400. Nå har jeg plass på 1930 avgangen. Totalt kaos. Lindmo ryker. Men jeg SKAL se delillos i morgen!

God morgen!

Ser Someone etterlyser snø! Ta med kjølebag, spader, snøfres etc og kom til Skaun!! Her har det i natt alene falt 30 cm, og nærmer oss meteren med snø nå...

Kom hjem fra London via Osl i går, og begge flights landet FØR rute i kaoset som rådet.. Var mektig imponert og hadde flaks med avgangene tør jeg påstå. MÅTTE være i TRD til kl 17.00 og nådde det med glans.. Yippi! :)

Svigermor og stedatter skal til CPH på shoppinghelg, så håper flighten deres dit går som planlagt i kveld..

Ellers bringer helgen "guttas julebord", en årlig unnskyldning for fyllekule og gamle skrytehistorier. Julevask på søndag, håper vi snør ned så vi ikke kommer inn i huset til den.. hehehe. :) :) :)

Tallinn neste uke, og fikk reiseplanene for deler av første halvår i går.. Virker som om vi kan møtes på noen flyplasser verden rundt neste år også gitt.. Telte 3 USA-turer, 1 Mexico, 1 Riga, 1 Dublin, 2 Malta, 1 Brasil og da har jeg ennå ikke sett nøye på planene.. Spørs om det ikke blir Platinum-kort snart her, nærmer meg 100K med stormskrittt og har fortsatt 6 mnd igjen av opptjeningsperioden.

Nyt snøen alle snømenn, og lykke til med alle flights i uværet denne helgen!

Kim

God formiddag fra det Sørlandske!
Sol og fint vær dog litt vind, men ikke som i går.
Litt mindre bruk av lommetørkle i dag, og det passer jo fint at det er på hell, så mye julebord som jeg har foran meg nå, hehe.
Kjenner jeg er passe tørst også i dag.

Halv dag på jobben, så hjem å vaske tøy og nyte noen timer alene hjemme! Ahhhhh!
Så julebord!
Mer Ahhhhh
Så gode drikkevarer - gratis....
Yihaaaaaaa

Color Magic er veldig sen også, men jeg kan ikke se at CL opplyser om dette..

Nuvel: http://shipstatus.colorline.no/?lang=no

Så det så!

BF:cool2

Som sagt, ble jeg booket om til 1935-avgangen. Alle andre avganger er fullbooket og de kunne ikke sette meg på standby på tidligere fly selv om jeg er EBG. Reiser på go-billett.

Får ikke sjekket inn på den nye avgangen fordi de må skrive om billetten min først. Venter på at den skal komme på mail. Pleier dette ta lang tid?!

Slagplan videre?
Jeg tenker at jeg forsøker å sjekke inn igjen når jeg får den nye billetten og gir beskjed om at jeg er tilgjengelig hvis det skulle åpne seg en ledig plass på tidligere fly.

Snø-murr frå Trondheim. Her er det jo greitt veir, men det spøker for julebordsplanar... Ein av fire tilreisande kom seg avgårde i går. Idag har ein alt gitt opp frå FDE, ein reiser på ID frå BGO ("haha, ja det går nok fint i dag", tenkjer du nok...) og ein skulle reist frå HOV for eit par timar sidan og har vel neste sjanse halv seks i dag... Jaujau. Kan fort bli ei rolegare helg enn planlagt, gitt.

Ha ein ruskete dag....

Edit: Ein kan jo håpe at dette er årets rusk-i-flya-helg, slik at juleturen heim-heim går bra... Det er lov å håpe...

Kjipt!!!!

God morgen fra Lillestrøm. Jeg skulle jo også vært på KLM event, men det skar seg på samme vis som for pgaa. Dog allerede i går kveld.

Nå skal jeg tasse bort til butikken og se om de ikke har noe nykvernet grevling som jeg kan stappe i ansiktet.

Hadde braaaaa

Slått meg litt til ro med at SK4046 er bedre en ingenting...

Tror jeg har vært heldig som har fått plass i det hele tatt. Standbylistene er kjempefulle. Satser på flyet går i kveld...

Morn fra studentbyen. Begynner så smått å gå opp for meg, at i tillegg til den vanlige fredag og lørdagen på jobb må man ramle innom på søndag også...
Sånn helt urelatert fikk man også med seg at Nelson Mandela gikk bort i går kveld :(

G'morgen fra et grått, fuktig og varmt vestsørøst. Mine sympatier til dere som ikke kom dere til AMS eller andre steder. Fredag og snart helg her også - har litt juleshopping å gjøre - ellers lite som skjer. Invitert på 'Tacky Christmas Sweater-party' i morgen .. håper de har brennevin.

Back