• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God fredag folkens

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
Hi, ho fra hotellet der selveste Justin Biber bodde. Straks rettes snuta mot Flytoget og opp til OSL, der Widerøe skal bringe oss til Sandnessjøen.

Har sovet en hel time i natt, så dette kan bli en riktig trivelig dag.

"Søsteeeeeer... Kaffeeeeeee..."

Ha en fin en.

Hoj!
Jeg var relativt trøtt helt til jeg passerte crewslusen på OSL imorges, må si jeg våknet på andre siden av 'lasern' da jeg ble tvunget til å drikke av den medbrakte kaffen.
Ellers er det grått og trist, MET'n melder om regnbyger, torden og total gråvær i hele dag :headbang

Go'day.

Good morning fra DY 379 TOS-OSL. der blir det en sårt tiltrengt kaffekopp før DY 528 til SVG. Første vakt i ny jobb på sola, blir spennende! Ha en fin dag alle!

Mornings. Regn langs ring 3 i dag, men trafikken flyter. Merker et hint fortsatt av god mat og drikke på Brasserie Blanche i går. Alenekveld hjemme i dag, så da kommer svært lite til å bli gjort. TFIF

God morgen fra en av NSBs type 72. Toget fra Drammen til hovedstaden er i rute. Forhåpentligvis går alt for seg i ordnede former på kontoret i dag, og jeg vil kunne ta tidlig helg!

God fredag! Gjemmekontor idag vilket är skönt. Ikväll skall det testas ett nytt flygbolag och destination. Höga Kustenflyg/Golden Air till OER. Ha en strålande helg folket!

Gooood fredag fra Trondheim :)
Gryende ryggvondt i emninga,kiropraktoren er satt på standby men håper det roer seg etterhvert.

Idag blir det enkel og grei middag fra Burger King, deretter : Ingenting !!!

THIF :drink

God formiddag fra Haugesund. Hjemmekontor noen timer før man skal ha et par kundebesøk. Deretter kommer ukens høydepunkt : HELG!!!!

Været er vekslende med regn og sol.

Ellers har vi de siste dagene tatt avgjørelsen om at det blir Dubai i desember, Hotell er fikset, så nå sitter vi å surfer etter flybilletter :)

Happy helg folkens!

God ettermiddag fra Stjørdal. Blir en kjapp sykkeltur i det herlige trønderværet før man tar turen nedover mot BEG senere i dag. :)

God helg alle sammen!

God ettermiddag fra Værnes! Turen går til Bergen med SAS og videre til Nordheimsund for brullyp nr 2 denne sommeren. Satser på fint vær, men det er vel kanskje litt optimistisk på den kanten av landet ;)

Ha en riktig god helg!

God ettermiddag fra gate 15 på OSL

Dårlig med plasser hvor man kan sitte med laptopen på noe annet enn fanget her. Satser på at man ikke blir for varm på fanget :p

Venter på at WF153 skal komme seg avgårde slik at et av målene med årets NR-tur blir gjennomførtført.

Hvis det er noen som føler for å holde meg med selskap her jeg sitter helt alene (og hører på en liten unge som skriker...), så er det bare å ta turen bortom.
Ellers blir det vel lesing av nyheter, sjekking av mail og notatskriblerier mens man venter.

Ha en fin dag forumister :)

God ettermiddag fra Krsand!

Her har man brukt 3 timer på trening og deretter 2 timer med psykolog i dag.
Er det rart jeg må skynde meg ut på hytta og begynne drikkingen??

God helg!

BF:cheers:

... og da kunne man fjerne "NYC/BOS" signaturen, for å erstatte den med kun JFK. Det blir WT+ med BA, noe jeg forsåvidt aldri har testet før så dette blir spennende.
New York climate i Sept. er heller aldri feil når "sommeren" virkelig er på hell her hjemme.

Fotballkamp med yngre krefter på avdelingen tidligere i dag, hvorpå jeg kjenner at en del muskler har vært i ny aktivitet... Morsomt, lell. :)

Senere i kveld blir det Døgnvill og Pet Shop Boys!

God kveld fra Lillestrøm.. Kanskje jeg ramler borti Thomas den 16. sep :drunk:

G'ættermidda her vestfra ... trøtt og sliten etter en masete dag... Ble vekket ved ettiden av tidenes lysshow .. det lyste lyn i det fjerme verre enn jeg tror jeg noengang har sett tidligere. Hadde det vært nærmere ville det vært kontinuerlig lyst. Nærmere kom det, men da spredde det seg mer ut.
Litt gøy på skolen også da guttungen har noen 'issues' som må løses ...

Fortjent en øl nå, synes jeg.

Back