• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

BFF - Brillefin Fredag

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
God morgen fra Lillestrøm. Her bærer det straks opp til OSL, der snuta rettes mot Nairobi via London. Blir mitt første møte med Afrika, utover Sør Afrika, og jeg kan vel ikke si annet enn att jeg gru-gleder meg.

Elefanten er småsur siden han skal fly uten skuff.

Ha en BrilleFin Fredag, alle sammen.

God morgen fra Drammen.. Sitter med regnskap, det må gjøres det også.
En snarvisitt til Japan er under planlegging, inneholder bl.a. en kjent Sushirestaurant.

Last edited:
God morgen fra tiggerstaden. Da har jeg sjekket inn så nå kan jeg legge meg igjen.

Skjønner ikke hvordan jeg kan ha vært så sløv at jeg hadde reservert sete på feil side av flyet. Oppdaget det først ved innsjekking og da var det ingen seter ledige på rett side. :headbang

Ha en god en alle andre sløvinger.

Mornings. Tranen er inntatt og Skogen kaller. Opp til hytta etter jobb og ser frem til den faste GTen foran peisen. Best å være på den sikre siden, i tilfelle malariamyggen i påskefjellet. Ha en fin dag

God strålende morgen fra Sola. Fantastisk fint her i dag og er klar for påskeferie, selv om jeg også må jobbe litt neste uke.
Har ingen flyvende ferie i vente men en hyttetur til Eivindvik står på planen for meg og barna.
For helgen - ingen store ambisjoner, kun kos.
Ha en fine helg.

God formiddag fra Forus,
Her er man i gang med ukas siste arbeidsdag.
Den skal bli kort.
I kveld blir det middag med gode kolleger med følge.
Ha en fin dag folkens.

God morgen fra Gran Canaria.

Sløvemorgen her. Vil med stor sannsynlighet tippe at det blir å henge rundt bassenget i dag, og ikke gjøre stort annet. Så da gjenstår det å se hva far huset gjør for å ikke gå på veggene og bli rastløs..

Ha en fin en forumister :)

Greetings fra Tananger

Her er det siste arbeidsdag før påske, men i motsetning til OJB så blir den neppe kortere enn vanlig, heller motsatt. Handover til de 2 som skal jobbe mandag og tirsdag må også skrives, da ingen av dem er her i dag.

Sol ute akkurat nå, men får nå se hvor lenge det varer...

Bilen må også klargjøres til å leveres inn for bytte av en livsviktig væske, og antageligvis bytte av bremseklosser bak. Pænga flyr...

Ha en fin dag/helg/ferie forumister :)

God fredag fra DY345, 11 000 meter oppi lufta, på vei fra BOO til OSL. Påskeferien har startet! Da blir hovestaden neste, og sjansene for en bytur ikveld er ikke små! :cheers: Ønsker alle fin fredag :)

God fredag. Påskeferie? Nei det har vi ikke hørt om. Godt det er helg i hvertfall.

Jeg har tenkt "å nyte fridagen" med en god del indretjeneste som i blant er nødvendig. Så det er vel bare å brette opp armene å komme igang. Tenkte å prøve å skrive en liten trip-rapport også. Vi får se hva dagen bringer.

Jau fredag ja. Skal drive med slik jobbing denne helgen, så håper at så mange som mulig forsvinner til fjells ASAP så det blir en rolig fredag og lørdag. Satser også på at jeg har fått fri på onsdag så jeg slipper å kjøre ned fra fjellet for å jobbe i 4t

God dag fra Akersgata. En time igjen av arbeidsuka, men er på igjen fra mandag og skal jobbe hele påska. Nytt organisasjonskart er under skissering, og jeg er skissert litt andre oppgaver, men samtidig litt av det gamle - og da vektlegges det at jeg viser en viss reiseinteresse, så da tar man hensyn til det. Det høres utmerket ut. Riktig god helg!

God veldig tidlig morgen SFO AirPort hotell. Videre til HNL med 772 i F...God påske til alle forumister..:drink

Jau fredag ja. Skal drive med slik jobbing denne helgen, så håper at så mange som mulig forsvinner til fjells ASAP så det blir en rolig fredag og lørdag. Satser også på at jeg har fått fri på onsdag så jeg slipper å kjøre ned fra fjellet for å jobbe i 4t

Leste i e24 her om dagen at det var vanskelig å få tak i den jobben du har, og skjønner da at du gidder å reise ned for 4t jobbing onsdag ;) hehe, du slipper iallefall meg ettersom jeg alt er på OSL.

Fikk sett TG flighten ta av, og får fortsatt frysninger av kreftene B777 har ;)

Påske tilbringes først 5 dager i SVG før like mange dager på Hovden. Krysser alt som er for sol på sistnevnte for en fin avslutning på den 5 måneds lange skisesongen (som begynte i DXB i november).

Happy Easter peeps!

God ettermiddag fra Kristiansand

Etter en veldig lang tur hjem fra Las Vegas (LAS-SFO-EWR-OSL-KRS) i går gikk jeg rett i koma og sov i 12-15 timer i går kveld/natt.

Dagen idag byr på svært lite, en liten tur til butikken og oppgradering av div. servere i natt.

Påskeferie? Hæææh .. nei, ikke her til lands. Tre dager fri nå før man gyver løs på påskehelgen. Men gjemmekontor har jo visse fordeler ..

87039c9e10a98db4a146c77dc685f2a1.jpg

Jobbing onsdag slapp man og nå driver en kompis og påstår at man skal innta øl. Ikke vond og be på tross av at man må møte til jobb kl 9 imorgen

God kveld fra Oslo. Da har man endelig fått vaska det tøyet man i mange dager har bare utsatt, nå må jeg eh bare henge det opp til tørk. Initiativ. Hintet litt frempå at jeg hadde lyst på litt øl, men mtp at jeg nærmest sovna her i stad så vet jeg ikke helt om det er no lurt. Har hatt lite søvn den siste uka helt siden jeg kom hjem fra Shanghai seint mandag.

Back