God fredag den 21.05

Hypern

ScanFlyer Rusty
Jeg holdte på å skrive torsdag, men retta det opp gitt. Kl er 0541 og ikke akkurat et favorittidspunkt å være ferdig dusja på men skal utover til Norges varemesse for nok en dag med eksamensvaktjobbing, disse to dagene er smooth - i går var det sidemål og i dag er det norsk hovedmål så dette bør gå veldig fint uten altfor mange papirer (man skriver på pc nå til dags for det meste).

Vel ha en nydelig torsdag og egentlig er det ikke så ille altså - særlig ikke nå i mai da det er lyst og fint ute. Verre med perioden i november synes jeg.

God morgen fra Furuset. På jobb alt og de tidlige timene er så fine. Stille og fint å jobbe, dagens beste tid! :)
Ellers har man sjekket inn på morgendagens flight og endog kjøpt et ledig midtsete. Så det blir bra! :)
Ha en fin fredag og pinse alle sammen!

God morgen fra Bergen.

Våknet brått med krampe i leggen. Like ubehagelig hvergang det skjer. Håper eg får sove litt til hvis ikke blir det en lang dag.

Vaksine nr 2 skal mottaes i dag. Da er jeg klar for sommeren og åpningen av verden. Har en CT som snart går ut og det er umulig å finne noe på awardfares. Hva gjør en da???

FQTV

God morgen fra Forus. Arbeidsdagen er så vidt i gang. Foreløpig kaffe og sånn. Så får vi se hva resten av dagen bringer. Ha en fin en! :)

God fredag fra Mjøndalen! Faktisk litt stille på Teams-fronten i dag, så det er store muligheter for at man faktisk kan få gjort noe produktivt i dag. Det blir vel også innlagt en løpetur i lunsjen, kjenner det blir godt å røre litt på seg før man tar helg! Ønsker alle en flott langhelg!

Mornings fra Hvalstad. Tipper jeg sniker inn en sykkeltur mellom hjemmekontoreringen. Ha en fin dag

Åpningen av verden? Lite å se til det her bortefra. Selv Canada holder avstand .. Blir nok innenlandssommer her og.

G’morgen, ja …. sommeren er helt klart ankommet. Bare få unna denne dagen, så venter 10 fridager på den andre siden. Da blir det ekspedisjon til sørenden av eiendommen for vedlikehold og maling av gjerde.

Men først må dagens plikter gjennomføres. Kaffe i koppen og Steppenwolf ber Sam om ikke å trø i graset på radioen.

Tuddelidu!

God fredag fra Lillestrøm. Her er dagen en hel del bedre enn i går. Negativ Covid test mottatt. Det var som jeg trodde, men greit å være sikker så man ikke smitter noen.

Speedbird 13 vannsatt og overtatt. Blir innvielse med Storsmurfen senere i dag.

02daaf70c00cc3b1907895010c80c4e3.jpg

Legg merke til BA fargeskjema!

Dessverre en del tunge jobbting igjen som muligens blir gjort i kveld. Ha en super fredag, alle i hopes

God fredag fra Lillestrøm. Her er dagen en hel del bedre enn i går. Negativ Covid test mottatt. Det var som jeg trodde, men greit å være sikker så man ikke smitter noen.

Dessverre en del tunge jobbting igjen som muligens blir gjort i kveld. Ha en super fredag, alle i hopes

Gratulerer med flott skute! :) Ser den ligger rett ovenfor der jeg bor i Deltabyen. Kommet mye vann i Nitelva og Øyeren siste uka!

Gratulerer med flott skute! :) Ser den ligger rett ovenfor der jeg bor i Deltabyen. Kommet mye vann i Nitelva og Øyeren siste uka!
Tusen takk.

Masse vann, men desverre ikke meldt så godt vær i helgen.

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

Den så rask ut.

Den heter jo Speedboatbird - duuuuh!

Ja så jaggu.

Ellers god ettermiddag. Gjemmekontoret ble logget av presis, og foreløpig er det ingen mailer eller telefoner fra det relativt nære utlandet som har kommet etter det. Nå skal det bli godt med en langhelg etter en slitsom firedagers uke.

Ha en god en :)

Det MOW sa!

Men bortsett fra det er det nok ikke en lynbåt. Stor motor koster masse pææng. Så vi har minste mulige. Men tipper den er oppstilt i ganske mye. Det er det viktigste.

Så det nytter ikke å prøve å stikke av hvis elefanten går på galleyraid i nøærliggende båter, da ... :cool:

God fredag fra Lillestrøm.Speedbird 13 vannsatt og overtatt. Blir innvielse med Storsmurfen senere i dag. Legg merke til BA fargeskjema!

Fnat suse, griselekker! Men jeg ser ikke noen speedbird i gull på det mørkeblå skroget? (Trenger du hjelp med tape og gullmaling er det bare å si ifra..!)
Gratulerer!

Last edited:
Fnat suse, griselekker! Men jeg ser ikke noen speedbird i gull på det mørkeblå skroget? (Trenger du hjelp med tape og gullmaling er det bare å si ifra..!)
Gratulerer!

Takk takk. Kanskje litt flammelakkering hadde gjort seg i tillegg? Ringer deg når du skal komme med spannet.

Back