God første nyttårsdag fra Furano!

petter380

Powder hound
Medlem
God første nyttårsdag fra Furano!

Året starter med -14 og 3cm fjærlett pudder, satser på 40+ øverst ;) håper alle hadde en fin feiring, og får en fin start på nyåret.

Nå: ski!

Re: God første nyttårsdag fra Furano!

Her i 2015 sitter vi og ser semifinaler i college football .. Ingen bråhast med å gå fra v2015.12 til v2016.01 ... Har øl, kyllingvinger og cheesecake, så trives bra her.

Godt nyttår fra Cannes. Supert fyrverkeri fra strandpromenaden. Alle er ute og stemningen er fantastisk.

Godt nyttår fra Prærien. Får heldigvis helgen hjemme før havet kaller igjen. Får ikke hjelpe at konas sofabudsjett barberes.

Godt nyttår fra Oslo, par småting igjen å pakke før 5 uker venter nede på Tenerife.
Litt lang flytur dog da jeg må via Helsinki.

Godt Nytt År ønskes alle forumister! Mitt nyttårsforsett er større reisevirksomhet i -16 enn i -15 [emoji4][emoji574]

God 1.nyttårsdag fra Oslo nord - flott temperatur pluss 1 grad, lite vind og opphold - det kalles knallstart på et nytt år.

Ha en flott 1.dag og en god helg.

Jan

God morgen fra Nøtterøy. Eneste planen for dagen er og komme oss tilbake til Tjøme. Godt nyttår

Godt nyttår fra Oslo nord. Flyet fra senga er innstilt i dag, men det gjør meg ingenting. Eneste plan er å forbli her så lenge jeg gidder.

Godt Nytt År fra Stavanger. Her hadde en en flott feiring i går og i natt. Nå har en sovet lenge men er nå i gang med forberedelsene til nyttårs lunsj. Egentlig er det frokost, men når klokka er 12:00 når vi starter, passer det bedre å kalle det lunsj. Ellers er planen å se TV og pleie forkjølelsen som er på bedringens vei.
Tilslutt får en ønske alle forumister et godt fly-år. :)

Godt nytt år fra "Schødarn". Flott vær, men litt vind. Kaffe forberedes straks til den tradisjonelle nyttårskonserten fra Wien. Et år skal jeg dit! Årets første kvartal byr på mange flyturer, ikke mye nytt og mye langt, men mange sjanser til å ha det bra ombord hos SAS her i Europa. Det blir nok bra.

God ettermiddag fra Snillfjorden! :)

Noen skyer, men også flott himmel, og sola titter så vidt det er over horisonten. Sen frokost/sen lunsj er unnagjort her også, og nå nytes kaffe/julebrus og litt kaker/kjeks mens TVen ruller for det den er verdt.
Fyrverkeriet ble dessverre avlyst denne gang da hissig vind la en demper på forholdene, og anmodning fra politi og brannvesen i Trøndelag gjorde at avgjørelsen var enkel.

Siste noterte IC-passering i 2015 ble EK207 DXB-JFK flydd av A6-EEV. Nå skal spotter-året 2015 oppsummeres og riktig antall passeringer telles opp før en gyver løs på det nye året. :)

Ha en strålende 1 dag i 2016!! :)

God nytt år og takk for det gamle og sånn. Ellers ingen planer i dag :)

God førstedag fra stranden på Caribe Hilton i San Juan. Det var visst på dette hotellet de fant opp piña colada. Ble igår helt slått ut av en virgin cucumber mojito så idag skal jeg bare sløve på stranden og kanskje snorkle litt... om jeg gidder.

Ha en god en alle som tar det med ro idag.

Hmmm... 27,8 grader i vannet. Merket at det var litt kjølig da jeg gikk utti.

G'ettermiddag fra Trondheim. Her sløver man i soffan etter utedag med kidsa, formen er heldigvis bedre. To middagsinvitasjoner kom idag, så da er helgen reddet :)
Ha en fortsatt flott 1.nyttårsdag og takk for det gamle året. :)

Back