God Formiddag Torsdag

OJB

ScanFlyer Rusty
Medlem
God formiddag ,
Jeg kan ikke se noen har startet god morgen tråd idag. Her på kontoret på Lilleaker er det en grå morgen ute.Heldigvis intet regn og forhåpentligvis ser vi kanskje noe sol senere idag. Returen til SVG har blitt utsatt til imorgen på grunn at stor aktivitet i prosjektet.
Ha en fortsatt god dag , det går mot en ny helg.

Saa det samme. Jeg sitter i Singa og banner over en knust laptop. Har brukt to timer paa aa endre paa alle planene mine og faa orden paa ting og er sliten. Naa er det mat og hotell og kansje SQ235 i vkeld om det er ledig eller SQ245 i morgentimene...

-A

God formiddag fra CPH, da er lunchen fortært og jeg stuper ned i bøker og notater for morgendagens eksamen. "Dessverre" er det sol og 20 grader uten så gæy er det ikke å sitte inne

God formiddag fra Tromsø!

I motsetning til Someone så sitter jeg på "andre siden av bordet", og skal lage eksamensoppgaver....:smile2 Her er det heller ikke 20 grader og sol, så det er ikke noe problem å motivere seg for innendørsøkter.

God ettermiddag fra Asker. Værmeldingen sa at det skulle bli en nydelig vårdag med masse sol, men det er helt fjernt fra meg. Det er nå overskyet og 10 grader. Skal på badeland og pizza med TKD en så det blir en fin dag håper jeg. :rolleyes:

Vi hadde heldigvis booket tur/retur København med DFDS - men rederiet fikk mange veldig fornøyde nye passasjerer i går... Neste gang du skal til København - prøv DFDS!!! (...selv om jeg er booket med SAS neste uke - om ikke danskene har kjørt selskapet i grøfta!!!)

Originally posted by EB
Neste gang du skal til København - prøv DFDS!!!

Joda, men da skal man enten ha mange dager i Køben, eller så må man forbrede seg på svært lite tid i Kongens By

DFDS har ett bra produkt, det er ikke det, men det tar 17 timer hver vei og pengene flyr ombord:p

Da er det billigere og langt raskere å kjøre. 5-7 timer effektiv kjøretid fra Oslo, avhengig av sjåføren

Originally posted by Someone

Originally posted by EB
Neste gang du skal til København - prøv DFDS!!!

Joda, men da skal man enten ha mange dager i Køben, eller så må man forbrede seg på svært lite tid i Kongens By

DFDS har ett bra produkt, det er ikke det, men det tar 17 timer hver vei og pengene flyr ombord:p

Da er det billigere og langt raskere å kjøre. 5-7 timer effektiv kjøretid fra Oslo, avhengig av sjåføren

Skal vel godt gjøres å kjøre til København på fem timer, eller...?:rolleyes:

Originally posted by litt-amatør

Det vet jeg ingenting om...:love

Men man kan komme ned på rundt 5.30 uten å måtte risikere lappen

Nice er bra som vanlig og her er det lett regn og 22 grader. Skal hjem etterpå, trist som pokker men sånn er det..

Originally posted by Someone

Originally posted by litt-amatør

Det vet jeg ingenting om...:love

Men man kan komme ned på rundt 5.30 uten å måtte risikere lappen

Det er vel bare lover om streik man behøver å følge, ellers kan man gjøre som man vil...

God dag verden. Lilletorget 1 er heftig politibevoktet også i dag. Regner med at politihelikopteret begynner å surrer over her så snart frøken Condie finner det for godt å oppsøke Plaza...

Back