God Farsdag!

KnutW

ScanFlyer Rusty
Medlem
Riktig god Farsdag til herrene det måtte gjelde og riktig god søndag til alle andre!

Nå har vi allerede vært igjennom både lille farsdagsaften på fredag og farsdagsaften i går, så da er det bare den Store Dagen i dag og første Farsdag (fars hviledag etter alle helgens strabaser) igjen av høytidshelgen. Håper alle får en god helg!

Grompf. Oppe før EB er ikke noen god start på dagen. Men kvelden skal avsoves i egen seng, så da blir det bedre.

Ikke håpløst mye folk på kjøpesenteret. 2 minutter i security er greit. Mener det var langt verre sist jeg fløy en søndag morgen.

a20378b7b69547fdf0c6de2ac4fbe19a.jpg

Først Amsterdam, deretter strake veien hjem. Smekkfullt hele veien så lite håp om ledig midtsete ...

Mornings fra Hvalstad. Ser ut som det skal være relativt fuktig ute i hele deg. Så ikke mulig det blir endel inne aktiviteter. Noe må vi vel finne på. Ha en fin dag

God morgen fra en regnfull Groruddalen - her har bøtta ned siden i går kveld - så var det forventet 80-120 med mer med regn - ha en flott søndag, hvor det er innevær som her.

Jan

Glad og sløv søndag fra Ris. Fyr på peisen og snart klar for dagens tredje Nespresso. Stor stas på fest i går og i natt...og formen er ikke så ille som fryktet Litt jobbing blir det ved kjøkkenbordet før kvelden byr på middagsselskap. Bra søndag til deg!

God morgen fra Las Palmas.

En lørdag med udugelig logistikk fra alle ledd i vår organisasjon gav en fredfull natt og tidlig på’an. Vakt i 12-timer og huske å ringe Far, det er dagen i dag.

Avvik skrivingen tar vi på mandag.
Nå mer kaffi og latter fra helgens rundreise.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Riktig god søndag fra Vestlandet :)

Rolig start på dagen med den obligatoriske søndagsfrokosten inntatt. Neste torsdag går årets siste utenlandstur av stabelen når kursen settes mot Dublin. SAS står for transporten frem og tilbake, og for første gang skal mye omtalte SAS Ireland testes ut på utreisen.

Ønsker alle en strålende søndag - enten på bakken eller i luften!

Hoi fra LPA loungen.

Herre min skaper jeg er glad for at SAS har sagt opp denne, så slipper det være så grusomt trangt her inne.

God dag fra Lillestrøm. Hadde ventet at Fnate stilte opp med kake i dag, men neeeeeida.

Ha en fin en

God dag fra Snillfjord. :)

Litt regn i lufta, men man fikk unna en liten trimtur utendørs uansett, så da har man landet ukens dose allikevel.

Middagen er ferdig overstått, og med oppvaskmaskinen satt i jobb kan undertegnede plante seg ned i sofaen for litt ballspill på TV resten av denne dagen. Gullkampen er det mest spennende for en trønder, så her skal det kjøres rally med fjernkontrollen mellom TV Norge og Max fra klokken 18.00.

En fortsatt god en ønskes. :)

God aften - ny uke står for døren. Jeg har lagt inn 1-800-BONGO på telefonen sånn i tilfelle siden jeg har mange direktebilletter via diverse steder.

Back