God eller dårlig reklame...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God eller dårlig reklame...

På en søndags morgen møter jeg ofte varebiler fra SAS som jeg mistenker har kjørt ut forsinket bagasje tl folk i osloområdet... Dette ser jeg nesten hver søndag. Ser aldri noen andre selskaper som har denne "transporten". Er det fordi det kjøres ut i anonmyme biler eller fordi f.eks Norwegian og Sterling ikke kjører ut forsinket bagasje? Eller enda bedre - kanskje de ikke har forsinket bagasje?

Re: God eller dårlig reklame...

A til B (?)-transport bruker "sivile" biler bla en burgunderrød Opel Movano. Pleier å laste opp utenfor inngangen ved hittegodskontoret.

Smart...og sikkert billigere enn egen transport!!!

Var ikke klar over at det er et marked for taxikjøring mellom Värmland og Gardermoen.

Mista all vår bagasje etter en tur innom Gardermoen i sommer. Den dukka bare ikke opp på Værnes.
4 dager senere kom det en helt vanlig mann, i joggeklær, kjørende i en volvo, og leverte våre 5 kofferter:D

Det er SGS sin kjøregruppe på OSL som kjører i nærområdet (de kjører med SAS merkede biler). Lengre unna brukes annen form for transport. "A til B" er en annen som også kjører baggasje fra OSL.

Originally posted by tripple-seven

Og SAS sine egne varebiler er tydeligvis ikke nok til å få unna baggasjeberget: Sist SAS mistet baggasjen min fikk jeg den faktisk på døra i taxi fra Värmland:drunk: Ble litt nysgjerrig på dette opplegget, og taxiføreren fortalte at mange svenske-taxi hadde avtale med SAS ifra Gardermoen for å slippe tomtur tilbake.

Betyr dette at det er noen fra Sverige som tar drosje til Gardermoen? Ikke dårlig. Skjønner godt at sjaførene ønsker å sikre seg mot tomtur tilbake...

Back