• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God dag og Gratulerer med Jubileet alle Øl drikkere

Futura

ScanFlyer Gold
God dag og Gratulerer med Jubileet alle Øl drikkere

Det er i dag 500år siden verdens eldste næringsmiddel lov ble vedtatt. Renhetsloven av 23.04 1516 Kungjort av Hertug Wilhelm 4 i Ingoldstatt.
Etter Jobben blir det vel en øl eller 2 i heimen, for å feire dette jubileet.

Ha en (Øl)brillefin dag alle sammmen.

Re: God dag og Gratulerer med Jubileet alle Øl drikkere

God morgen. Solen skinner her i hovedstaden. Da er arvingen og undertegnede på plass hos Kaffegutta og det inntas ubegrensede mengder vaffel og espresso. Løpetur med en kamerat i ettermiddag også i kveld blir det å finne noe godt selskap til kalve entrecoten som ble med hjem fra Strøm-Larsen. Ha en fin dag

God morgen fra Lillestrøm. Dette er "Fnate gjør ting han en gang kunne - helgen".

1. Bytte slange i sykkeldekk

Slike operasjoner gikk jo som en drøm når jeg var liten pudding og satt på grusen hjemme. Nå hadde jeg kjøpt meg smart verktøy, som butikken insisterte på at ville gjøre jobben lettere. Det gjorde det ikke. Det funka ikke i det hele tatt, og det endte med at jeg kastet det rundt meg i villt sinne, hoppe på bitene og kastet det. Så gikk jeg over til vanlig skrutrekker. Problem solved (selv om felgen ikke ser helt ut som før).

2. Programmere hjemmeautomasjon

Ufattelig nok lærte jeg opp folk i dette for en 10 års tid siden. Jeg var nok ikke så grusomt flink, og tok mye snarveier generert med tålmodighet og stoppeklokke. IF bla bla bla WAIT 27 Seconds bla bla bla.
Nå skal jeg prøve meg igjen... med 10 generasjoner nyere software og pryler. Ikkje bra.

Men BA-pysjamas og Guinnes tøfler er på, Bris flaska åpen og elefanten har fått lørdagsgodteri. Da er det muligheter...

God dag fra business loungen i CPH. På vei til Hamburg igjen på en segmentrun. Fin tur med SAS i plussness class ned hit. Sete 1F og mr. Nobody i setet ved siden av er fint. De serverte polar rull i Plus. ATR videre.
Ønsker alle forumister en fin dag og helg! ☺

God ettermiddag fra Gamle Oslo, her blir det nok både Bris og kanskje en øl, men først og fremst god hvit- og rødvin, samt årets lår av kje som skal stekes rosa og serveres med det ypperligste av tilbehør. Sannelig blir det ikke panna cotta med rabarbra til dessert også. Og et lite glass whisky etterpå. God lørdag ønskes!

Back