God busstreik-søndag

fluxie

Flyprat fusentast
Medlem
God busstreik-søndag

God morgen fra Mjøndalen. Her trakk man det korteste strået og måtte stå opp med arvingene. Det blir sånn når man bor med gamle Buskeruds mest morgengretne person. Jaja, kunne alltid hatt det verre, kunne jo vært at man hadde planlagt en lengre busstur rundt i Viken i dag, det blir det neppe noe av.

Ønsker samtlige en fortryllende søndag!

Last edited:
Re: God busstreik-søndag

Glad søndag fra Ris. Hvem trenger buss når man kan gå... Snart frokost her i huset før vi forsetter på vedlikehold av 124 år gamle vinduer...og vinduer har vi nok av. Italiensk meny i kveld...passer godt til planleggingen av reisene vi har planlagt i 2021. Ha en bra søndag du også.

God morgen fra Hvalstad. Egentlig skulle jeg løpt Oslo Halvmaraton i går, men det satte korona en stopper for. Så da har jeg og en annen laget vår egen variant her ute i Asker, riktignok en dag for sent. Så her blir det snart å få på meg løpesko og shorts. I ettermiddag skal det grilles og spises masse pommes noisettes med Hoff grillkrydder. Ha en fin dag

Hvem trenger buss når man kan gå...

Ja, nei si det? I mitt tilfelle er det bare 11,4 kilometer til nærmeste tog, om jeg hadde vært avhengig av sånt til jobb. 2 timer og 22 minutters gange i følge Google Maps. Og den vegen har jeg egentlig ikke lyst til å måtte gå langs i mørket på morgenen. Eller generelt, i det hele tatt. Og så er det å komme seg fra nærmeste t-bane og helt fram til jobben i andre enden.

Jeg støtter bussjåførene, men tror det kommer til å bli et kaos i morgen når... ja, jeg vet ikke helt hva jeg tror kommer til å skje i morgen.

God feriesøndag. Hadde delvise planer om å bruke den på å planlegge en liten ekspedsjon i løpet av neste uken, men når turen evt. ville begynt med å ta bussen til toget, så slipper jeg jo det. Samt sparer alle Choice-poengene mine.

Ha en god en, med eller uten buss :)

Hei fra solsengen. Slapp dag hvor man ble vekket med nykvernet kaffe 08.30. Nå er det litt pause etter en lang tur med barna i de litt mindre siviliserte delene av Vestre Aker, før det bærer sørover for et fødselsdagslag.

G'morgen - sol og fint og 14 grader her vestsørøstpå. Skikkelig høstdrag i luften og masse nyfallent løv. Nå ligner det noe!

I dag skal ting brennes og klippes, samt at noe skal heves og stekes. Nasjonal pepperonidag, sier'em, så det forplikter. Men Chelsea-Liverpool skal det nok bli uansett.

God natt fra Lillestrøm. Fin og rolig dag med en lang gåtur her også. I tillegg har jeg og Elefanten binget de 4 første episodene av Yellowstone serien med Kevin Costner. Synes den var veldig bra. Den gir en sånn skikkelig god stemning, og i tillegg er det få som savner Yellowstone like mye som meg og nevnte Pellefant.

Vi prøvde også å se "Away" på Netflix, men uten laserkanoner ble den utrolig kjedelig og langtrukken at vi kun klarte første episode strukket over 2 dager. Inkludert litt spoling.

Ha en fin ett eller annet

God natt fra Lillestrøm. Fin og rolig dag med en lang gåtur her også. I tillegg har jeg og Elefanten binget de 4 første episodene av Yellowstone serien med Kevin Costner. Synes den var veldig bra. Den gir en sånn skikkelig god stemning, og i tillegg er det få som savner Yellowstone like mye som meg og nevnte Pellefant.

Fantastisk serie, litt gode gamle Dynastiet pakket inn med røffe cowboyer.

Back