God (arbeids-)lørdag!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
God (arbeids-)lørdag!

Hei og hå .. uvant å være først. Helgen står i måkens tegn, og siden det er Bysprint i by'n, viser værgudene seg fra sin beste side. Matcher ikke varselet, men noen må ha vært snille i år. :cool:

Stille start på vakta, så etter første økt her på bortehjemmekontoret, rusler jeg nok over til bortekontoret om en stund ..

dd63c54f6c85d8f3d416db2eb27cd524.jpg

Re: God (arbeids-)lørdag!

God morgen fra Son. Siste dagen her i dag. Det blir hjemreise etter frokost. Det skal bli godt å komme hjem etter å ha tilbragt 5 uker her borte. Oppholdet har vært bra og formen er mye bedre nå enn når jeg dro hit.

Morn fra ute i havet.

Der er bare å legge seg etter fullført nattskift.
Snart opp igjen pga ukentlig øvelse så litt avkortet søvn kan det bli.

Ellers, blir det biff eller torsk til middag. Mulig jeg velger fisken.

God helg.

FQTV

God morgen fra Grønland. Er gressenkemann i dag da kona jobber denne lørdagen også. Må vel snart få brygget litt kaffe. Så blir det litt diverse småting som skal fikses og repareres på formiddagen. Litt F1 og F2 blir det nok innimellom også, og kanskje en tur på Jekyll’s for å se Leeds-kampen. Ha en strålende helg[emoji3]

Glad lørdag…og ja arbeidslørdag er det også her. Startet malearbeidet på badet 06:00 og kan vel om en times tid si at oppussingen gikk smertefritt og til godt under budsjett med håndverkere som har kommet til avtalte tider og gjort arbeidet raskere enn forventet. Så da blir det en tur på Jacobs og en tur på polet før vi feirer med en bedre brunch. Nyt lørdagen!

God morgen. Etterhvert skal kursen settes mot Tjøme. Siden vi dog befinner oss på feil siden av fjorden regner jeg med at vi går for båt over, litt lenger tid med på en måte hyggeligere enn å kjøre rundt eller under. Ha en fin dag

God morgen fra Knausen. Ti timer søvn smakte ganske greit - lettere å sove uten å bli distrahert av trofe-fruen. Nå er det frokost med barna og hjemmepresset virgin mimosas. Resten av dagen blir morsom med voksne og barn fra DXB på besøk.

God lørdag, første helg på lenge jeg ikke gjør noe som helst jobbrelatert. Det er egentlig litt digg kjenner jeg. Men jeg skal på danskebåten i ettermiddag... Det blir garantert mye liv og røre. Sånn ca. Og så er det 1 mai på mandag hvor jeg selvsagt ikke skal hvile på laurbærene siden jeg tross alt er med på å arrangere en 1 mai fest. Og så blir det sikkert noen vakter på sykehuset til uka vil jeg tro, ikke avtalt noe enda, men dette er tross alt helsevesenet. Behovet er umettelig, det er tross alt sektoren i Norge som er inne på topplista i sykefravær.

Forrige lørdag jobbet jeg jo dobbelt der, det var noen ganske slitne russ på holdeplassen da jeg gikk av bussen sånn 0710 på jobb... De satt og halvsov husker jeg.

God ettermiddag fra Vueling på vei nordover fra BCN. En lang arbeidsuke går mot slutten, og kjenner det skal bli godt å komme hjem nå. Blitt litt forskjellige flyselskaper på turen både TK, LH og VY. Sistnevnte er en ny bekjentskap, men synes de funker greit, og de er også snille med oss på standby billetter. Fikk nødutgangsete 12A med ingen på B og C. Tom litt pre departure cola stilte de opp med når vi måtte vente på noen teknikere.

Uansett, lander litt etter rutetid på OSL også blir det VY på skinner hjem. Da har jeg altså hatt både VY i lufte og VY på skinner i dag.

Ønsker alle en god lørdag!
dba3c521b85f7469d23464bc8a683c8c.jpg

God dag fra Lillestrøm. Lugn dag her, uten de helt store planene. Kanskje rusle en tur, og så får man organisere litt middagsplaner.

Men først får jeg titte litt på TV fra kontorbygda til @LN-MOW

Ha en fin en

God lørdag!

Det ble SAS Link E195 opp til TRD i dag. Flott maskin, men liten. Dermed kan den også strykes av ‘bucket-list’!

Ha en god helg!

Attachments

• A566F3AF-79B8-499F-BE88-47AB9B549631.jpeg
    A566F3AF-79B8-499F-BE88-47AB9B549631.jpeg
    70.3 KB · Views: 157
  • 617A9FE6-18D0-4BBC-9140-08F0DFC93FFE.jpeg
    617A9FE6-18D0-4BBC-9140-08F0DFC93FFE.jpeg
    87.9 KB · Views: 155
  • BC17F5FD-D95F-4C15-9D53-EB6C73E68E10.jpeg
    BC17F5FD-D95F-4C15-9D53-EB6C73E68E10.jpeg
    64.6 KB · Views: 156

Bedre lørdag fra Cannon Beach, dagen startet med det viktigste, Espresso og noe munngodt (Orange Chocolate Chip Scone) fra the Sleepy Monk Coffee Roastery and Bakery en av våre absolutte favoritter:
52856685184_84bdf3dd26_b.jpg
[/url]27E18C72-B797-4097-B41C-2563AE7033A8 by Finn Erik Edvardsen, on Flickr[/IMG]

Så ute på tur, en solid morgentur med jentene, 4 Miles langs Oregon Kysten i friskt tempo med mye opp og ned:
A0BA568E-D46C-4859-8041-07059C85C110 by Finn Erik Edvardsen, on Flickr

Så litt happy hour på terrassen:

B4AB66F2-F500-4FAA-982A-9FBDFBC22560 by Finn Erik Edvardsen, on Flickr

Og solnedgangen i går var heller ikke så ille:

8FB5EBDF-DF49-4863-81D9-8A2D04F66D1E by Finn Erik Edvardsen, on Flickr

Livet er i grunn helt greit her.

Back