• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God aften fra Frogner

Il-86

ScanFlyer Blue
God aften godtfolk.
Tar sjansen på å ønske god natt fra Frogner rett sør for gardermoen.

God dag fra Tjøme. Et lite værskifte har nå gjort det mer grått og vindfullt. Bra grillfest igår hvor det både ble servert helgrillet lam og noen hadde skaffet et skikkelig tappeanlegg....så seidelen ble stadig svingt. Noe jeg merker idag......retur til Oslo når jeg blir kjørbar i kveld

God dag fra Sandefjord.
Litt dårlig med plass TRF-SVG idag, så sitter og lurer litt på om jeg tør dra 2115 eller om jeg bare skal dra 1605. Før den tid har jeg 2 stk skjorter som må strykes, uten at jeg har gjort det noen gang før...

Ikke noen god dag her i dag!
O du milde kuppelhue så moro det må ha vært i går!!
Denne søndagen skal kun vies til avslapping og restituering. Det var nå man skulle hatt plass på et hvilehjem føler jeg!

I morgen venter jobb, men først har vi 2 banditter som skal ha sin første dag på hhv ny barnehage og SFO. Satser på at det blir stas!

BF:cool2

God søndag fra Gamle Oslo. Her jobbes det og pakkes det samtidig. Alltid nok å gjøre på jobbfronten, så tiden går fort. Om 12,5 time må jeg rusle ut for å ta bussen til OSL. Så blir det 5C til Wien, deretter 6A til Sofia og et eller annet annet til Varna. God søndag !

God ettermiddag fra Oslo. Grått og trist ute gjør at jeg holder meg innendørs i dag. O`Store jobber heftig på kjøkkenet i skrivende stund så her blir det mat om ikke lenge. Ellers er det bare å ønske en fortsatt god helg.

God aften fra Stavanger.

Da var det snart kveld i stuen. Kirke dåp og selskap for min nevø er unnagjort, så nå er det den store rammen som viser bevegelig bilder som skal få oppmerksomheten min i kveld sammen med et par tre kalde.

Ha en fortreffelig aften godtfolk! :)

ID billetter når man skal være et sted til en viss tid er ekstremsport, men gikk akkurat. Damen i skranken lurte på om jeg hadde noe imot å sitte i cockpit, da det var det eneste ledige setet så så jeg meg nødt til å takke ja til det.

ID billetter når man skal være et sted til en viss tid er ekstremsport, men gikk akkurat. Damen i skranken lurte på om jeg hadde noe imot å sitte i cockpit, da det var det eneste ledige setet så så jeg meg nødt til å takke ja til det.

Ja, det er liksom ikke grenser for hva man må lide seg gjennom enkelte ganger :lol:

Back