robertaas Helgeturekstremist Medlem 1 May 2015 #21 Sondbjo said: Hvar det A321 begge veier? Når jeg kjørte IST-OSL i påsken var det ingen entertainment. Fløy du C eller Y? Click to expand... Går bare i 737-800 her og langt baki bussen. Har aldri fått upgrade hos Turkish.
Sondbjo said: Hvar det A321 begge veier? Når jeg kjørte IST-OSL i påsken var det ingen entertainment. Fløy du C eller Y? Click to expand... Går bare i 737-800 her og langt baki bussen. Har aldri fått upgrade hos Turkish.
petter380 Powder hound Medlem 1 May 2015 #22 robertaas said: Går bare i 737-800 her og langt baki bussen. Har aldri fått upgrade hos Turkish. Click to expand... Det har jeg, opp til 1A på B77W til PEK [emoji2] Natta fra Russland/Kirkenes [emoji5]
robertaas said: Går bare i 737-800 her og langt baki bussen. Har aldri fått upgrade hos Turkish. Click to expand... Det har jeg, opp til 1A på B77W til PEK [emoji2] Natta fra Russland/Kirkenes [emoji5]
robertaas Helgeturekstremist Medlem 2 May 2015 #23 petter380 said: Det har jeg, opp til 1A på B77W til PEK [emoji2] Click to expand... Det er fint at noen frivillig tar bulkhead seats for alle oss som foretrekker bedre plassering.
petter380 said: Det har jeg, opp til 1A på B77W til PEK [emoji2] Click to expand... Det er fint at noen frivillig tar bulkhead seats for alle oss som foretrekker bedre plassering.