God 1. mai fra Bishkek

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem
God morge fra langtvekkistan. Byen minner mest om Tiraspol, men den skal utforskes i løpet av dagen.

Ha en god en alle som er ute på eventyr.

God 1. mai fra Kristiansand. Dagen går nok med til å sove, har feilrettet servere i hele natt og er klar for sengen. Planer for helgen er å få testet ut div backpackingutstyr som har kommet på døren i løpet av uken. Kanskje blir det gåtur i fjellet om formen bedrer seg.

Ha en super dag folkens

God morgen fra Snillfjorden! :)

1 mai og ny måned på kalenderen. Her melder man om en del skyer med innslag av blå flekker og litt sol, og temperatur på ca 3-4 plussgrader. Åpner dagen forsiktig med en flaske kaldt vann og pai-rester fra gårsdagens middag. Lite på planen denne dagen, men noe husarbeid må vel til. :)

Ha en flott 1 mai forumister!! :D :D

Last edited:
Hepp fra flytoget på vei til (grensen til) Mr. Putin via KKN. Ser ar brødrene som flyr fra BGO/SVG er on-track og det er bra [emoji4] Ullklær og annet varmtøy legges forhåpentligvis på hyllen etter dette [emoji6]

God morgen fra Tjøme. Det var definitivt deilig hive bøllefrøet inn til Besteforeldre så jeg fikk meg en time ekstra på øye. På besøk til noen venner etterpå, før jeg har lovet være sjåfør i kveld da svigers skal på fest. Ha en fin dag [emoji295]

SAS Fast Track: 8 min kø. Vanlig track: rett gjennom. Teori er sjeldent praksis [emoji16][emoji16][emoji16]

Flott start på en ny mnd - hele 5 plussgrader, svak bris og lett overskyet denne morgen i Oslo nord.

Langhelg med mye bra vær er det blitt sagt :)

Ha en flott fridag og langhelg.

Jan

1. mai og ny opptjeningsperiode påbegynt i dag, trist å se kontoen i "null", spesielt da jeg ikke klarte å fornye Diamantstatus i forrige periode. Men begynner ny opptjeningsperiode forholdsvis godt; lang-weekend til LA med SK og UA i C. Lå godt an til å få oppleve ny kabin frem til for ca to uker siden. Litt skuffet over SAS sitt valg av materiell i dag. Uansett vil sikkert Sigrid Viking gjøre en god jobb i dag - bare vi kommer videre fra holding-området på 58A...

God dag fra Gamle Oslo. Klar for bedre brunsj med egg og juleansjos, samt marmelade. Litt usikker på hva dagen skal brukes til. Det viktigste er vel at man ikke bruker den til noe fornuftig. Ha en fin-fin dag, enten man befinner seg i byer som må googles eller ikke !

God ettermiddag fra Stokksund. Herlig dag her, vært ute lenge fra morran, grillings og leik. Flott 1.mai ønskes alle fra fine Fosen :) :)

G'førstemai også fra Kapitalistenes Høyborg, avd Georgia. Her begynte man dagen med å sende Guttungen på skolen før man tok en tur på dynga. Mao. en helt normal arbeidsdag her borte.

Solen skinner og fuglene synger og nå er det på tide å fyre opp VPN-tunellen og komme igang med dagens arbeide ...

Bishek, ja ... holdt på å havne på en måneds 'utplassering' på flybasen der for noen år siden. Kanskje like greit det ikke ble noe av ... :lol:

Hva og via hvor fløy du til Bishkek Robertaas? ✈️
Turkish via Istanbul. Fungerte greit, men for kort transfer til at jeg fikk nyte loungen der. God mat ombord og jeg liker også limonaden de serverer. Video om demand på begge strekningene så jeg fikk med meg et par nye filmer. :up:

Turkish via Istanbul. Fungerte greit, men for kort transfer til at jeg fikk nyte loungen der. God mat ombord og jeg liker også limonaden de serverer. Video om demand på begge strekningene så jeg fikk med meg et par nye filmer. :up:

Hvar det A321 begge veier? Når jeg kjørte IST-OSL i påsken var det ingen entertainment. Fløy du C eller Y?

Back