Jeg har allerede døpt den vanlige køen på Gardermoen om til "faster track".SAS Fast Track: 8 min kø. Vanlig track: rett gjennom. Teori er sjeldent praksis [emoji16][emoji16][emoji16]
God morge fra langtvekkistan. Byen minner mest om Tiraspol, men den skal utforskes i løpet av dagen.
Ha en god en alle som er ute på eventyr.
Tok det sentralt og enkelt med Holiday Hotel.Hvilket hotel ble det da?
Turkish via Istanbul. Fungerte greit, men for kort transfer til at jeg fikk nyte loungen der. God mat ombord og jeg liker også limonaden de serverer. Video om demand på begge strekningene så jeg fikk med meg et par nye filmer. :up:Hva og via hvor fløy du til Bishkek Robertaas?![]()
Gratis filmer også her så det blir Exodus i kveld. Har skjønt at Bishkek ikke er byen å rote rundt i etter mørkets frembrudd.Tok det sentralt og enkelt med Holiday Hotel.
Turkish via Istanbul. Fungerte greit, men for kort transfer til at jeg fikk nyte loungen der. God mat ombord og jeg liker også limonaden de serverer. Video om demand på begge strekningene så jeg fikk med meg et par nye filmer. :up:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.