Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Nuvel, litt tidlig kanskje. Fortsatt noen timer igjen her. Nå blir det et par episoder House Of Cards og en bolle iskrem. Livet er ikke det verste man har, om litt er kaffen klar.
I kveld blir det å slenge noen på grillen. Ha en fin dag
God morgen! Nå er jeg endelig ferdig med bacheloroppgaven minDen ble 14400 ord. Takk til dere som svarte på spørreundersøkelsen min
![]()
Gratulerer! Hva ble konklusjonen, er vi lettpåvirkelige av flyselskapenes nettsider?
Good Morning fra Florida.
Fikk en kjapp dose hjemlengsel til sommerNorge så jeg bestilte billetter til ENVA om 9 dager.
Etter at det var unnagjort fant jeg ut at alle hotellrom i Trondheim er utsolgt...
WTF? Er det konferanse, messe eller noe annet stort på gang?
Good Morning fra Florida.
Fikk en kjapp dose hjemlengsel til sommerNorge så jeg bestilte billetter til ENVA om 9 dager.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.