• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God 1. juni! Endelig sommer..?

KnutW

ScanFlyer Rusty
Medlem
Hah! Først ute for en gangs skyld. God sommer til dere som tror på kalenderen og ikke termometeret..!

Nuvel, litt tidlig kanskje. Fortsatt noen timer igjen her. Nå blir det et par episoder House Of Cards og en bolle iskrem. Livet er ikke det verste man har, om litt er kaffen klar.

Nuvel, litt tidlig kanskje. Fortsatt noen timer igjen her. Nå blir det et par episoder House Of Cards og en bolle iskrem. Livet er ikke det verste man har, om litt er kaffen klar.

En bolle iskrem?
Ha, man lever godt utpå landet skjønner jeg.
Må dog innrømme at det blir både øl og is her nå som madammen er bortreist.

...og solen skinner:-)

God morgen fra Ris. Klar for en halv dag på bryggekontoret før det blir rebusløp i ettermiddag med bra arrangører og spreke deltakere. Spennende å se hvor vi havner og hvor vi våkner opp i morgen. Ha en bra start på juni:-)

God morgen fra Lillestrøm. Siste arbeidsdag i uka før en langhelg! Flyturer venter i morgen, to turer til samme destinasjon. Lurer på hvorfor kollegaer ser litt rart på meg? ;) Vel det blir segmenter og poeng så. Ikke langt igjen så er nok en gylden periode i boks. Ha en riktig fin en! :)

God morgen. På plass på jobben, og her er det ennå heller folketomt. Nesten fullt stativ i dag, så da ble den en flott tur langs Akerselva med bysykkel. I kveld blir det å slenge noen på grillen. Ha en fin dag

176500b0394541e54e2a898666edeebe.jpg

Aaaaarggghhh.... lenge siden jeg har gått på en sånn nap'e-smell sist. Skulle ta en hvil kl 16. Våknet nå, kl 22.20.

TISS BÆSJ PROMP!!!!

Grrrrr...

I kveld blir det å slenge noen på grillen. Ha en fin dag

Var da voldsomt, da? Hvem blir den uheldige?

Ellers god torsdag fra Alfaset. Spent på lunsjen i dag, da ISS tok over kantinedriften i dag. Håper på hvite duker med gratis biff og champis. Mest sannsynlig blir det noe annet. En annen avdeling som også fikk "ny" kantine i dag, fikk kake.

Ha en god en, enten du er på jobb, på reise, på grillen eller.... hvor som helst, egentlig :)

Morn fra studentbyen. Her skal det vaskes og ryddes før man skal fullføre noe skriblerier i forbindelse med masteroppgaven. Veileder vil visst vite om jeg skriver som en tulling eller ikke. Ellers blir det litt forberedelser for en dugelig sykkeltur i morgen.

God morgen! Nå er jeg endelig ferdig med bacheloroppgaven min :D Den ble 14400 ord. Takk til dere som svarte på spørreundersøkelsen min :)

God morgen! Nå er jeg endelig ferdig med bacheloroppgaven min :D Den ble 14400 ord. Takk til dere som svarte på spørreundersøkelsen min :)

Gratulerer! Hva ble konklusjonen, er vi lettpåvirkelige av flyselskapenes nettsider?

Gratulerer! Hva ble konklusjonen, er vi lettpåvirkelige av flyselskapenes nettsider?

HEHE :)

Ifølge de kvantitative data så er vi ikke det. Men i følge de kvalitative så kan vi være det om pris og interesse er tilstede :)

Good Morning fra Florida.
Fikk en kjapp dose hjemlengsel til sommerNorge så jeg bestilte billetter til ENVA om 9 dager.
Etter at det var unnagjort fant jeg ut at alle hotellrom i Trondheim er utsolgt...
WTF? Er det konferanse, messe eller noe annet stort på gang?
Fant meg et rom på Airbnb i gang avstand fra nærmeste pub så det ordner seg nok, men visste ikke at Trondheim plutselig var blitt så populært at alt er utsolgt. :(

Fikk en kjapp dose hjemlengsel til sommerNorge så jeg bestilte billetter til ENVA om 9 dager.
Etter at det var unnagjort fant jeg ut at alle hotellrom i Trondheim er utsolgt...
WTF? Er det konferanse, messe eller noe annet stort på gang?

VM i rallycross på Lånkebanen, kanskje?

https://hellrx.com/?lang=en

Tydeligvis stort arrangement.

Hjemlengsel til sommer-Norge?! Fra Florida?! Har De røkt varer som ikke er lovlig å omsette Hr. RTP?

Attachments

• 12 juni.jpg
    12 juni.jpg
    106.2 KB · Views: 149
God morgen (på nytt) her fra LA.

Tydelig at kroppen tålte litt søvn. For selv etter rookie-feilen med 6 timers ettermiddagsnap, rakk jeg bare å spise litt og ta meg en øl før jeg var trøtt på nytt. Kveilet meg og dro 5 nye timer.

Praktisk

Nå er det å jobbe og styre litt før jeg skal bytte hotell og jobbe mer med å rigge opp et stort lydanlegg for messe. Så tror jeg sannelig det blir en rimelig lun kveld på nytt.

Ha en brillefin en.

Back