Go2sky for Norwegian

• Thread starter Thread starter 73H
  • Start date Start date
Re: Go2sky for Norwegian på OSL-BOO-OSL S15

Grunnen til innleie er manko på piloter (ikke fly)

@MOW: Bodø ruta har kun blitt solgt med 148 seters kapasitet i hele sommer. Vanskeligere å sette en -400 inn på ruter/slinger solgt med 186 seter
Er det denne mankoen du (eller var det ein anna, beklager om eg tillegg dette feil person) hinta til for litt sidan?

Hvor er LN-KHC? Den burde vel blitt benyttet isteden for ekstern innleie?

Den er helt ute av systemet. Bare -KHA, -KHB og -KKX er der, hvor de to førstnevnte står uten flighter.

Noen som vet hvor lenge Go2Sky skal fly på BOO for Norwegian?

Til og med 16 august.

Da stemmer det at den maskina vendte nesa sørover en eller anna gang i går kveld. Passerte over taket på Eidsvoll og siden jeg lå med telefonen over nesa, måtte jeg se hva dette var for noe og da så det ut som Go2Sky gikk sørover.

Ch-Aviation.ch melder følgende: Slovakia's Go2Sky in leasing deal with Norwegian

Ser at de ligger inne en fast avgang på fredag og søndag fra OSL til TRD fra Juli-Okt uten Wifi - men det ligger ikke inne noen ''Operated by xxxxxx'', kan det være Go2Sky med sin B738.

Hvilket AOP og prosedyrer benyttes i en slik mix ?

Er ikke dette litt samme konstelasjon som da JetTime(?) opererte rødsnutefly for Norwegian en periode tidligere? Da opererte de vel på JT-papirer så sikkerhetsbroskyrer m.v. var med JetTime-logo.

Go2Sky cockpit og kabinsjef, resten Norwegian crew de gangene jeg har hatt NII.

DN har forsøkt illustrere alle leasingavtalene Norwegian da har på LN-NII

edeffc91c2cd4f1608d6b74eb18a3156.jpg

Norwegian og Go2Sky

Sitter på DY802 (LN-NII) som skal ta oss til ARN nå på morgenen.
La merke til et merke ved siden av frontdøren som sa 'Operated by Go2Sky'.

Jeg vet at dette selskapet fløy for Norwegian i sommer, men opererer de også DY's 'egne' fly (i hvertfall fly som er malt i DY's farger) ?

Tok G2S fra BGO til OSL for et par uker siden. Synes det er merkelig at man har et behov for å fronte G2S sin logo ved inngangen og nødinfokortet i stollommen. Når alt annet er brandet Norwegian (hele flyet, setene, kabinpersonalet) så roter man bare til merkevaren.

Tok G2S fra BGO til OSL for et par uker siden. Synes det er merkelig at man har et behov for å fronte G2S sin logo ved inngangen og nødinfokortet i stollommen. Når alt annet er brandet Norwegian (hele flyet, setene, kabinpersonalet) så roter man bare til merkevaren.

Det er vel noen myndighetskrav her som påvirker dette? At man faktisk må synliggjøre operating carrier?

Det er jo tilsvarande med dei flya SAS har leigd inn, då står det jo JetTime eller CityJet eller kva det er til dømes på safetycard. Sjølv om flyeta stort sett ser ut som "ekte" SAS-fly.

Back