Go torsdag

God torsdag ettermiddag!
Da har jeg tatt et ikke altfor lett valg, og takket nei til et jobbtilbud. Så får man håpe at en av de andre prosessene slår til....

Ville du ikke bli Eurobonus General allikevel?
Er det noen ledige jobber i LynxAir du kunne tenkt deg heller? Noe med rekruttering og opplæring kanskje?:colgate:

BF:cool2

God tidlig ettermiddag fra Lilleaker.
Etter et par dager til fjells på prosjektteam møte er hverdagen godt igang igjen. Turen inn til provinshovedstaden gikk med SK4002 og LN-RPE imorges og returen går med SK4039 i ettermiddag.Det ser ut som det blir en fin tur over fjellet i solskinnet.
Til fjells var det fantastisk vær og vindstille. Et par turen i alpinbakken var lagt inn i programmet og igår og tirsdag.
Det blir nok en fjelltur til helgen og.
Ha en fortsatt fin dag alle.

God dag! Det har det nettopp blitt for meg ihvertfall :)

Fikk nettopp et brev fra Bodø. Fra Luftfartstilsynet nærmere bestemt. Det inneholdt et stykk sertifikat av typen Part 66 B1.1

Så var det å finne en plass å bruke det. Forhåpentligvis hos SAM.

God ettermiddag!

Herved avsluttes arbeidsdagen og arbeidsuka. I morgen settes kursen med SAS mot Dusseldorf! Det er guttetur som står på programmet denne helgen! Og her blir det ikke mye Solo Super kan jeg love! :colgate:

God helg!

BF:cool2

Veldig hyggelig å ha Bizflyer i salen i går... Det finnes ikke bedre byer å ha premiere i enn Kristiansand!!!! Reiseradio`n FM747 setter nå kursen mot Tromsø, Stavanger, Trondheim, Oslo, Bergen, Sandefjord og Fredrikstad før sommeren...og da skal nærmere 1000 personer ha sett oss til vanns, lands, på skinner, i skyene og i byene, på nettet og til sengs...

Back