• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Go' tirsdag

Bizflyer

FinalCall.travel/no
Medlem
Trodde aldri jeg skulle bli først her uten å ha laget innlegget før man gikk i seng.

Men sånn var det da. Null grader i Krsand, tipper glatt som bare rakkeren nå kl 0433. Må opp tidlig for å rekke fakir-expressen til CPH. SK har jo vært så vennlige å flytte morgenavgangen fra 0635 til 0605 nå. Regner det fortsatt for å være et nattfly.

Har fornøyelsen av å fly videre til Finland i dag hvor jeg skal besøke et stort skip som nesten er ferdig på verftet. Hjem igjen mot slutten av uka. Skal prøve å fly Blue1 for første gang i dag, så det blir nok veeeeeldig gøy ser jeg for meg!

Ha en bedre dag! Selv for jeg prøve å bestille Kaksi Olut på en Ravintola i kveld.

BF

Replying to Topic 'Go' tirsdag'

Yoooo .... her paa Bainbridge er det 7-8 grader, duskregn og moerkt. Men bikkja forlangte sitt, saa jeg maatte ut ,,, men med gammel Steve Hackett paa oerene er det levelig.

Stille paa jobben, men belegget er heldigvis bra ... men naar halve hovedkontoret har faatt fyken, er det uvant langt mellom emailene ...

Glad morgen... Dagen i dag er 11 timer og 58 minutter kortere enn 23. juni....(...går det an???) Blir vel en hektisk dag med flere møter... Ha en bedre tirsdag!

Jaja. Sitter paa kastrup naa. Deilig morgen flight. 19 pax paa flyet, saa ikke stor business for SK.

Det festligste for dagen var at flyet mitt videre til Finland var kansellert. 6 timer til neste. Saa da er planen aa sove litt foerst for deretter aa smake paa litt dansk juleoel rundt lunsjtider.

BF:(

God Morgen fra lysaker :)

Ikke fult SÅ spennende å kjøre til jobb idag som igår, Igår var det ILLE...

Men sola står opp over østkanten , ser ut av vinduet. Fantastisk pent lys.

Er mye trafikk på E-18 innover ser jeg. køen har stått der siden jeg kom på jobb 0700 å den står ennå.

stille og rolig på telefonene idag. De fleste har vel ikke stått opp ennå.

Fridag imorgen.. weeeeeee sove leeenge :D

Back