Go`Onsdags morgen!

flyer88

ScanFlyer Blue
god morgen til alle morgenforumister som nå har kommet seg opp fra horisontalen :D Ser solen skinner gjennom hangarportene her, og det var ikke så aller værst temperatur her på OSL nå heller :D Nå tar jeg snart turen hjem for å krype under dyna, og senere i dag blir det tannlegen :( .. Noe som ikke er noe særlig for en med tannlegeskrekk!

God morgen... Blir en gå tur til jobb - tror ikke jeg er kjørbar ennå - m.a.o. kvelden på Solsiden restaurant i går var særdeles vellykket. Første møtet i dag er 07:00 og så går det slag i slag...siste innspurt i arbeidslivet før mange tar ferie til helgen. Ha en bedre onsdag!

God morgen fra Forus. Da var det onsdag, er en smule trøtt etter å hatt en helaften ute i går. Var i seng rundt 0200 og måtte stå opp litt tidligere i dag for å levere bilen sånn litt ut på landet fordi at de tar ca halv pris i forhold til verkstedene i byen.

Blir et par møter og i dag og ellers "ingenting" håper jeg.

Men alikevel tror jeg dette kan bli en dyr dag?

Ha en billigere dag folkens :)

G'onsdag fra STO! Her er det strålende solskinn og jeg startet dagen med å ligge og dra meg i en time under dynen (det kom selvsagt av at persiennene på soverommet her ikke akkuratt er laget for skandinaviske sommere - og bader rommet i lys fra klokken 05.00!). Møte med SAS Sverige på ettermiddagen i dag, eller en del oppfølgning av gamle saker. Sommerstillheten har begynt å senke seg over Sverige - regner med at juli blir et virkelig feriehjem...

God morgen fra København. Idag blir det å vaske seg ut av kåken, plukke opp en kamerat før kursen settes mot Oslo igjen. Ikveld blir det fotball igjen etter noen dagens EM-pause. Ha en fin dag

God formiddag fra Mosjøen!

Fremdeles ingen sol å se på himmelen, men hva kan man vente når man gambler på hjemmeferie?
Om ikke annet så fikk jeg renset terrassebordene i regnværet i går, så nå fremstår terrassen som "ny". Blir det tørt i været ila ferien skal jeg gi terrassen en strøk med lakk eller noe annet som bevarer treverket.

En fortsatt finfin dag til dere alle!

E!

God morgen godtfolk. Ingen spesielle planer for dagen, men skal besøke en venn på Hadeland. Nå gjenstår det bare å finne ut hvordan man kommer seg med bil fra Oslo til Hadeland... Jeg kommer garantert til å kjøre meg bort!

God formiddag,

Første av to fridager. Blir å male litt mer på soverommet. Har grunnet sparklet, pusset og grunnet. En del arbeid med grunnarbeid og sperregrunn når det ser ut som furu helvette fra før....

Ønsker alle forumister en glad dag

S

God formiddag fra 4. etasje på SAS Oslo Airport Hotel, ankomhit fra Vadsø for 40minutter siden med SK4409 fra Alta. Her skal man straks ut å knipse litt fly (har Togstasjonen som nærmeste nabo) før man tar seg en tur inn til Tigerstaden :) Var deilig å se at jeg gjorde rett iå reise fra godværet i Vadsø for her nede er det jo samme været :)

God morgen fra en i lite flyttestemning. Leiligheten er så og si urørt etter 2 dager med flytting av 5 mulige. På tide å hive seg rundt snart kanskje...

G'morgen fra Alpharetta, hvor temperaturen naa klatrer gjennom 19 grader paa vei mot 33 eller deromkring. Skal bli en fin dag i dag, men fra i morgen blir det visstnok noen runder med bommelibom noen dager fremover .....

Aah - den som var et kjoeligere sted .........

Back