Go-o-o-onsdag!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Da var ukens foerste arbeidsdag unnagjort, og jeg sitter her med en stabel dokumenter hjemme i stua .. Nok aa henge fingrene i og laerekurven er formet som en god, norsk hoppbakke. ^_^

Men jeg har ikke faatt VPN-tilgang ennaa, saa jeg slipper iallefall aa sloss med Lotus Notes her hjemme ...

Kontoret er i ferd med aa bli innredet. Noen flymodeller er paa plass i likhet med kaffe-/espressomaskinen som ble kjoept paa loppemarked paa Bainbridge for $10. Kontorkaffen er av type 'instant pulver' saa jeg holder meg unna den og drekker Starbucks eller PJ's isteden.

Onsdagen kommer til aa by paa nye moeter og forhaapendligvis faar jeg tid til aa sette opp reisekontoen min saa jeg kan faa bestilt flybillett til Geneve.

Vaeret? Vaatt, varmt og fuktig.

Glad morgen... Da gjøres de siste forberedelsene til kveldens opptreden med Jens Pikenes fra Penthouse Playboys. Nå smøres stemmebåndet med varm te...og jeg som egentlig er et kaffemenneske - men hva gjør man ikke for 15 minutes of fame? Ha en bedre onsdag - den blir laaaang!!!

God Morgon!

Efter flera möten igår kan jag känna mig nöjd med dagen. Inne på kontoret 0700 (nytt rekord) och ståplats på tåget (kan inte folk ligga kvar i sängen?). Dagen idag bjuder på lunch med en släkting som är på möte i stan och middag med jobbet. Ha en fin dag!

g'onsdag! Kroppen er litt i ulage etter lang løpetur i går kveld, men nå er bilen vasket og dagens første flaske vann skal inntas. Det blir vel en liten oppdatering av Scanair.no i kveld - om noen har et bilde av en Star Air 767 som de vil ha publisert på Scanair.no - send det på mail til ck-snabelA-scanair-dott-no

God morgen - det er tidlig å være på jobb kl 0600. Men slik må det være av og til. I morgen går turen til Kongens By med Norwegian med innlagt relativt kort møte med ny sjef. Så går turen hjem igjen samme dag, og jeg lurer på om jeg skal lurere med meg noe taxfree...

God morgen.....første forelesning kl8 idag og det var alt for tidlig. Blir litt lesing nå får jeg ´skal på fotballtrening senere og kanskje også se en fortballkamp også. Heie :nor ....og :DEN

Gårsdagen gikk med til å beise ferdig huset.Endelig!Nå gjenstår garasjen,dører og vinduskarmer.Ellers er det grått på Nærsnes idag.Ikke cabriolet-vær som igår nei:cry:

Back