• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Go' mandag's romjulsmorgen!

ENGM RAMP

ScanFlyer Rusty
God morgen fra et surt men vinterlig ENGM....

Jobber stort sett hele julen desverre og i kveld/natt har jeg sittet her i opp til 46 kts vind og tårnet svaier som bare det...

Om noen timer er det hjem for å sove, sååå er det til Telemark og Skien og tradisjonell 2. juledagsmiddag med slekt og familie og pinnekjøtt i bøtter og spann...

Mmmmm, gleder meg allerede..... :nor

Ha en strålende dag, alle sammen!

Replying to Topic 'Go' mandag's romjulsmorgen!'

Det var tidlig å si god morgen! Nå går jeg og legger meg! :)

Hehe ... bare kvelden her ogsaa ... 'Julenischen' hadde lagt en krukke kaanjakk fra det lokale brennevinsdepotet under juletreet, saa naa driver jeg litt kvalitetskontroll av innholdet ... Og det er slett ikke verst .. slett ikke verst .... :up:

Har ellers ikke gjort en dritt idag, bort sett fra aa leke med guttungen, pimpe roedvin og spise god mat. Tar gjerne flere slike dager.

Svigersene ble jagd hjemover idag og kona skal kjoere eldstemann til Birmingham (Alabama) i morgen tidlig, saa jeg ser frem til fem back-to-back engelske ligakamper (hvorav tre direkte) paa teve'n i morgen fra 07.30 ..... Life is GOOD!!! :) :) :)

God morgen... Om noen timer skal vi til Gardermoen for å fly til Stavanger. Hjem igjen i morgen - men vi rekker da mye mat og drikke innen vi reiser hjem i morgen ettermiddag. Skal se det blir litt flyprat også - sjefsflygeren i DY kommer på middagen i kveld... Ha en bedre mandag...

God morgen fra Farmen. Her er det forstatt stille i huset, hvor alle untatt jeg sover ennå. Våknet tidlig i dag og har nå fyrt opp i alle ovner, da det er 16 kalde ute, men vakkert og stjerneklart. Egentlig herlig å sitter her med morgenkaffen og nyte stillheten litt. I dag blir det fullt hus med slekt og venner på julelunsj/middag/kvelds/nattmat.

God morgen fra fjordnissene, nissemor er på vei til OSL, og nissegutta skal på tur til Hurumnissene i dag.

Ha en fortsatt fin romjul.

/G

God morgen fra FBU :)

Vel overstått jul og tilbake på jobb igjen.

Da er det å glede seg til nyttårs aften med smell og bang. :devil

Gavedrysset var heller labert, det er utrolig hvor mange gaver en får til husstanden når man er samboer. Det eneste jeg fikk til meg selv var fra min kjære samboer og fra megselv (vel, skal legge til ett par hansker jeg fikk fra svigermor)

Av meg selv fikk jeg ett byggesett (Hasegawa , A-7E Corsair II 1/48 skala med desertstorm dekaler og resin intreør)

Dere må nyte det dere som har feridager for her går det så øra flagrer..

God Mandag.. eller 2. Juledag om du vil.

Det blåser fortsatt bra på GM, guster vel 35knop mens tempraturen ligger på drøye -3.
Myyye mat de siste dagene, tenkte faste frem til Nyttår! :nor

Ellers, fri idag.. så er det 2 senvakter, også tar man ett par fridager igjen. Må også få ordna hotell til NYC turen i Februar.. noen som har erfaringer med Hyatt?

6 kalde i Tromsø, skyfritt og vannvittig fin himmel, som på bildet somer tatt nå ut av stuevinduet mot Malangsfjellene. I kveld er det tur på Mirage, et høydepunkt for en utflytta tromsøværing.

Attachments

• himkm.JPG
    himkm.JPG
    92.4 KB · Views: 6

God jule'morgen' her fra policía på Las Palm.. ehh.. jeg mener.. Stjørdal! :musikk

8 kalde er ikke så farlig når man er hjemme hos mor og kaffen er ferdig når man våkner :)

Gledelig jul fra Asker. En liten pitstop i heimen før det er avgårde til Sagene og den tradisjonelle 2.dagsmiddagen med fiskepudding og reker i hvit saus. En herlig måte å avslutte julens etegilde på. I morgen er det tilbake på jobben!

Gledelig jul fra Alta.

Her har julefeiringen dessverre vært preget av sykdom på de fleste i husstanden. Jeg ble dårlig natt til julaften, men det kom seg heldigvis utover på dagen julaften. Men da ble eldstemann og kona dårlig og de forsvant tidlig i seng. Første juledag startet med at eldstejenten måtte spy, men nå går det bedre med helsen i familien. Småtassene har heldigvis holdt seg noenlunde frisk gjennom julen.

Nå er formen heldigvis så pass bra at det er på tide med litt trim. Skal ta meg en rolig økt på trimsykkelen på jobben. Det er så pass kaldt at utetrim ikke frister nå. Skal bli godt å få trimmet bort litt av all den gode julematen.

Aahh ... her sitter jeg i pysjen og koser meg med Charlton mot Arse-nal .. Thomas Myhre debuterer for Charlton og leverer en kjempekamp!

Og klokken 10 er det klart for dagens store godbit: Liverpool-Newcastle!!

Ny omgang kaffe er under oppkoking .... :smokin

Back