go fredag?

G'fredag fra et OSL i solskinn. Dagen begynte med frisørtime klokken 11. Da er det flott å bråvåkne klokken 12:30 :rolleyes: Heldigvis tror jeg timen var av det fleksible slaget, så jeg fikk booket om til mandag, så en hvertfall er nyklippet før ferien. Da får heller Rune Andersen og Espen Beranek Holm leve med at jeg ser litt "bustete" ut i morgen kveld :p.

Noen timers jobbing, så tar man sine første feriedager siden Juni. Kjenner det skal bli ålreit.

Glad fredag. I motsetning til gårsdagens flyreise var dagens togreise meget komfortabel. Nå er det enedelig helg - og aksnkje kommer det et vintips i løpet av ettermiddagen også. Drikkes skal det i allefall gjøres til kvelden...

God fredag aften!

Her er man godt i gang med jobb nr 2 for i dag. Fortsatt en del timer igjen, men jeg ser frem til lørdagen nå! Skal bli deilig å sove lenge!

Skål til dere som drikker i aften!!:drink

BF:cool2

Kan vel avslutte denne selv om det ikke er fredag.

God natt ønskes fra KRS!
Her har man hatt sin første skikkelige solo-flight. (Jubelrus!) Den ble utført i landingsrunder, og litt holding over Sørlandsparken i solnedgang, mens man så dette "Arcadia" -skipet satte kursen mot England. :)
En perfekt start på helgen!

Her har man hatt sin første skikkelige solo-flight. (Jubelrus!) Den ble utført i landingsrunder, og litt holding over Sørlandsparken i solnedgang, mens man så dette "Arcadia" -skipet satte kursen mot England. :) En perfekt start på helgen!

Gratulerer med første solotur!:devot:

Back