G’moorgen fra 30040

Re: G’moorgen fra 30040

Hei fra Pasadena Yacht & Country Club. 50 timer ble turen og allerede så er det verdt det. Tok med eldste arving til Tampa AirPort i dag tidlig og var ganske bestemt. Hadde dobbeltbooket med Enterprise og Avis, og gikk bort til Sixt og så, gi meg fet bil i 25 dager og da ikke til 86.000 som hjemmesiden deres prøver på. Den gikk kjapt og jeg sa de fikk ert minutt. Da la de inn BMW X1 og oppgraderte den umiddelbart til X7 (min drømmebil og forrige bil i 2019 ferien). Skulle ned og hente den og den var faktisk borte. (Murphys ferie fortsetter??) Det ble såpass rart vi lo og de "oppgraderte" meg mente de til en elefant av en Infiniti QX80 V8 som selv i Dubai er innafor. Off The record helt fantastisk. De ga ytterligere rabatt når jeg fortalte mitt syn på asiatiske biler og har satt oss på venteliste på første ledige X7. 21.000 nok for disse beistene i 25 dager er faktisk hyggelig i disse dager.

Reiseforsikringen ble fort maxet på Macys da klærne til detter uheldige skulle erstattes og nå koser far seg i baren ved bassenget med ei real Blue Moon. Huset er forøvrig helt innafor og man føler seg fort hjemme.

Krabbebein om 3 timer :-)

View attachment 51551

Lurer på om de måler bilen i kvadratmeter. Forøvrig merkelig at foran huset så svømmer det delfiner hele tiden. Vi skal si fra til vaktene og be de legge it noen feller eller lignende.

E5CA30EA-BA53-420C-817E-E8434E3F4AD5.jpeg

Re: G’moorgen fra 30040

Fra den vinkelen ser det jo nesten ut som du kjører bårebil [emoji23]

Back