G'mandag morgen!

God ettermiddag fra Haakonsvern. Vakttjeneste i dag og dermed ingen mulighet til å dra hjem en tur. Solen skinner i Bergen, selv om vinden gjør sitt for at sommeren lar vente på seg. Ønsker alle forumister en bedre mandags ettermiddag!

Kjekt å se bilder fra C - klasse hos WF, OJB!

God ettermiddag fra "toppen" av Tananger ;)

Slipper å telle hvor mange dager det er til jeg stikker ned og besøker CFM :p
Det gjør Martin for meg ;) :p

Har merket hvor travelt det er på jobben, får ikke tid til å skriver i denne tråden engang. Det er å sjekke mailen før en skifter til arbeidsklær og setter i gang :8:
Men har alltid forumet oppe ;)

Har ganske bra vær her, litt kjølig, men strålende sol, i hvert fall da jeg gikk hjem idag. Så en svingte innom Joker'n og fikk kjøpt seg en is ;)

Ha en fortsatt fin dag forumister :)

God ettermiddag fra Haakonsvern. Vakttjeneste i dag og dermed ingen mulighet til å dra hjem en tur. !

Finnes da ikke bedre by enn Bergen, bortsett fra AaFK, da. :D Godt at noen vokter landet. Nøl ikke å skyte med skarpt om du ser FI.

God ettermiddag. Dekkskifte "gikk unna" på 3 timer. Selvfølgelig var 1 bolt u/s og ett dekk punktert i tillegg greide jeg å knuse et plastdeksel som bare selges i 4-pakninger. Kom mange fy-ord på rekke og rad men nå er hjulene på plass!! Neste vinter=Dekkskifte 200 spenn Grenseveien uten kvittering.

Ha en trivelig mandag ettermiddag ja.

På tide å finne fram passe drikke.. ! :drink Reka kan ikke rote bort dette.. :-) Regner med de drikker på Sørlandet også.

Last edited:
God aften fra Bergen!
Har hatt en travel dag - hadde første dag i ny jobb, masse nytt å sette seg inn i, og selvsagt masse formaliteter. :)
Deretter fløy jeg first solo ( :D ! )på LN-BTS på Flesland i kveld, fikk 25min som fartøysjef for første gang - og en landing. :)
Herlig vind var det også!

I morgen blir jeg tidlig hentet av taxi som kjører meg til Flesland, før det er et par dager på kurs i Stavanger.

Ha en fin kveld folkens! :)

Deretter fløy jeg first solo ( :D ! )på LN-BTS på Flesland i kveld, fikk 25min som fartøysjef for første gang - og en landing. :)
Herlig vind var det også!

GRATULERER
images

Back