G'mandag morgen!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Hurra! Da er det hælja for gamle MOW .. syv arbeidsdager er over og nå venter to fridager. Har akkurat slappet av med en liten brun tolvåring og en god bok og er klar for bingen. Er imidlertid ikke sikker på hvor god nattesøvnen blir, men vi håper på det beste. Regnet trenger vi ihvertfall ...
(Jeg bor omtrent rett over de to 't'-ene i Alpharetta)

us_atl_metroradar_plus_usen.jpg

Ha ein framifrå morgon!

God dag fra dokken i Nakhodka. Her er det stille og rolig (forholdsvis) i dag. De ter russisk helligdag, og derfor ikke mange folk på jobb. I morgen er det derimot full fart igjen. Første støpen nærmer seg her med stormskritt, og da skal også vårt leketøy av en pumpe få kjørt seg. Våren er også sakte men sikkert på vei, og det er godt. 10 dager igjen til hjemreisen, og folk har allerede begynt å klage på at det er alt for tidlig å dra tilbake nå... Jaja, sånn kan det gå.

Og god morgen fra finværet i Bergen! Skal straks avgårde på en rask tur til OSL og tilbake, før turen går videre til Berlin!

Flott men kaldt i hovedstaden. Nå venter diverse møter på kontoret før det forhåpentligvis blir tid til en treningsøkt i ettermiddag... Ha en bedre start på uken!

Tilbake til virkeligheten i Mosjøen. Rett fra 30-35 plussgrader hele døgnet til firske 3 minus og lett snødrev. Man kan av og til lure på hva som får en til å bo her helt frivillig;-)
Jetlag så det holder, noe som gjør at jeg nok kommer til å være frisk og rask på morgenene i alle fall denne uken.

God morgen fra Forus!

Ny dag, ny uke og nye muligheter. Tok litt tid før jeg kunne begynne dagen. (Practical joke, ifb med en som sluttet og tok litt "hevn")

Ha en fin dag forumister! :)

God morgen fra Sukhumvit Soi 18. Det er overskyet, lett disig og når jeg ser ned på gata, ja, så er den våt. Er spådd litt regn av og til. Temp. skal opp mot 36 grader, så det blir badstue i dag også. Men nå ned til pool'en for frokost. Tror jeg tar med en god bok og lar frokosten gli over i en lettere lunsj etterhvert.
Ha en fin dag.

Go morn fra Trondheim
Ikke akkurat mye som minner om vår her nei....snøen ligger på bakken og 2,5 grader :cry:

"Kom mai du skjønne milde" my a**....

Anyways.....ha en flott mandag og starten på ei ny uke :D :D

T-"ganskemyemindrenåja"...

God morgen fra Oslo. En million ting som må gjøres på jobb før det er tid for sesongens første fotballkamp i ettermiddag. Et par små planer for i kveld, også får man se om man får gjennomført de. Ha en fin dag

God morgon #2 frå Trondheim! Endelig mandag! Og tilbake bak skrivebordet på jobb. Forandring etter parkettlegginga i helga. MEN! No er golvet ferdig, så då er det klart for å taes i bruk. Ikkje eit minutt for tidlig! ;) Ha ein flott dag alle saman!

God morgon från Uppsala!

Vaken tidigt denna morgon för att sätta sig med analysdelen av examensarbetet. Det är väl utan tvekan den tyngsta och det krävs nog ett par djupa andetag innnan jag kommer igång.

Solen skiner men temperaturen är inte mer än +2 grader. Varslet säger 12-13 och då blir det en tur ut för att lämna in fracken på tvätt. Lunchdate blir det i vilket fall. Ha en bättre dag!

Last edited:
Aaaaarrrrghhhh! De har bygd om poolside bar til Fitness Center! Årets første kandidat til "Langt Ansikt"-prisen, det er meg!
Frokost endte med en Club Sandwich og to Singha i Lobby Bar'en.
Nå må man ut på byen og finne et sted som serverer all day breakfast. Jeg får sette min lit til "The Black Swan" litt lenger innover på Sukhumvit.
Fortsatt god dag. For meg kan det bare gå oppover.

Aaaaarrrrghhhh! De har bygd om poolside bar til Fitness Center! Årets første kandidat til "Langt Ansikt"-prisen, det er meg!
Nå må man ut på byen og finne et sted som serverer all day breakfast. Jeg får sette min lit til "The Black Swan" litt lenger innover på Sukhumvit.

Du har jo SevenEleven rett ned på hjørnet (vis a vis Lexus-butikken). Finner sikkert noe spiselig der....

God morgen fra et Krsand badet i sol! Tenk om temp'en kunne ha kommet opp i 25 grader også! Da tror jeg sandelig jeg hadde tatt årets første sommerferie prompte.

Men det blir vel i stedet månedsavslutning på jobben de neste dagene. Det er nok derfor jeg drikker!!

Stein da! Danske smørrebrød, øl og akevitt på Stable Lodge, soi 8! Finnes ikke bedre lunsj i hele BKK!!

BF:cool2

God morgen fra hovedstaden.

Mye å gjøre i dag, men da går vel tiden også fortere. T-10 til man skal til BCN for litt (forhåpentligvis) sol og varme :cool:

Stein da! Danske smørrebrød, øl og akevitt på Stable Lodge, soi 8! Finnes ikke bedre lunsj i hele BKK!!

BF:cool2

Jeg ser ikke helt greia med hvorfor man skal spise danske smørrebrød når man befinner seg i BKK og har det thailandske kjøkkenet med sine gode råvarer til disposisjon. En god Tom Kha Gai eller en Phad Thai sammen med en kald Singha er å foretrekke for undertegnende framfor smørbrød... Men det er vel derfor jeg ikke drikker like mye som BF :p

Last edited:
G'mandag herfra. Straks klar for å dra på jobb - tror jeg. Litt usikker på hvordan uka blir, mtp. ferieaviklinger og pappapermisjoner. Me får sjå. Heldigvis er det den siste hele uka, før en forholdsvis kort uke neste uke, før et par fridager, og avreise til New York. Jeg er definitivt i en "New York State Of Mind" om dagen. T-12.

God mandag, og uke ellers, ønskes forumistene.

God dag frå trikken. Jobb og atter jobb. Men så skal vel sørlendingene knekkes som lus på cls og tabelltoppen atter erobres! :-)

Jeg ser ikke helt greia med hvorfor man skal spise danske smørrebrød når man befinner seg i BKK og har det thailandske kjøkkenet med sine gode råvarer til disposisjon. En god Tom Kha Gai eller en Phad Thai sammen med en kald Singha er å foretrekke for undertegnende framfor smørbrød... Men det er vel derfor jeg ikke drikker like mye som BF :p

Tom Kha Gai og alt det der er aldeles utmerket til lunsj og middag, men jeg har drømt om fruktfatet og juice'en ved siden av pool'en i lang tid. Flott måte å starte en dag på. Denne morgenen sto valget mellom en ergometersykkel eller lobby baren.:8:

Hotellet opplyser om at fruktfatet kan bestilles på room service, men da mister man jo det sosiale som poolside bar'en hadde.

Men nå er det samling på Lemon Tree på andre siden av gata. Kan smake med en øl eller flere. Dagen har gått med til fotmassasje, pedikyr og hode/nakkemassasje, så kan ikke klage.

God ettermiddag fra et solfylt sørvestland. Noen sommertemperatur er det likevel ikke.
Etter fin helg er en travel arbeidsuke startet igjen.
Det blir jobbtrip over til Sandvika via OSL og ABZ i løpet av uka som vanlig.
Ble ferdig litt før programmet sist fredag og fikk sjekket ut WF C klasse på returen fra ABZ til SVG som eneste deltager.
Turen over med LN-WDI var en fin tur med god mat og mye oppmerksomhet fra CA'ene. Ellers var det glisent med kunder forann i kjerra på fredags ettermiddagen.
Etter hva jeg har sett siste år er det forståelig at SK og WF vurderer konseptet og begrepet business klasse.
Ha en fin dag folkens

Attachments

• DSCN8880.JPG
    DSCN8880.JPG
    105 KB · Views: 127
  • DSCN8882.JPG
    DSCN8882.JPG
    103 KB · Views: 126
  • DSCN8885.JPG
    DSCN8885.JPG
    86.7 KB · Views: 125
  • DSCN8886.JPG