G'lørdagsmorgen!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
G'lørdagsmorgen!

Hei, hå og g'aften/morgen (stryk det som ikke passer).

Her i Alpharetta ser vi fram til at ytterkantene av Fay skal gi oss litt hardt trengt regn. Det kom noen dråper i sted, og forhåpendtligvis baller det litt på seg.

Jobbehelg her på heimekontoret, så da må jeg tidlig opp .. morgendagen er også fruens bursdag .. men vi feiret litt på forskudd med en liten restauranttur i dag. Satser på en rolig dag så jeg får sett litt fotball også. Spurs-Sunderland og Fuham-Arsenal står på programmet hos Fox. Og ikke minst - Lyn-Stabæk på nett-tv.

Re: G'lørdagsmorgen!

Glad morgen - selv om klokken ikke er 06.00 ennå. Her skal det jobbes i hele dag - blir vel ferdig til midnatt. Nå venter to kopper Nespresso. Ha en bedre lørdag.

God morgen fra vest...her venter 21:45 fergen og SEATAC - den lille italienerinnen kommet med JetBlue ankomst 23.59 - gjesp.....Loerdagen bringer 200% avslappning for oss alle 3....

God morgen fra Forus. Nok en nattevakt ebber ut. Nigeria spiller OL-finale mot Argentina. Jeg gleder meg til senga!

God morgen!

Kom på jobb der 3 av 4 på grytidlig-skiftet ikke hadde kommet. Alikevel ble flyene sendt på rute, takket være enkelte sjeler :) Ha en bedre morgen..

Last edited:

God morgen. Klokken er 00:30 og senere i dag blir det lakeside fest og klassefest. Det har slått meg hvor billig bensinen faktisk er her borte, sett med norskøkonomiske øyne. -Men bilen ser ikke ut til å spare på drivstoffet så det går vel opp i opp økonomisk og rett i dass miljømessig.

Jeg tror jeg vet hvor man kan begynne om man skal se på utslipp fra biler, og det er IKKE i Norge for å si det sånn :)

Etter en periode med "kaldere" vær i etterkant av en heidundrende regnskur en natt i begynnelsen av uken (305mm regn på 5 timer) så har temperaturen tatt seg opp igjen og var i dag opp imot 35-37 grader.

Innfødte omtaler måneden som den grønneste August-måneden på lenge... :)

Last edited:

God morgen fra Gamle Oslo. Skjer det noe rart når man har passert 41 ?, begynner å våkne ved 09-tiden både lørdager og søndager. :drunk: Vel, det passet bra i dag, for her er det klart med kaffe (Friele) og Nå-vafler pga brødmangel. Er ikke spess sportsinteressert, men håndballkampen bør man vel få med seg.:D

God morgen fra Oslo. Nettopp tilbake til å ha levert de gamle på OSL. Nå venter en frokost og Håndball OL-finalen. Liten tur til byen for litt handling før jeg og noen venner skal på Stand-Up staffetten på Stand-Up festivalen. Ha en fin lørdag

God morgen fra et skyfritt TRD, litt "høst" over morgenen men nå varmer sola opp luften her:) Samboer er kjørt til jobb og nå er det iskaffe og forum!

God formiddag fra Nydalen. Nå er det håndballfinale, kaffe og forum som gjelder - før jeg skal i selskap i Horten i ettermiddag og deretter videre til hytta. Bare åtte dager til neste flytur.

Ahhhh, god morgen. Ungefri denne helgen, dette skal nytes! :)

Trenger noen slike pusterom og av og til. Vel, da er det en kjapp tur opp i butikken for å få tak i noen kaffe. Ha en fin dag forumister! :)

Go morn!

Da ble det OL-gull i hands, og finalekamp i Spark & Skrik om en stund. Dagen fortsetter med gull i kasting av spiss pinne, og derretter skal Fulham slå Arsenal, før LSK knuser Viking i morra.

God helg!

Da blir det straks en tur ut for å handle inn nødvendig proviant for de neste dagene. Grattis til håndballdamene :nor

God lørdag godt folk!
Frihelg og det er godt! Var ute på "Bryggefest" i gårkveld og i dag blir det bursdag!
13 grader og overskyet i Mosjøen, skal ta en bytur, så får vi se om det blir kaffe eller pils, tihiii ^_^

E!

Og da er lørdagen godt i gang! 4 espressoer på rappen, gullkamp, egg og bacon til seeen frokost, nok en gullkamp kl. 14(?) og kanskje et gullkast senere. Elg og matchende viner i vinklubben i kveld mens Stabæk moser Lyn. Nå blir det en liten tur med cab'en til Slemmestad og polet.
Ha en fin fortsettelse på dagen!

Da var morgenens første økt unnagjort .. snart på tide å forberede bursdagsfrokosten. Ute bles det, men lite regn foreløpig ...

us_atl_metroradar_plus_usen.jpg

Go´ ettermiddag! Dagens lørdagshandel er unnagjort, ungene bestemte pasta med "ekstra" kjøttdeig. Og Eivind har kjøpt seg ny tennis racket. 2 gull til Norge i OL, tror jeg snart tar en kald øl jeg.....:lol:

God ettermiddag fra godstolen på verandaen. Nystekte boller, kaffe, scanairforumet og sol som skinner. En nyyyydelig ettermiddag. Blir nok en sykkeltur før middag, og noe godt i glasset til maten. Ha en strååååålende ettermiddag og kveld!

Da var dagens arbeide stort sett i boks, som også inkluderte å stikke av med forumet to ganger (2 mins hver), og enhaug andre ting. Nå er det en kald pils i hånden og slappe av før jeg skal ut på en innflyttingsfest hos venner. I morgen er det mer VPN og dill som skal ordnes med.

-A

Og her i Chicago er det badstuvarmt i dag, fuktig som fy. A/Cen holder dog temperaturen innendoers der den skal vaere.

Lynmosing ble det ikke, men jeg er rimelig fornoyd med situasjonen i Premier League akkurat naa..

Sent bryllup kl 1730 paa programmet i dag.

Ha en fortsatt fin aften

Back