G’lördag!

Savipix

ScanFlyer Rusty
G’lördag!

God Morgon från AF 813 strax norr om Split!

Ännu en fin tur med AF i C, tror jag börjar bli ett fan. Hemresan är lång, startade från hotellet i Mombasa igår 0700 lokal tid och är hemma vid 22 ikväll, det blir nästan 40 timmar på väg. Turen gav 12 timmar in NBO och snart väntar 12 timmar i Paris som INTE kommer tillbringas på CDG :p

Ha en riktigt fin dag!

Last edited:
Re: G’lördag!

God morgen fra OSL og gullstua! :)
Stille og rolig her så tidlig. Om litt går turen til Wien med Lufthansa via FRA i biz! Så regner med litt servering ombord også.

Ha en ekstra best en! :) 20220917_051720.jpg20220917_052037.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

Glad lørdag fra Ris. Kaffe og dagens aviser før det blir en treningsøkt med påfølgende shopping - som joogså kan bli en treningsøkt. Ha den beste lørdagen

God morgen fra Kongsberg sykehus. Dagens første målinger og antibiotikakur er inntatt. Formen er i gradvis bedring, men det går i små skritt. Kurene jeg går på nå ser ut til å virke effektivt så det er bra. Jeg må får det meste være på sykehuset nå, men jeg får dra hjem noen timer på ettermiddag og kveld, og det hjelper godt. Forhåpentligvis er jeg snart tilbake igjen i normalt slag. Det har vært en beintøff rekonvalesens etter siste operasjon, men en må bare se fremover og tenke positivt.

Brann spiller i dag, så den må jeg må med meg på TV’en.

God alt for tidlig morgen fra Knausen.. Dragen nevnte midt under middagen i går at junior skal 4(!) timer på fotballcup nede på Heming 0930. En halv kilo bacon langtidsstekes og mimosaene er klare..

Det blir nok en tur i marka etter denne idretten og så ar det ni-nyting av lørdagen.

God morgen fra Fornebu. Det dukket opp to 5-stjerners lugarer med Color Fantasy i dag og oppgradering er halv pris så da blir det plutselig tur med både arvinger og opphav. Noen som vet hvordan en får parkert når en ikke har booket og ikke får booket fire timer før avreise?

God morgen fra Fornebu. Det dukket opp to 5-stjerners lugarer med Color Fantasy i dag og oppgradering er halv pris så da blir det plutselig tur med både arvinger og opphav. Noen som vet hvordan en får parkert når en ikke har booket og ikke får booket fire timer før avreise?

Det er nok billigst å sette bilen på Kongens Marina ved siden av Hjortnes. Ellers er det dyrere parkering på terminalen. Ellers ville jeg vel fra din kant av byen tatt bussen, men det er en del avvik pga folk som skal løpe 42 km i dag så ville sjekket Ruterappen nøye.

Et annet sted:

2df0f33277348a5c1e7f02d38fe42002.jpg

God dag fra en buss. Planen er å ende opp på en kino med en ruin i Roma oppkalt etter deg (eller ‘no) og se bl.a. en avdanka fotballspiller. Får prøve mitt beste og ikke sammenligne for mye med originalen.

Ha en god en :)

God morgen fra Lillestrøm.

Noen som har nummeret til JP Sissener her? Tenkte å Vippse han noen kroner. Ser i DN at pensjonen hans ikke dekker strømregningen så han må selge malerier fra veggene for å betale strøm.

Det vil jeg jo nødig at han skal måtte.

Her er eggene spist og baconet slukt. Nå skal vi hvile litt før vi skal lage lasagne.

Ha en deiligst dag!

Morgen fra Bergen. Litt sliten etter gårsdagens Skambankt konsert, men nå er jeg snart klar for dagens store happening, Bergen Ølfestival. Skål!

G’morgen! Her er man allerede i gang med å nyte fridagen. Det blir en kort runde ned gressklipper’n, en litt lenger en med ugresseter’n og en enda lenger en hengekøya.
Og så må jeg finne en kylling så jeg kan koke bikkjemat i morgen.

Det får være nok, tror jeg.

Hola frå ein plass eg ikkje visste eg skulle vere. Det burde vel ant meg litt i går og magefølelsen hinta litt for eit par veker sidan også, så billettane vart booka. Så god dagen frå BGO. KLM ville ikkje (eller "nokon" i alle fall) flyge frå AMS til CDG i dag. Det fann eg ut då eg sat på gate i Trondheim. Så etter litt mekk på bakrommet hos Berg Hansen, rakk vi å få booka via BGO. Men lure på til kva pris, egentleg. Ser at KLM har klart å ikkje slette returen min, sjølv om eg droppa å gå på første flight, for å "kanskje" komme meg på eit tog til Paris frå AMS. Blir neppe middag der planen var i kvelden, men håpar eg kjem meg fram. Ser at flyet vår er på veg nordover no, ein liten time sein...

Have fun!

Hola frå ein plass eg ikkje visste eg skulle vere. Det burde vel ant meg litt i går og magefølelsen hinta litt for eit par veker sidan også, så billettane vart booka. Så god dagen frå BGO. KLM ville ikkje (eller "nokon" i alle fall) flyge frå AMS til CDG i dag. Det fann eg ut då eg sat på gate i Trondheim. Så etter litt mekk på bakrommet hos Berg Hansen, rakk vi å få booka via BGO. Men lure på til kva pris, egentleg. Ser at KLM har klart å ikkje slette returen min, sjølv om eg droppa å gå på første flight, for å "kanskje" komme meg på eit tog til Paris frå AMS. Blir neppe middag der planen var i kvelden, men håpar eg kjem meg fram. Ser at flyet vår er på veg nordover no, ein liten time sein...

Have fun!
Innsåg ikkje at når ein kjøper billett i siste liten, og den er dyr, er det gjerne med lounge. Kjøpte fiskesuppe først, kunne fått blomkålsuppe gratis :(. Fin lounge her i Bergen!

Innsåg ikkje at når ein kjøper billett i siste liten, og den er dyr, er det gjerne med lounge. Kjøpte fiskesuppe først, kunne fått blomkålsuppe gratis :(. Fin lounge her i Bergen!

Maaaaakan! Du må drikke brus i kantina!!!!!

Back