G'loerdag morgen!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Troett og sliten etter en lang dag ...

Mottok en pakke fra Zailor forleden inneholdende bl.a. den store Aukrust-DVD-boksen. Guttungen har blitt foret med Karius og Baktus og andre boeker jeg har kunnet finne paa engelsk, saa forventningen var stor da <play> knappen ble trykket inn. Men o've .. ut kom finsk tale ... hele det engelske lydsporet var finsk .... moekkamenn. Litt testing avsloerte at ogsaa det finske lydsporet var finsk, saa loesningen ble norsk med engelske tekster. Daarlig!!!!!

Ellers ligger det tunge skyer rundt, tordenen buldrer og det er mye spm tyder paa at ogsaa morgenens fotballkamp for poden blir avlyst. Igjen. Hvorfor regner det bare i helgen???

Glad morgen... hovedstaden er fuktig men det ser ut til å bli nok en strålende dag...som skal tilbringes hjemme. Oslo og i allefall denne kanten av byen er blokkert av gale løpere fra 12.00 til 17.00 - ikke mulig å bruke bil i denne perioden... Ha en bedre lørdag - før sporten tar deg!

God formiddag folkens!

Solen skinner over Mosjøen i dag også, så det tegner godt for dagen!
Har arbeidshelg, og er trøtt siden det alltid er "noe" som må gjøres før man kommer seg i seng... Jeg lærer liksom aldri, he he

Egil

glad lørdag morgen! Kaffemaskinen er renset, en liter lettmelk er fylt på tanken og da er man klar for arbeidsdagens første fairtrade-latte! Sjette dag på kontoret denne uken....

Og jammen har ikke noen lagt ut reklamefilmen vår på YouTube også!:-p

God morgen fra vindstille Bodø (utrolig nok)! Er fortsatt småskuffet over at Egil ikke hadde kaffen klar etter landing i MJF i går kveld, men han får flere sjanser seinere :)

CK, må si jeg ikke helt skjønner lanseringsstrategien til GO. Lansering med mediaomtale skjedde torsdag/fredag, og reklamefilmer har begynt å rulle på TV hvis jeg skjønner det riktig. Men websidene åpner ikke før mandag? Dere mister jo potensielle kunder som i løpet av helgen forsøker å gå inn på websidene deres, og alt som møter dem er websider som sier "under construction". Dere kunne i det minste ha laget litt mer profesjonelle mens-vi-venter-websider som ville gitt litt mer informasjon om hva som venter. Og kanskje en reklamefilm som bygger opp forventninger mot åpningen 14.mai? :)

Er dette konkurrent, eller samme firma? http://www.gonow.dk

Originally posted by LN-MOW

Troett og sliten etter en lang dag ...

Mottok en pakke fra Zailor forleden inneholdende bl.a. den store Aukrust-DVD-boksen.

Antar du mener Caprino-DVD-boksen :)

God morgen fra Tananger,
Nydelig vær her i sørvest imorges.Men fortsatt ingen temperatur å skrive om.
Lørdagshandelen er allerede unnagjort og nå skal aviser nytes over en god kopp kaffe i solveggen.Senere blir det å lage kjøttkaker til dagens middag.Det blir god og traust kost til middag idag.
Ha en fortsatt god helg.

Originally posted by LN-BRK

God morgen fra vindstille Bodø (utrolig nok)! Er fortsatt småskuffet over at Egil ikke hadde kaffen klar etter landing i MJF i går kveld, men han får flere sjanser seinere :)

CK, må si jeg ikke helt skjønner lanseringsstrategien til GO. Lansering med mediaomtale skjedde torsdag/fredag, og reklamefilmer har begynt å rulle på TV hvis jeg skjønner det riktig. Men websidene åpner ikke før mandag? Dere mister jo potensielle kunder som i løpet av helgen forsøker å gå inn på websidene deres, og alt som møter dem er websider som sier "under construction". Dere kunne i det minste ha laget litt mer profesjonelle mens-vi-venter-websider som ville gitt litt mer informasjon om hva som venter. Og kanskje en reklamefilm som bygger opp forventninger mot åpningen 14.mai? :)

Er dette konkurrent, eller samme firma? http://www.gonow.dk

Står det under construction på www.gonow.no? Det som skal være der nå er en teaser-side der man kan delta i en konkurranse og vinne tur til London.... Jeg sitter i test i dag, så jeg ser den fulle siden...

Velkommen til opplevelsesleverandøren GO!

I løpet av mandag 14. mai kan du her søke og kjøpe opplevelsesreiser.

osv. osv osv. ....

men konkurransen er der? Jeg ser det når jeg sjekker i Firefox (der jeg ikke har full tingang). Meld dere på nyhetsbrevet og delta i konkurransen. Mandag åpner butikken! Og, jeg kan love MINST ett spennende produkt for freaksa!

Huff, det var jo vanskelige spørsmål, jo..

Ellers er det en stille og rolig lørdag i Maura, før det braker løs med feiring av min mors første 50 år i kveld.

Glad lørdag! Dagen begynte tidligere enn normalt på en fridag pga en frisørtime klokka 9. Og dermed så endte det med at alle lørdagens planlagte ærend var unnagjort til cirka klokka halv tolv. Strålende, nå gjenstår det bare en formiddagslur for å ta igjen det tapte...^_^

Kvelden går med som barnevakt for våre nieser (1 og 4 år), så ingen store utskeielser utover en kebab i dag. Ha en god helg allesammen! :-p

Fri til Onsdag 14:30 og da skal jeg ha en ny person på opplæring, det passer seg vel egentlig ikke kvelden 16 Mai, men får nok å gjøre.

Det blir noen rolige fridager, er ufyselig stiv å rygg og nakke - Gotta get a new bed! :old

CK, konkuirransen er iallefall synlig i Atlanta .. :p

LCH78 - indeed, det dreier seg om Caprinoboksen, ja ... et praktverk, men naar familiens primaerspraak er engelsk, er det litt nedtur naar Teaterdirektoeren bebynner aa snakke finsk istedet for engelsk ...

Fin morgen i Alpharetta! Skal bli godt over 30 grader ... selv om det kom regn i gaar kveld, ser det ut til at banene er aapne sa vi kan faa avviklet siste matchen som planlagt. Avsluttet gaarskvelden med Slipp Jimmy Fri. Det er noe av det fjerneste og samtidig morsomste jeg har sett. Samemafiaen er verdt en egen film!!

God kveld. Da er jeg på et for meg helt nytt sted i kongeriket. Finnsnes er stedet denne helgen tilbringes på årskonferansen for Rotary i Nord Norge. Spennende program, men mye kulturelt påfyll og trivelige mennesker.

Originally posted by Farmer

God kveld. Da er jeg på et for meg helt nytt sted i kongeriket. Finnsnes er stedet denne helgen tilbringes på årskonferansen for Rotary i Nord Norge. Spennende program, men mye kulturelt påfyll og trivelige mennesker.

God kveld fra Tromsø! Med svigerfamile fra Finnsnes bør man kanskje være forsiktig med hva man sier om stedet, men det er ikke akkurat verdens navle og ikke er det så mye å gjøre eller ta seg til heller (bortsett fra å benytte seg av mye fin natur i nærheten)....:smile2

LN-MOW,

statistisk sett regner det mest i helgene fordi "uken" som er ett menneske skapt tidsbegrep virker inn på syklusen til været. Spesielt er dette merkbart i USA der store mengder støv og skitt blir sluppet ut i atmosfæren over arbeidsuken av industri, biler etc. for så å bygge seg opp slik at det blir nedbør til helgen.

And so the cycle continues:cry:

Originally posted by TOS

Originally posted by Farmer

God kveld fra Tromsø! Med svigerfamile fra Finnsnes bør man kanskje være forsiktig med hva man sier om stedet, men det er ikke akkurat verdens navle og ikke er det så mye å gjøre eller ta seg til heller (bortsett fra å benytte seg av mye fin natur i nærheten)....:smile2

Men med et ukjent antall rotarianere tilstede,så blir også Finnsnes et trivelig og interessant sted.
Ikke sant,Farmer?

Back