Glitrende morgen fra Bangkok

Ruby

Tomleskolt
Medlem
God morgen fra Bangkok. Kaffen er servert og den nytes til det fulle mens en oppdaterer seg på siste nytt. Innsjekk på nett hos EVA gikk knirkefritt denne gang og ergo slipper en å vente på at innsjekkingsskranker åpner 3t før avgang.
Frokosten blir utomhus i dag så blir det nok en ice mocha på Café Amazon. Ellers skal det handles boblevann som skal stå klart her neste gang jeg skal ned hit og eftan blir det bassengtjeneste.
Ha en fin fin lørdag :)

God morgen fra Phuket. Forresten ikke helt god morgen da det ble en litt heftig tur på byen med gamle og nye kjente i går… Begynte forsiktig med barbecue, deretter norsk bar, engelsk pub og et par barer på Soi Bangla før det ble avslutning på baren med det klingende navnet Hippie Road[emoji16] Bra livemusikk av den litt tyngre sorten… Men nå stiger nok formen etterhvert som man får i seg frokosten på Runde Tårn.

Ellers er man innlosjert på en middels suite på et helt middels hotell hvor en litt for stor andel av gjestene er russere på chartertur. Men de oppfører seg heldigvis bedre enn fryktet. Ikke de mest sjarmerende naboene, men tross alt bedre at de er her enn i Ukraina…

Ingen store planer for dagen. Basseng, massasje og kanskje strand… Ha en strålende helg!
67fa80e744c5da8c018592be5f8b7ede.jpg

God morgen fra Beitostølen. Blir nok to skiturer i dag, en med en eller annen konstellasjon som inkluderer barn, og en tur alene. Ha en fin dag

Morn fra Gaustablikk. Snart å tusle bort for litt frokost, så får man se hvordan man skal fordele aktiviteter utover dagen. Blur nok både aking, ski og basseng

God morgen fra Forus. Jobber en ekstravakt på bruket her siden vi uansett venter på våren. Fruen skal også jobbe, så hvis det blir meg som skal ordne middag kan det fort hende vi ender opp med en kulinarisk opplevelse av den grandiose typen i kveld. Time will show. Ha en fin dag forumister!

God morgen fra Lommedalen. Komandora jobber som frivillig i Holmenkollen, der hun er Liftwaffe og passer på at bare de som har noe opp i hopptårnet å gjøre får tatt heisen opp. Dermed har jeg kåken for meg selv i en del timer. Normalt har vi hard og bløtkokte egg til frokost i helgene, men jeg har investert i en halvside røkelaks, så da blir det det til frokost i noen dager fremover. -8 her nå, men blir vel varmere utover dagen. Det brenner godt i begge peiser og om litt begynner jeg nok å merke varmen også. I går skulle vi ha spagetti bolognese, men kona kom hjem med noe pasta ferdigretter, laget til hopperne, som ble middagen, så da får vi se om det blir enda en rett fra kollen eller spagetti i dag.
Ha en fin dag alle sammen.

God morgen fra vinterland. Amerikanske mimosaer og frokost til 7 (!) er servert. Dragen skal på byen i kveld og det er quesedilla-kveld med barna for resten av gjengen. CFOen er i knallhumør så der blir tydeligvis Spania i julen også.. booke booke.

Nå er det litt ego-tid med langtur bak i marka.

34075060-38B1-4C20-9A2C-442C47C0FDA3.jpeg

Lørdag. Fri. Ingen planer. Nytelse:-)

Tja…ble tur til Jacob`s på Holtet, trening på Ekeberg nå papiraviser, lunsj og peiskos. Ingen planer kan være ganske digg…

G’morgen, ja .. kun 4-5 grader ute, så litt kjølig for utetid med bikkjene. Så da inntok dovendyrene heller senga med varmeteppet ..

Må en tur å besøke svigerbeistet i dag, ellers blir det vel litt pusling i hagen ..

God ettermiddag fra Oslo. HEr har man Liverpool-Bournemouth stående på i bakgrunnen etter at 5 mila i Kollen egentlig er klubbmesterskapet til Lyn etter i dag (de to første representerer begge Lyn for de som ikke vet det) så satser på at dette blir mer spennende enn det klubbmesterskapet i Lyn ble.

God ettermiddag fra Oslo. HEr har man Liverpool-Bournemouth stående på i bakgrunnen etter at 5 mila i Kollen egentlig er klubbmesterskapet til Lyn etter i dag (de to første representerer begge Lyn for de som ikke vet det) så satser på at dette blir mer spennende enn det klubbmesterskapet i Lyn ble.

Beste utlending også … ^_^

Til alle Dere som reiser til Bangkok,
Må slå et slag for dette hotellet, Siam Court: Det tilhører en venn av meg og kona hans:
Snart pensjonert bushflyger og forfatter av boka Old Pilot, Bold Pilot:
Her er lenke til Booking.com og hotellet hans: https://www.booking.com/hotel/th/si...70;srpvid=5d11651c16570051;type=total;ucfs=1&

Takk for tipset[emoji846] Ser ut til å været fint hotell, men et stykke fra Bangkok. Det ligger i Bang Saray som er like ved den gamle marinebasen Satahip. Litt sør for Pattaya og ikke så langt fra flyplassen U-tapao. Lenge siden jeg har vært på den kanten, men hotell er notert.

Back