Glad torsdag!!!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Blå himmel over Oslo, slett ikke verst. Jobbing på Hasle idag, før det bæer av sted til sentrum og julemiddag med gode venner senere i ettermiddag.

God morgen fra Oslo. Ble en liten forsinkelse i morges grunnet undertegnedes form. Men nå er man på plass på kontoret for lengst. Men hvor faen kom alle emailene i inboksen fra....jeg som hadde håpet på en rolig dag :o Har også et mål om en treningsøkt i kveld og leiligheten trengs å ryddes. Ha en fin dag

Og jeg...er... FRIIIIII!!!! :colgate:

Det kan ikke forklares hvor mye jeg gleder meg (eller hvor mye jeg nyter i skrivende øyeblikk) å sitte i sofaen uten å tenke "jeg burde ha lest ******" / "jeg burde ha gjort oppgaver i *****" / "burde burde..." - ingen mer dårlig samvittighet for ikke å pugge døgnet rundt.

Ha en strålende dag, og jeg ønsker alle som skal fly hjem til mor og far i diverse Widerøefly lykke til. Været er ikke akkurat hyggelig med tette snøbyger og vindkast.

Last edited:
God formiddag fra Edinburgh,
Snøbyger og 0 grader , bris fra øst, det er rimelig kjølig ja.
Intet er så kaldt som byene her på øya når været er som nå.
Det må nok en malt whisky eller to til for å skru opp temperaturen utpå ettermiddagen.
Satser på å bli ferdig til å rekke kveldsmaskinen hjem fra ABZ imorgen om man ikke snør inne!
Ha en flott dag folkens.

G'morgen fra det soeroestlige USA som ogsaa byr paa blaa grader. Heldigvis er det klarvaer, saa heldigvis faar vi ikke problemer med kald nedboer. Regner heller ikke med at rushtrafikken opp trappa til kontoret blir spesielt paavirket av vaeret .. ;)

Sjekke Bardufoss siden og se om den dukker opp der? ;)

Det beste er nok aa sjekke flyselskapets side - flightinfo oppdateres saa fort diversion-meldingen sendes.

God formiddag fra Sandefjord hvor man nå har begynt på ferien :colgate:.
Ikveld er det juleball og moro om man ikke fryser ihjel imellomtiden.

Soloppgang 09:10, solnedgang 15:20, effektiv temperatur -15 degrees. Jeg hater vinter.

Weather Channel melder om -5 C - feels like -14 C. Det er kaldt i København, for og si det slik...

Og jeg sykler. Herregud.

God aften fra glisets land igjen. Nettopp ankommet Bangkok fra Singapore, AOT pølset til transporten, trafikken sto bom fast og hotellrommet hadde et par fine feil. Jeg tror på karma og alt det der, men stemmer det må jeg ha vært rimelig guffen i mitt forrige liv. Eller var det dette med kaster?

Anyway, pritagger hos TG funker omtrengt som pritagger hos SK, og for de som bryr seg, maten var foliefri, plastfri og glassene var fulle.

-A

G'torsdag. Kan ikke si annet enn at dagen foreløpig har et forbedringspotensiale, dog ikke av samme grunn som de som var på julebord i går.

God torsdag ønskes :)

Slenger med et lite stemningsbilde fra en frossen Atlanta-forstad ..

11031_208078456035_554781035_3550495_8038097_n.jpg

Jeg ble inspirert av stemingsbildet fra LN-MOW og fant ut jeg ville leke med nye linsen for å finne hva som manglet i det bildet. Resultatet er her:

ducks-1.jpg

:D

-A

God ettermiddag fra en solfyllt Sola, eller var i hverfall det til den gikk ned.
Dagen har gått til jobb som vanlig og sitter nå og nyter juleferien. I morra går turen hjem til Halden med bil for å være der i ferien. Gleder meg til julematen! :D

God ettermiddag fra ruinparken i gamlebyen, hvor jeg nå har unngjort siste argbeidsdag før god juleferie. Dette pga mange timer i overtall utover høsten, og noe oppsparte feriedager.

Kaldt nok til å gå med lue i dag, for første gang denne vinteren.

God ettermiddag fra ruinparken i gamlebyen, hvor jeg nå har unngjort siste argbeidsdag før god juleferie. Dette pga mange timer i overtall utover høsten, og noe oppsparte feriedager.

Kaldt nok til å gå med lue i dag, for første gang denne vinteren.

For dere i prestebransjen trodde jeg jula var stressperiode med overtidsgudstjenester og hele pakka? Eller er kirken stengt i jula?:wow:

BF:cool2

Ah! Sofaen inntatt med en Fredrikstad JULEØL. Litt original, ganske frisk og tørr. Ja, jeg likte den. Og dette til tross for at Hellstrøm sa at de ikke kunne lage øl i Østfold i forrige "Jul med Hellstrøm". Skal ikke ta alt han sier for god fisk!

Back