Glad torsdag!!!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Da var det blitt torsdag i hovedstaden og det blir en laaaang dag før jeg sovner på Nordic Sea Hotel i Stockholm om ca 24 timer... Men før SAS tar meg til Stockholm er det en full arbeidsdag og vel så det...høydepunktet blir en fullsatt Frogner kirke med Sølvguttene - da blir det jul.

Ha en strålende torsdag!

God morgen fra Forus!

Da var det Torsdag gitt. 1 arbeidsdag igjen foruten denne, så er det ferie! ^_^

Fyttikatta, tiden går fort. Siste mann fra jobb i går og første man på jobb på quisten, så nå får vi se og sjekke og sitte parat hvis det er noen som sier at ting ikke virker etter at maskineriet ble oppgradert i går.

Krysser fingrer for at det ikke kommer noen telefoner o.l. på dette :)

Vel, ha en forteffelig torsdag forumister! :)

Hva, liker du deg ikke hjemme siden du er den siste hjem og første på jobb, Pål... :8: :p ;)

Morgen fra Tananger

Ett ord; Kaldt... Men det skal bli kaldere... Ihvertfall ikke våte veier, enda, så det er ikke glatt, enda...

Anyways... Ha en fin dag forumister :)

God morgon frå Trondheim!

Enno ein dag mindre til jul :) Kaldt og friskt i byen i dag, omtrent ti minus. Godt å vera inne på varmt kontor. Så her er det bare å kaste seg over oppgåvene og komme seg nærmare ferie.

Jo, absolutt, men siste mann hjem og første mann på jobb.... Det kalles arbeidsmoral og ansvar unge mann :old ;)
-så enig så enig, men husk at det er bare du som må passe på helsa, for når den svikter, så finner dei bare ein ny ein.......

Ha ein moderat dag alle saman! ;)

God morgen fra SAS Business Lounge @ OSL...
Fått satt seg og tatt seg en forkostbit - det lille de har å by på her...
Er vel en rundt 10 stk her på nuværende tidspunkt..

Ønsker alle en trivelig Torsdag ! :)

God torsdag!
Fortfarande mörkt ute. Nu påbörjas den sista dagen med examsensstudier för året. Imorgon är det dags för examen. Vädret ute är klart och kallt.

Ha en riktigt flott dag!

God morgen fra en plass som ingen har hørt om uansett.

Det er heldigvis ikke glatt, så jeg slipper den $%"% bussen.
Har fri de to-tre siste øktene i dag. I morgen er det juleavsluttning, så det ser ut til og bli en forsatt god uke :)

Ha en flott dag!

God morgen

En smule trøtt ettar at jeg var hjemme noe over 0200 i dag, etter et særdeles vellykket julebord. Nå trekker jeg fordeler av at jeg hadde med bilen og dermed kunn drakk pepsi.
Har nå fått trekt søvnen ut av øynene (delvis) og skal nå få kjørt snuppa i barnehagen. Om ikke lenge blir det folksomt her når mannen til svigermor kommer for å hjelpe med noe arbeid. Samt at den lokale feieren har meldt sin ankomst for å inspisere fyringsanlegget.

Ellers blir det nok mest indretjeneste i dag. Noe som er helt greit når jeg nå oppdaget at tempen hadde sunket til 12 kalde på morgenkvisten.

Ønsker alle en trivelig dag

S

God kveld fra Sheraton i Sydney. Tilbake i byen og til forumet nå etter en uke med back-packing i New Zealand. Hadde forøvrig gleden av å fly med Emirates A380 fra AKL. Flott fly og service. Nå gjenstår kun noen dager i Australia før man reiser tilbake til fedrelandet. Ha en flott dag!

God morgen fra oslo øst. Kaldt som Fa'n idag med - 7,9 på gradestokken. Dagen blir som regel på skolen, før avisa og plutti plutti pott.

Ha en fortsatt fin dag alle sammen! : )

Fy banan, bikkjekaldt i hovedstaden. Fridagen begynte med en liten joggetur men kulda begrenset turen til 20 minutter. Det får jaggu holde. Hva resten av dagen bringer bestemmer innenriksministeren, jul+lønn+fridag+handleglad kone=mange timer i bilen.

Godmorgen fra DK, snekaos her, skoler og børnehaver lukket, begynder at blive nervøs for om familien kan komme til lufthavnen fredag nat p.g.a sne, juleferien under palmerne skulle nødigt gå i vasken:cry:

God morgen fra hovedstaden! Og i dag er den virkelig god! Seint oppe og hjemmekontor for en gangs skyld (med rapportskriving), for så å ta seg en tur oppom OSL i fint vær og snø :D ha en riktig flott dag forumister! :)

6 minus her i Krsand da jeg kjørte til jobb kl 0830. Men det blåser jo hatter og høy, så at den effektive temp'en er minus 16 er jeg relativt sikker på. Lenge siden sist jeg har opplevd så surt vær. Snør gjør det også! Det er på slike dager jeg er glad for at jeg jobber innendørs.

Og det ser ut til at det blir litt overtidsjobbing i dag også. Så slipper man iallefall og måtte ut i det fæle været!

Akk ja, Er det rart at man drikker!

Og til dere med kuppelhue etter gårsdagens julebord: God bedring!

I morra er'e hælj!

BF:cool2

God morgen fra TRD - en fin og kald dag:
ENVA 170750Z 11009KT CAVOK M11/M15 Q1034 NOSIG

Blir "harryhandel" i dag, må få handlet inn litt til jul :)

Freezing morgen fra sørøst. Definitivt den kaldeste morgenen så langt etter sommeren, her er skjerfet fortsatt på! Kommer det snø som meteorologene melder og kulda holder seg kan det jo virkelig bli en fin og hvit jul. Litt kortere arbeidsdag før festligheter i kveld. Ha en fin torsdag!

God torsdag fra Tromsø!

Alt for mye å gjøre på denne tiden av året, men jeg skal nok komme ajour før julefreden senker seg ut i neste uke en gang....

God morgen folkens...

Her er dagen i gang og julevasken ser jeg blinke i det fjerne...
Vil takke alle for ett hyggelig julebord i går og takke den ukjente nissen for den flotte gaven jeg fikk.. Hadde planer om å ta toget fra Oslo kl 2200 men rakk ikke det.. Rakk akkurat siste toget som gikk kl 2357 ..
Ha en flott og kald førjulsdag hvor enn den måtte tilbringes...

God formiddag fra Trondheim :)
Siden jeg ikke hadde mulighet til å være med på julebordet i går,dro jeg likegodt til en kompis og hadde mini-julebord der.Resultat: ei tom konjakkflaske(type stor) og et stk. meget redusert LN-FHU....:drunk:

MEN : Helt om natten og helt om dagen..... ;)

Ha en strålende dag folkens

Back