• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad torsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Kaffe, nyheter og litt forum før Stelvio`n pakkes og tar meg behagelig til Røros hvor det nå er fine og milde minus 23 grader. Ha en gnistrende flott torsdag du også.

Kaffe, nyheter og litt forum før Stelvio`n pakkes og tar meg behagelig til Røros hvor det nå er fine og milde minus 23 grader. Ha en gnistrende flott torsdag du også.

Her er det full vår, småfuglene kvitrer, storfuggel som 777-9 kommer inn fra syd og tar en flott 180 over Battle Point Park, der vi går tur med avdeling Voff+Voff.

Skjønner etterhvert at Norge Påske ikke akkurat Maui, hmmmm planla igjen feil retning (Darn you Boingo !!).

Her sliter vi med sol og 18-20 grader. Hmm trenger nok noe godt i glasset fra Brown (Favoritt Winery)

PS God torsdag

God morgen fra Hvalstad. Her blir det å stille opp i en påskefrokost i barnehagen, før jeg drar på kontoret. Men først en espresso. Ha en fin dag

Morn fra Kolsås. Her hoster og snørrer minstemann så her skal man ikke stille i noen barnehage, men må finne på andre måter å underholde på. Blir nok mye duplo og biler i dag

God morgen fra Son.

Da er akkurat frokosten inntatt i frokostsalen. Ikke akkurat hotellfrokost, men mer enn bra nok og langt større utvalg enn i mitt eget kjøleskap. Flott utsikt fra frokostsalen mot Oslofjorden. Crown Seaways og Color Fantasy har akkurat seilt forbi. Gårsdagen var ganske hard treningsmessig. Jeg var skikkelig sliten etterpå. I dag er det klart for nye økter. Ønsker alle en fin dag.

Hei fra bortekontoret.. Rapporter er morsomt.. Full rulle og masse henting/levering i kveld. Mulig man skal knekke en flaske rødt når alt har roet seg.

God kveld fra Tokyo. Forflyttet oss til Conrad som har gode dager. Ingen oppgradering, heller ikke for penger da det var helt fullt forrige natten og natt til søndag. Går glipp av fin utsikt, men den kan vi nyte fra executive lounge. Utover utsikten imponerer den ikke, men er vel ikke fair å sammenligne med Ritz Carlton eller Intercontinental der rom med lounge er betydelig dyrere enn her.

Fått tatt masse bilder av kirsebærblomstring. Gjorde unna kirsebærene i Washington i fjor. Er det da andre steder enn Hardanger som gjenstår? Robotrestaurant skal vel prøves en dag og det nye fiskemarkedet er til vurdering, men oppe før 07.00 frister ikke. Andre forslag mottas med takk.

Dersom noen har adressen til sas wifi ombord i sas-fly blir jeg glad. Etter å ha fløyet ua og nh gar jeg forstått det er noe trøbbel med å få opp pålogging direkte med iphone og ipad. Funker fint når jeg skriver inn påloggingsadresse selv i adressefeltet.

Last edited:
Glad torsdag fra bilen. Her kukes det rundt i masse ærend. Akkurat nå venter jeg utenfor frisøren der Miss Daisy snart er ferdig med å redigere knollen.

Mye greier. Tror rett og slett det blir en iskald en i kveld

Ha en super-fjongball torsdag

G'morgen fra Toppen! En liten pause før turen går nedover.

Litt småting må gjøres hjemme, ellers ikke så mye på programmet.

1c95bcf100f9ce18498dfd72ea056577.jpg

God kveld fra Ahus. Kveldsvakt på gang og sånn er det med den saken. Var på en indisk i Oslo jeg ikke hadde prøvd før i går Masala Politics. Virkelig kult konsept hvor man skriver ned hva man skal ha på en "stemmeseddel ". Anbefales

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Back