Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
her ble dagen startet tidlig nok til at vi nå må vente på at både barnehage og SFO skal åpne. En tur til Asker er planlagt til lunsj, både for å spe på hva meny.no ikke klarte levere og noen andre småting. Også spørs det om jeg klarer gå forbi Polet uten å ta en kikk innom. Ha en fin dag
Armbrudd er ikke gøy men såklart andre ting er verre.
Apropos hatt det verre.
ikke tidenes dag på gjemmekontoret. Først forsov man seg littegrann, og så var det et lite kaos sånn jobbmessig. Og så kunne jeg trengt mer cola.
Men det kunne vært verre, som i drømmen jeg hadde. Jeg var om bord i et svenskt tog med sånne ganske gamle vogner. Satt i den bakerste vogna, som plutselig løsnet fra resten av toget. Loket og de andre vognene forsvant, mens vi fortsatte å trille i noe redusert fart. Så var det masse sånn sporarbeid, så det var ikke så lett. Tror det endte med at jeg og noen andre passasjerer forsøkte å på en eller annen måte få vogna ned til stasjonen gjennom gatene i Kongsvinger.
Det der er sånt jeg drømmer når jeg har våknet tidlig og sovnet igjen, når jeg egentlig burde vært våken.
"Hvorfor var du sen på jobb i dag Martin?"
Var opptatt med å trille en jernbanevogn gjennom gatene i Kongsvinger".
Ha en god en![]()
God middag fra Sandnes. Om noen uker er det ukas siste vakt. Etterpå den er det langhelg, overtakelse av hus, henting av ny bil m.m så det blir nok å gjøre. Ha en fin dag forumister!
Fnate:
Happy Thanksgiving, dere vantro der ute.
Ja om noen uker så vil det alltids være den ukas siste vakt på et tidspunkt all den tid ukene er mandag-søndag?ld
Fnate: Du trenger ikke hjelp ... du trenger en forlegger !
Deilig med en rolig morgen ved bassenget, ingen skyer og temperatur som tillater shorts og kort ermet skjorte. Avisene er naa nesten helt Trump frie !
Ellers kom julenissen frem her ogsaa - Dbury@50 - Komplett Digital versjon av 50 aar med Doonesbury - bedre blir det aldri !! Happy Thanksgiving
Den kunne jeg og tenke meg, men ser den får stryk for digitalformatet ... men du kjenner kanskje en hack?
Forlegger, psykiater ... mye av det samme egentlig.
Synes den funker (saa langt) helt greit paa Mac OS X - baade Big Sur og Catalina - blir litt spennende aa se om den funker paa Apple’s nye M1 Chip, har vel litt tvil om det (vi faar se til uken ;-) )
...Fnate er vel en klasse over « a very stable genius»(Lewser! er morgen lektyren i dag)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.