Glad torsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Snart ut døren for en morgentrening (ingen problemer å holde avstanden denne tiden av døgnet) på Majorstuen 06:45...som vel sørger for at jeg er hjemme til hjemmekontorering i 08:30 tiden. Ha en sprek start på dagen du også...fri i morgen gir definitivt en følelse av fredag allerede på en torsdag:-)

Mornings fra OSL. Klar for Wizz til TRD. Så SAS tilbake med engang og rett på hjemmekontoret. Ha en fin dag

God morgen fra Forus. Snart er første kaffekoppen klar og så tar vi dagen som den kommer.

Hei fra knausen.. Familien har forlatt redet og jeg har fire etasjer for meg selv..

Dagens møter er timet på en måte så man ikke kommer seg ut på hverken tur eller svømming.

I kveld blir det (til barnas store protester) terteskjell til middag så far får igjen mirme litt til 80 tallet.

God formiddag fra Orkland.:)

Blanda vær, men sola prøver seg på noen små gjennombrudd.

Sirkus USA ruller ufortrødent videre- mildt sagt, og hvem som faktisk vinner til slutt får vi bare vente å se. Det kombinerte sirkus- og nervedramaet skal uansett få rulle over TVen her i dag også, men tidvis i lydløs tilstand.
Mens dramaet bygger seg opp der borte, skal undertegnede gjøre litt huslige plikter i hjemmet. Man burde vel også plotte inn en treningsøkt av et eller annet slag.

Ha en ypperlig torsdag.:)

God morgen fra Gaustad. Har vært installert på bortekontoret et par timer da vi skal ha litt møter og slikt. Men i morgen er det tilbake til hjemmekontoret.

Nå - mer kaffe

Ha en fjong dag

God morgen fra Lommedalen. I dag har vi leid en tilhenger, fått bilen opp på den og kjørt den fra verksted i Bærum til verksted i Asker og levert tilhengeren tilbake. Sitter å følger med på nyhetssendinger, både om Koronna, som egentlig ikke får så stor innvirkning på min hverdag og kuppførsøket i USA. Mann kjenner andre på seg selv heter det. Tydelig vis ville trump leiren forsøkt seg på valgfusk og da tror de alle andre vil prøve på det også.
Er ikke første steg på veien til å bli diktator, å ikke akseptere ett valg, og bli sittende?
Jeg er glad jeg ikke lever i et dyssfunksjonelt land...
Ha en fortsatt fin dag alle som lever i ett fungerende demokrati og enda bedre til de som ikke gjør det.

God eftan fra stormkastene i Skaun!

Håper Wizz-pilotene er forberedt på landingene på TRD, kan fort bli vel vindfullt også der i perioder nå...

Her er det sikkelig hjemmekontor og slik blir det i lang tid fremover. Avlyst alle reiseplaner i November, men får en 12-13 dager på tur i Desember litt rundt omkring.

Litt kjedelig å trampe for mye hjemme, så i går gikk fruen og jeg til innkjøp av en ATV med plass til 2 pers så vi kan råne rundt i coronafri skog og mark! :) Hjelm, kjøredress, brøyteplog og skikkelig vinsj selvsagt inkludert. Registrert for bruk på vei er den også, så dette blir skøy. Da kan vintern bare komme, VI ER KLAR!

Stay safe!

Kim

Tydelig vis ville trump leiren forsøkt seg på valgfusk og da tror de alle andre vil prøve på det også.
Er ikke første steg på veien til å bli diktator, å ikke akseptere ett valg, og bli sittende?
Jeg er glad jeg ikke lever i et dyssfunksjonelt land...
Ha en fortsatt fin dag alle som lever i ett fungerende demokrati og enda bedre til de som ikke gjør det.

Det er mange sperrer for slike forsøk. ‘Checks and balances’ er på plass selv om Onkel Donald lenker seg til presidentpulten i januar.

G’morgen fra ‘Vippestat Georgia’. Her er det etterhvert veldig jevnt og hvis man ser på gjenværende stemmer og hvor de er avgitt, er det nå svært sannsynlig at Biden tar potten. Også gledelig er det at begge senatsvalgene kan gå til ‘runoff’. David Perdue ser ut til å kunne havne såvidt under 50% - og da blir det omvalg også her. Perdue er en korrupt banditt, så det hadde vært en bonus å få ut ham.

Ellers skin sola, kaffen er varm og det er bøtteballettdag. OG - jeg må jobbe etter nesten to uker fri. Let the games begin.

Hei fra knausen.. Familien har forlatt redet og jeg har fire etasjer for meg selv..

Dagens møter er timet på en måte så man ikke kommer seg ut på hverken tur eller svømming.

I kveld blir det (til barnas store protester) terteskjell til middag så far får igjen mirme litt til 80 tallet.

Du har en sånn liten «mean streak». Terteskjell er nesten en sak for myndighetene.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Mornings fra OSL. Klar for Wizz til TRD. Så SAS tilbake med engang og rett på hjemmekontoret. Ha en fin dag

"Blir litt sein i dag, pga. et lite ærend før jobb"
"Hva skal du?"
"Til Trondheim"

God dag fra gjemmekontoret. Bedre kontroll i dag enn i går.
Blir nok også blivende på gjemmekontoret en stund. Sånn bortsett fra at man helst ikke skal reise på kontor i Oslo, så trengte kundeserviceavdelingen å oppbemanne litt før en kulørt dag som nærmer seg, og så kunne de visst ikke sitte der de hadde tenkt til å ha dem, så da ble de plassert sånn at det måtte omrokkeres litt ellers, og vi ble "kastet ut".

Så sånn går no dagan.

Snart helg

Ha en god en :)

Du har en sånn liten «mean streak». Terteskjell er nesten en sak for myndighetene.

Terteskjell er da GODT! Men har ikke spist det siden moren min lagde det, og det begynner å bli en stund siden .. Hmm .. kanskje man skal google og eksprimentere litt en dag ...

Terteskjell er da GODT! Men har ikke spist det siden moren min lagde det, og det begynner å bli en stund siden .. Hmm .. kanskje man skal google og eksprimentere litt en dag ...

Det er en grunn til at du ikke har spist det på en stund.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back