Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Dagens (altfor sene) tips: dra til det russiske visumkontoret på grev Wedels plass i stedet. Koster litt mer, men MYE bedre service og effektivitet
For å quote @KnutW fra i går... han hadde rett og gårsdagens visumprosjekt ble en katastrofe. Jeg trodde jeg hadde studert til minste detalj, men nei. Så røk på aller dyreste pakken til visumservice for å rekke dette.
Vel vel. I dag er det ny dag. Jeg stod opp. Dusjet. Diltet blid og glad inn på kjøkkenet. Satt på kaffe. Storsmurfen sov. Gikk i kjøleskapet. Hentet meg en øl. Tok på tøfler. Inn på kontoret...
Stopp en halv...
Øl?
Jeg var liksom bare i min egen verden. Men måtte subbe slukøret tilbake med den og hente Farris isteden.
Ha en fin en uten øl til frokost
For å quote @KnutW fra i går... han hadde rett og gårsdagens visumprosjekt ble en katastrofe. Jeg trodde jeg hadde studert til minste detalj, men nei. Så røk på aller dyreste pakken til visumservice for å rekke dette.
Vel vel. I dag er det ny dag. Jeg stod opp. Dusjet. Diltet blid og glad inn på kjøkkenet. Satt på kaffe. Storsmurfen sov. Gikk i kjøleskapet. Hentet meg en øl. Tok på tøfler. Inn på kontoret...
Stopp en halv...
Øl?
Jeg var liksom bare i min egen verden. Men måtte subbe slukøret tilbake med den og hente Farris isteden.
Ha en fin en uten øl til frokost
Hæ - jeg har da aldri hatt noe problem med å søke visum til Russland og jeg har har søkt russisk visum 3-4 ganger. Så vanskelig er det da ikke - det viktigste er den invitasjonen.
De er ikke akkurat serviceinnstilte på ambassaden men det er det ingen ambassader som er etter min erfaring...
Mulig jeg er snål, men er det ikke noe ugunstig å ankomme JFK og ha overnatting på EWR?Fnaaaaaaateeeeeee?????
![]()
![]()
Nå blir det snikkarskuffen!
Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
Mulig jeg er snål, men er det ikke noe ugunstig å ankomme JFK og ha overnatting på EWR
Mulig jeg er snål, men er det ikke noe ugunstig å ankomme JFK og ha overnatting på EWR?
Jeg ville tenkte det samme, men det er snakk om Fnate, så da er jeg ikke helt overrasket.
Her er det Ninjabooking eksperten Elefanten som har vært på fære, så han må pent sette seg i snickarskuffen og spikke litt
Trallabom. Ser i avisa (fake news, sikkert) at vi med blått pass fra 2021 må ha visum(‘euro-esta’) for å reise til f.eks. Norge. Uhørt. Lurer på om det vil fungere å løpe rundt i ring og veive med armene ved passkontrollen mens jeg synger Mil etter Mil isteden..? Makan ...
Det trommer på taket. Det betyr sikkert at det har begynt å regne. På tide å få i seg litt frokost og preppe kåken til bøttebaletten ankommer.
Ha en fin torsdag, visumpliktig eller ikke.
Nå blir det jo uansett lov med dobbelt statsborgerskap i Norge så er vel bare å søke for å få tilbake sitt norske. Vipps så har du et blått og et rødt pass.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.