• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad torsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Røros. Klar for frokost på Vertshuset før arbeidsdagen fortsetter med kundemøter i forskjellige former ut dagen. Sommer og sol på Røros er herlig - burde prøves! Ha en flott dag du også.

God morgen. Rolige dager så da rekker jeg en espresso på balkongen før vi drar. Litt uvant med noen skyer i morgentimene. Litt pakking i kveld, samt bilen trengs å rengjøres både innvendig og utvendig, så må finne noen som gjør slikt. Ha en fin dag

God morgen fra deltabyen Lillestrøm igjen. Greit med en natt i egen seng før SAS tar oss til Stockholm senere i dag. Fin tur opp med OS i 1F i går! :) Ha en fin dag!

God morgen fra Groruddalen, våknet til et lavt skydekke - ikke blå himmel - men varmen, kommer nok opp i 25 grader i dag også eller mere.

Tar det rolig - dagen blir ikke som den ble i går - uten sola.

Jan

God morgen fra Kongsberg. Fint med noen fridager. Her er Kongsberg Jazzfestival i full gang. Så dagen byr sikkert på både litt kultur, god mat og kalde øl[emoji3] Ha en strålende torsdag!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kan noen be folka på yr om å titte ut av vinduet?
De påstår hel sol og strålende vær, mens fasit er overskyet og 16 grader. Makan altså! Har de drukket kanskje?

Handelens dag i dag. Satser på å stikke ut en tur i lunsjen og se hva som er på tilbud på Vinmonopolet i dag! Er jeg heldig kommer jeg vel ikke tilbake med noe annet enn en ny stekepanne......

Jaja. Jobbe må jeg også. Halv dag i morgen, så tar jeg ferie gitt. Og da bør yr ha skjerpet seg. Skal ikke ha noe overskyet i min ferie nei....

God torsdag fra Oslo øst, her bestemte fjernvarmeanlegget seg for å knele helt (les lekkasje) så alt varmtvann er stengt inntil videre. Det er sjeldent et godt tegn så nå funderer jeg litt på hvordan jeg skal få opprettholdt hygienske behov. Har jo tilgang på en gymgarderobe i sentrum som ingen uansett bruker om sommeren så kan jo bruke den. Men det er tungvint å dra dit hver dag for å dusje. Koke vann og ha i en bøtte er jo også en ide. Jaja kunne vært verre, de kunne jo stengt av alt vann og da dreier det seg jo om plutselig prekære behov for å gå på do. Og da skulle borettslaget værsågod få sponse hotell. Pga jeg jobber i en bransje hvor kroppslukt ikke er akspetert så ble det hjemmekontor i dag, men jeg må finne en løsning - det er sikkert. Sulle vært turleder for DNT i Jotunheimen - der hadde ingen klaga noen dager uten en dusj.

Last edited:
Back