Flypratere, jeg trenger hjelp!
Har sete 21A i halvfull Plus-kabin på ARN-HKG. Foreløpig ingen ved siden av. Er det verdt å oppgradere til (nesten) helt full biz-kabin for 25000 poeng? Har en del poeng og Trumf-kroner stående på konto. Men de er i utgangspunktet forbeholdt First-awards.
Kommer frem kl. 07, så det er en stor fordel å få sove. Og har ikke prøvd det nye longhaul-produktet enda. Hmm. Disse valgene...
Litt mer on topic - hei fra ARN-loungen. Carlsbergen her er alkoholfri. Sært.
Du har helt rett. Vurderte frem og tilbake og konkluderte selv med at det ikke var verdt det. Men siden jeg er dum har jeg likevel havnet på 7A. Sjekket Expertflyer og så at det var ganske fullt i biz på returen, og siden jeg veldig sjeldent flyr SAS longhaul spanderer jeg 1800 Trumf-kroner for å prøve produktet nå. Men objektivt sett var Plus en bedre deal.Min umiddelbare tanke er, nei, ikke verdt det. Jeg oppgraderte ARN-HKG til Business selv, men fikk knapt sove om bord, grunnet rutetiden. Jeg sover greit i Plus også da, det skal jo nevnes.
God tur!
God tur! Ruta er nesten for kort til å rekke mykje soving. Men moro å teste produktet. Plus på evt dagfligth heim er heilt fint.Du har helt rett. Vurderte frem og tilbake og konkluderte selv med at det ikke var verdt det. Men siden jeg er dum har jeg likevel havnet på 7A. Sjekket Expertflyer og så at det var ganske fullt i biz på returen, og siden jeg veldig sjeldent flyr SAS longhaul spanderer jeg 1800 Trumf-kroner for å prøve produktet nå. Men objektivt sett var Plus en bedre deal.
Er helt elendig på å sove ombord. Klarer kanskje å sove på 60% av flighter i First, 30% i biz og maks 10% i økonomi. Strategien i dag blir champagne, så masse rødvin til maten og rett i horisontalen.![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.