God morgen fra Sandaker. Her har vi gjort som i NTP og bygget jernbane i morgentimene. Men får vel komme oss i barnehage og jobb snart. Trening i kveld hvis alt går etter planen. Ha en fin dag
Morn frå kalde Trondheim.
Var på ein disputas i går (som forøvrig gav meg prestasjonsangs langt over behageleg nivå) med dertil feiring,s å formen er litt redusert.
Ikkje enno. Har eit år igjen å kvi meg påDisputas, betyr ikke det at du har blitt Dr. Roger Rakettforskar?
Grattis i så fall
Yo broddas! Etter gårsdagens ultrauvær, har tempen droppet til jakkenivå. Blir noen dager med klarvær nå. Fint det.
Fruen har overtatt møte-hatten, og jeg ble straffet med tidlig oppstandelse så hun kommer seg ned til by'n før 8. Får kompensere med en solid frokost.
Ny arbeidsdag venter.
Uffda, du må være sjåfør OG lage frokost selv?
Var vel bedre i gamle dager ja..![]()
God sommermorgen fra Orlando. Kan melde om sol fra skyfri himmel samt stigende temperatur. Her blir det først noen timer ved bassenget før kursen settes vestover mot Tampa.
Ha en fin en![]()
Glad torsdag - ja absolutt. Som dere ser er jeg helt fersk her på forumet, men ikke når det kommer til reising! Dvs, har hatt noen år uten fult så mye reising som jeg foretrekker, men nå har jeg tatt et valg om å begynne å reise seriøst mye igjen - slik jeg gjorde før.Og jeg har registrert meg her så jeg kan se hva som rører seg hos likesinnede, bli oppdatert på ting og tang, og kanskje bidra med nytting og litt mindre unyttige ting også. Så absolutt en Glad torsdag her også
![]()
Velkommen til forumet. Håper du har lastet opp med Sobril før du registrerte deg
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.