Glad torsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Klar for en treningsøkt med en kollega før arbeidsdagen starter på Brygga. Ettermiddagen og kvelden tilbringes på Hurumlandet - kokkelering med mange bra folk. Ha en herlig torsdag du også:-)

God morgen. Vinterferie på Vestlandet betyr første avgang 08.00 som betyr at jeg kunne sove lenge.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Sandaker. Her har vi gjort som i NTP og bygget jernbane i morgentimene. Men får vel komme oss i barnehage og jobb snart. Trening i kveld hvis alt går etter planen. Ha en fin dag

0546b5484f3e07cc7d8692cb29af1a48.jpg

God morgen fra Sandaker. Her har vi gjort som i NTP og bygget jernbane i morgentimene. Men får vel komme oss i barnehage og jobb snart. Trening i kveld hvis alt går etter planen. Ha en fin dag

Oj oj oj... ja, det er du som er ansvarlig for lysanlegget mellom Lysaker og Bryn nå? Og jordingen av el-anleggene?

God morgen fra Lillestrøm. Her er formen fin og en ny kontordag venter. I dag tror jeg faktisk vi skal få til et lite dypdykk i Excel altså. Det blir fint.

Ha en fin dag

God tisdag förmiddag!

Andra dagen i nytt jobb och det ser ut som det kan bli en hel del resor till Far East framöver, not that I mind ;)

Ikväll blir det bowling med en 13-åring och jag lär tappa den matchen. Ha en strånade dag!

Morn frå kalde Trondheim.

Var på ein disputas i går (som forøvrig gav meg prestasjonsangs langt over behageleg nivå) med dertil feiring,s å formen er litt redusert.

Blikket er heva, og eg får prøve å få gjort litt før eg etterkvart begynner å sikle på flybillettar til Paris og andre stadar lenger vekk.

Morn frå kalde Trondheim.

Var på ein disputas i går (som forøvrig gav meg prestasjonsangs langt over behageleg nivå) med dertil feiring,s å formen er litt redusert.

Disputas, betyr ikke det at du har blitt Dr. Roger Rakettforskar?

Grattis i så fall

God formiddag fra Skaun!

Her skal man straks pakke ned noen filler og komme seg til London.

Møter i morgen, så en litt roligere helg. Kona blir med over denne gang, så får vel shoppet litt også.

Fikk akkurat vite at jeg skal til Montenegro noen uker i sommer, blir spennende det. Har en laaang vår med et meget heftig reiseprogram. Får rekvalifisert til EBD igjen hvertfall, hatt det siden innføringen nå.

Kim

God torsdag herfra.

Virkelig en dag der en "kjenner at man lever". Roet seg litt ned nå. Lunsj i løpet av neste timen, og så er det smooth sailing etter det. Et lite møte også, visstnok.

Snaaaart helg!

Ha en god en :)

Yo broddas! Etter gårsdagens ultrauvær, har tempen droppet til jakkenivå. Blir noen dager med klarvær nå. Fint det.

Fruen har overtatt møte-hatten, og jeg ble straffet med tidlig oppstandelse så hun kommer seg ned til by'n før 8. Får kompensere med en solid frokost.

Ny arbeidsdag venter.

Yo broddas! Etter gårsdagens ultrauvær, har tempen droppet til jakkenivå. Blir noen dager med klarvær nå. Fint det.

Fruen har overtatt møte-hatten, og jeg ble straffet med tidlig oppstandelse så hun kommer seg ned til by'n før 8. Får kompensere med en solid frokost.

Ny arbeidsdag venter.

Uffda, du må være sjåfør OG lage frokost selv?
Var vel bedre i gamle dager ja..:D

Glad torsdag - ja absolutt. Som dere ser er jeg helt fersk her på forumet, men ikke når det kommer til reising! Dvs, har hatt noen år uten fult så mye reising som jeg foretrekker, men nå har jeg tatt et valg om å begynne å reise seriøst mye igjen - slik jeg gjorde før. :D Og jeg har registrert meg her så jeg kan se hva som rører seg hos likesinnede, bli oppdatert på ting og tang, og kanskje bidra med nytting og litt mindre unyttige ting også. Så absolutt en Glad torsdag her også :)

Uffda, du må være sjåfør OG lage frokost selv?
Var vel bedre i gamle dager ja..:D

Sjåfør? Nei det får hun klare selv. Jeg har også en jobb å passe. :p

Nyter hjemmestillheten med å kunne skru opp stereo og favorittmusikken.

God sommermorgen fra Orlando. Kan melde om sol fra skyfri himmel samt stigende temperatur. Her blir det først noen timer ved bassenget før kursen settes vestover mot Tampa.
Ha en fin en :)

Strålende litt utpå dagen! Og hjertelig velkommen på forumet til Honolulu Cecilie. God(e) tur(er), husk å ta noen bilder og legg inn en trip rapport:)

Glad torsdag - ja absolutt. Som dere ser er jeg helt fersk her på forumet, men ikke når det kommer til reising! Dvs, har hatt noen år uten fult så mye reising som jeg foretrekker, men nå har jeg tatt et valg om å begynne å reise seriøst mye igjen - slik jeg gjorde før. :D Og jeg har registrert meg her så jeg kan se hva som rører seg hos likesinnede, bli oppdatert på ting og tang, og kanskje bidra med nytting og litt mindre unyttige ting også. Så absolutt en Glad torsdag her også :)

Velkommen til forumet. Håper du har lastet opp med Sobril før du registrerte deg

God ettermiddag fra Snillfj...eh, Åfjord fortsatt.. :)

Hvor en 6-dagers visitt snart er over. Solnedgangen ligger flott over traktene, men i morgen settes kursen for Lysøya hvor storesøster m/mann og barn er på besøk i hennes hjemlige trakter. Deretter over fjorden med en eller annen ferje for å komme seg hjem, og er man heldig møter moderen opp på Valset ferjeleie for å plukke meg opp også.

Ha en ypperlig en. :)

Back