• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad torsdag!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra bryggekanten i Ålesund. Nå klar for en treningsøkt før de neste tre frokostmøtene....hu hei de er glad i frokost i denne byen. Hjem i ettermiddag. Ha en strålende torsdag!

Gjeeesp... God morgen fra RB på Værnes. Først nyheter, så dusj og frokost før turen går til selveste Værdal'n. Ha en fin dag[emoji3]

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Groruddalen - her regner det (yr) - vinduspussere går denne morgen og 0,5 blå grader.

Ha en flott dag videre.

Jan

Hepp fra Scandic Havet @ BOO. Meget fornøyd med dette hotellet, spesielt frokosten. Ikke ofte man gleder seg til å stå opp :) MQN med WF'100 senere i dag etter et møte her i byen.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

God morgen fra Sandaker. 0 grader og en eller annen shade of grey i denne delen av byen. Overraskende trøtt, så satser på at dagens andre espresso kan få fart i kroppen. Rester etter gårsdagens t-bone betyr jeg kan lage meg en skikkelig steak sandwich til lunsj, så bør vel også ta en tur til Sats. Ha en fin dag

God morgen fra Garcon. Lagertjeneste i dag... så jeg minner meg opp med cappuccino og bolle.

Ha en fin en

God morgen fra Oslo. Får ikke sjekket inn på SK907 i morgen. Får en sint melding om at jeg må sjekke inn på flyplassen. Sikkert noe med at de skal se visumet manuelt. Men kan ikke huske noe problem med å sjekke inn online på flighter til USA.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Laber torsdag fra tiggerstaden. Er stadig på etterskudd med booking.

God morgen fra Oslo. Får ikke sjekket inn på SK907 i morgen. Får en sint melding om at jeg må sjekke inn på flyplassen. Sikkert noe med at de skal se visumet manuelt. Men kan ikke huske noe problem med å sjekke inn online på flighter til USA.
Har også visum til USA og hadde ikke noen problem med å sjekke inn på SK907 forrige uke. Og hvordan skulle SAS vite at du har visum?

Ha en god en alle som har papirene i orden.

Har også visum til USA og hadde ikke noen problem med å sjekke inn på SK907 forrige uke. Og hvordan skulle SAS vite at du har visum?

Nei men altså jeg har jo visum men det som er greia er at jeg burde jo egentlig få lov til å sjekke inn online. Selv Aeroflot tillater jo det til Moskva og der er det ihvertfall visumplikt for nordmenn.De har selvfølgelig dokumentkontroll på gate. Kanskje jeg har havna på en eller annen liste hos DHS? Jeg er jo ikke veldig positiv til Trump, men så er ikke USA et diktatur heller hvor first amendment står sterkt.

Last edited:

SAS vet at du ikke har ESTA...

Antagelig ikke noe å være redd for, SSSS i verste fall.

Hm på chat med SAS virker det som om at APIS ikke er registrert helt korrekt. Merkelig for jeg la jo det inn for lenge siden. Tror også Æ og Ø skaper krøll her. Hadde et lignende issue med BA. Men ut i fra det chaten sa kan jeg fint reise med det så tror ikke det er noe mer spennende enn at de bare sjekker meg inn på flyplassen.Flyr jo business og har gullkort så da unngår man jo det meste av kø på manuell skranke.

Last edited:
Hm på chat med SAS virker det som om at APIS ikke er registrert helt korrekt. Merkelig for jeg la jo det inn for lenge siden. Tror også Æ og Ø skaper krøll her. Hadde et lignende issue med BA. Men ut i fra det chaten sa kan jeg fint reise med det så tror ikke det er noe mer spennende enn at de bare sjekker meg inn på flyplassen.Flyr jo business og har gullkort så da unngår man jo det meste av kø på manuell skranke.

Det der har skjedd meg også. Ingen fare, det er jeg sikker på. Bare å glede seg, og ta manuell innsjekk. God tur

De bare drar passet gjennom leseren, så er du nok klar. Prøv kiosken først hvis det er kø.

G'morgen fra solskinnet i Vestsørøst. Her har vaskehjelpene kommet seg over muren og romsterer ivrig rundt i kåken. Bikkjene sitter i bakhagen ogstirrer fortapt nedover og lurer på hvorfor de ikke får være i veien med og leke.

HAr bestemt meg for å file selvangivelsen selv i år og er dypt inne i TurboTax. Går som en lek foreløpig, men vet ikke ennå om jeg er katten eller musen ...

Oh well - få fortsette i kveld. Nå er det på tide å dra igang med jobb.

SØSTER !! KAFFEEEEEEE !!!

Back