• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad torsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra hovedstaden. Snart på vei til bryggekontoret før det blir en formiddag ute hos kunder. Ha en topp torsdag!

God morgen fra Osl. Sitter og funderer på hvordan jeg skal få rockestjernestatus som Fnate. Det endte jo tydeligvis akkurat som jeg spådde for et par dager siden. Har kommet frem til at jeg i tilfelle iallfall må bytte arbeidsgiver, men vet ikke til evt hvem. Også er jeg usikker på om kona vil ha meg til landet Langtavekk hele tiden så lenge vi har småbarn. Konklusjonen er vel at jeg får vente endel år til med å leke rockestjerne.

Morgen fra gullstua Osl , Sk til LHR deretter UA 764 videre til Ewr . Belegg elendig for UA , topp for oss. Soveplass for begge.:colgate:

Mornings fra Sandaker. Planleggingsdag i barnehagen og siden jeg ikke har veldig mye fornuftig og gjøre på jobb så er det min tur. Dog må jeg etterhvert få på dress og slips, og pusse skoene og gjøre en innsats for og skaffe en ny jobb. I kveld går turen til Beitostølen. Ha en fin dag

Mornings fra sommerlige trakter ved middelhavet sandstrender :) tror ikke at jeg foretrekker været hjemme i Norge for tiden.

Så på FB at i Nord Norge som kom snøstormen og ryddemannskap på plass og det samme med DE Iceing :)

Ha en flott dag videre

G'morgen nordfra. Sen avreise herfra i dag. Håper ikke været skaper krøll. Kort natt på OSL og fakirfly hjem til Atlanta i morgen ....

Hei fra Senator T2. Annen gang. Security en drøm, sammenlignet med T3 minner meg om DOH:colgate: Fortsetter senere til SQ, AC og UA . Drømmeterminal;)

Hei fra Senator T2. Annen gang. Security en drøm, sammenlignet med T3 minner meg om DOH:colgate: Fortsetter senere til SQ, AC og UA . Drømmeterminal;)

Ingen grunn til å sitte å lure i Sen lounge etter min mening. Rakk ikke alle i 2b, men sq var iallfall mer spennende.

Ingen grunn til å sitte å lure i Sen lounge etter min mening. Rakk ikke alle i 2b, men sq var iallfall mer spennende.

Jeg synes Senator loungen der er rimelig bra jeg. Ihvertfall hvis de har fått åpnet kjøkkenet igjen. Det var stengt for varm mat en periode. Men SQ er også bra. AC loungen i T2B er ikke noe veldig å samle på.

Anyways... god morgen fra Lille... eh... Springfield. Ny kontordag truer etterhvert, og så bærer det hjemover i kveld. Har klart å ikke snu døgnet helt heller, så det er fint. I seng kl 21 og opp kl 05. Det passer nokså greit med flighten hjem i kveld også.

Nå åpner de vel snart frokostsalen også så da blir det mer kaffe.

Ha en strøken dag

God dag fra Akersgata. På pulten 0555 i dag, mens han jeg erstatter i går var opptatt av å svare nei til TV2 på spørsmål fra reporter om hun kunne få ta ham på pungen...

... ja, nå er det mye rart dere! Stikker hjem for en ettermiddagslur kl 1355. Ha en fin-fin torsdag !

Verden er underlig. Nå etter LH og SQ lounge, UA, meget bra. 2 gang for alle . Overgang er stor fra Sk BOB, hvor en måtte be om et glass vann. Etter forsøk på salg, motvillig fant vannflaska gjemt i vogna , plantet glasset og gikk raskt videre 🙃😜. Sånn er verden . Dessverre går ikke LH OSL LHR

Verden er underlig. Nå etter LH og SQ lounge, UA, meget bra. 2 gang for alle . Overgang er stor fra Sk BOB, hvor en måtte be om et glass vann. Etter forsøk på salg, motvillig fant vannflaska gjemt i vogna , plantet glasset og gikk raskt videre 🙃😜. Sånn er verden . Dessverre går ikke LH OSL LHR

Hrmmm.... kremt... det er vel noe annet som går OSL-LHR om du ikke vil fly Salmon Airlines Systems?

He he 🙃 Til T2 ?

Nei, til T5 :)

Ut av flyet... følge burgunder skilt til T2... ombord i bussen... BROM BROM BROM... så er du fremme... liten fottur og så er du inne.

Null stress og ingen BOB på vei til LHR. Alt er gratis.

God helg (nesten) fra OSL. Vell plassert i 3A og turen går til SVG.
Møte i hele dag, i et møterom med elendig ventilasjon og opptil flere masekopper ;)
Som ordstyrer måtte jeg innføre streng disiplin mot slutten.
En liten visitt på kontoret venter i morgen, deretter tidlig helg.
Ha en glitters dag :)

Back