• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad torsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Godt å stå opp om morran...der er SP`s Lundteigen og jeg 100% enig - selv om jeg tror at jeg står opp tidligere...;) Først på jobb - så i studio for å spille inn plate i formiddag/ettermidag - en selgers hverdag er aldri kjedelig. Ha en bedre torsdag!

Replying to Topic 'Glad torsdag morgen...'

la meg 6 igår:biggrin derfor våkna jeg halv 5 i dag morres,
ikke vanlig for en forsent kommer som meg:wow:

en liten forsovelse på morgenkvisten, og ikke på kontoret før 07:10 i dag - tsk-tsk. Men, jeg har rukket å gjøre dagens innkjøp - et par Kalosjer !!!

God morgon frå Nordvestlandets perle; Ørsta!! Kjenner eg er ganske trøtt i dag, kaffien har inga virkning, trur eg gjeng over på vassvogna..;) Ha ein strålande dag folkens!:up:

God morgen fra Alta

Det ble i likhet med CJ en liten forsovelse også her i gården i dag. Hverken kona eller meg våknet før 07.30 i dag. Været i Alta er nitrist i dag med noe som uvanlig som 5 plussgrader og øsende regn. Ikke akkurat vanlig det i januar på disse breddegrader.

God morgen (natt) fra Grand Forks, her har vi akkurat kommet oss i hus og fått spist litt før vi går til sengs. Trip report fra turen kommer når jeg har fått hvilt litt.

Hallais folkens :)

Overskyet og bikkjekalt i Oslo for tiden, masse trafikk og egentlig alt ved det normale.

Kommer tilbake når det er noe spennende som skjer :P

CK! Kalosjer!!!!???? Hvor gammel sa du egentlig at du var? 90?

Glad torsdag fra Drammen. Dagen startet med -6, og det føltes nesten litt som våren var kommet. Men siden kalenderen hardnakket påstår at det er 5. januar slipper jeg ikke jubelen helt løs...:skep

I går hentet jeg Volvoen igjen og nå var alt i skjønneste orden. Dagen i dag har jeg ikke planlagt mye for, men i morgen blir det kundebesøk på Hamar og på OSL (kameraet blir nok medbragt...:)) - med Citroën som kjøretøy.

og her oppe i nordøst så kan vi melde om +2.4 grader (!!!!!).. noen som sa at det var vinter? :)

Originally posted by LCH78

og her oppe i nordøst så kan vi melde om +2.4 grader (!!!!!).. noen som sa at det var vinter? :)
M07 her.. tror jeg kommer nordover en tur jeg gitt.. *hutre*
:)

Back