Glad torsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ny dag etter en meget kort natt - men tilbake til begge prosjektene i dag. Få mer business på jobben og få tatt litt av EB på ettermiddagen...(...og dette prosjektet blir nok livslangt!) Dagen er godt over 11 timer lysere - herlig. Ha en god torsdag...

God torsdags morgen. 9 grader og regn i Asker. Nå tar jeg straks bussen ned til Asker sentrum og så flytoget inn til Gardermoen hvor SK455 skal ta meg til CPH :)

God morgon frå Trondheim!

Her er endelig 17.mai veret på plass, og må håpe det holder heile veien ;)

Ellers som i går ;)

Ha ein fin dag alle saman!

God morgen fra Oslo. Overskyet, men humøret er på topp uansett :p Definitivt nok å gjøre på jobben, også får man se hva som skjer til kvelden. Ha en fin dag :)

God morgen! Fortsatt ikke våknet helt, men det hjelper sakte men sikkert. Ser ut til å bli en rolig dag på jobb i dag, det trodde jeg i går også, uten at jeg fikk rett :)

I kveld blir det fotballtrening med jobben foran en forestående turnering i konsernet mitt. Er lagleder, kaptein og utespiller. Litt sånn Martin Andresen rolle, så får man se om jeg klarer å gjøre det noe bedre :p
God dag, alle! :)

God morgen fra hovedstaden!

Her er arbeidsdagen godt i gang. Ingen store utskeielser på planen. Begynner så smått å glede meg til helgens litt utflukt som sikkert blir behørig dekket i et annet underforum etterhvert :)

Ha en fin torsdag forumister!

God morgen - en god dag for inneaktiviteter ser det ut som, så da får jeg brette opp ermene og komme i gang med det nødvendigste her. Ha en fin dag.

God Morgen i fra Sandnes, her er det overskyet men t skjorte vær.
I dag blir det skole :(:(

Hurra, nå er det bare 3 dager til 17. mai :nor

God morgen! Man burde kanskje ha holdt seg innendørs i regnværet, men det ser da ikke helt galt ut heller. Skla ut i et møte om en halv time, og det blir en kort spasértur for mitt vedkommende.

Ha en fin dag :)

God morgen fra Haugesund. Dagen kommer til å gå i kundemøter, før jeg stempler ut tidlig og skriver full dag, guttungen fyller 10 år i dag, da er selskap obligatorisk :)

Ha en flott dag alle sammen.

God morgen godtfolk!
Har akkurat sjekket inn på nettet for mine flights hjem til fedrelandet i morgen.
Men 8 timer layover totalt i henholdsvis DEN og ORD frister lite. Men skal vel få tiden til å gå på et vis.
Skal bli godt å komme hjem til Norge nå!

Ha en flott dag forumister :)

God morgen godtfolk fra Dyce,
Fint vær her over idag , noe lett skydekke.
Det blir et par møter før kursen settes tilbake til SVG med WF senere på ettermiddagen.
Ha en fin dag Forumister.

God formiddag fra Oslo. Blir en hektisk arbeidsdag frem til jeg i ettermiddag setter kursen mot Gardermoen og SK4757 til Frankfurt. Ha en fin dag alle sammen!

Guten heute fra Sørlandet!

Her har man kommet seg på jobb igjen, hvor flere møter og oppgaver venter! Så denne dagen skal nok gå unna vil jeg tro. Snart er det heldigvis helg, og innen den tid håper jeg å få landet et reiseopplegg for en liten ferietur til Asia. Å planlegge reisen er jo tross alt halve moroa!

BF:cool2

God morgen fra København - og lesesalen - hvor det spurtes inn til eksamen i morgen. Kom tidlig nok til å få plass uten problemer(Solbjerg - for de som er lokalkjente i dag) - Excel er fyrt opp og bøkene fremme. Blir nok sittende en stund!

Ha en god dag!

God morgen fra et grått og vått Nærsnes. Det ble sent i natt, gitt! Ikke i seng før nærmere 02:30, men har sovet godt allikevel.
Gårsdagens konsert med Jean-Michel Jarre var heftig!!! Röysopp gå hjem og vogg! Mye nytt, men også flere låter fra albumet "Oxygène" som faktisk er over 30 år gammelt!
En burger (ikke McGizzard!) før siste bussen hjem. Nå venter litt jobbing på PC, så noe innkjøp av mat og slikt. Et møte i Røyken sentrum avslutter dagen.
Ha en fin dag.

Og en riktig god formiddag fra Mosjøen avd. WIAS hvor vi har spist kake for x'te gang denne uka! Det er hardt med konfirmasjoner, bursdager, barnefødsler etc. :)

Sol over byen i dag, og jeg skal jobbe til 1800! Får håpe finværet holder seg leeeeenge nå!

E!

Endelig torsdag ettermiddag. Straks klart for en lakseburger som dagens middag, selvsagt utstyrt med det nødvendige til en god lakseburger: Mangochutney! For dere som har barn som ikke "liker" fisk - prøv det!

Back