Glad torsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Tre daglige - velg mellom 747, 767, 777 - salg har de også nå fra OSL. Vi venter bare på tripreport "Sweet home Chicago" :USA

Tre daglige over dammen totalt? Eller til ORD? :D.

Samma hvor'e er, bare'rem har Huters :D

God kveld fra Bodø hvor det nå har begynt å sne! Ah, og jeg som trodde våren hadde kommet til nord. :( Ikke mye som har skjedd i dag her på flystasjonen, men nå er det snart helg. Jippi.

God kveld frå Tromsø :)

Etter stopp i Bodø, så sitter me på Tromsø og venter på klarsignal for LYR. Veret her er ikkje særlig bra -vind og snøbyger. Skikkelig sjiit.

Ha ein fin kveld alle saman!

Pokker, nå fikk jeg lyst til å reise til USA, også :rolleyes:

Ja, du missa en hyggelig dansk lunch (lunch med ett par pils), god mat og noe å hvile gluggene på. Sol og nærmere 20 grader nå.

MOW er droppet av på ORD og man får slave på kontoret en time til før man "oser" hjemover i Primusen

Ja, du missa en hyggelig dansk lunch (lunch med ett par pils), god mat og noe å hvile gluggene på. Sol og nærmere 20 grader nå.

MOW er droppet av på ORD og man får slave på kontoret en time til før man "oser" hjemover i Primusen

Hørtes hakket bedre ut enn å sitte her og få litt ekstra overtid, fordi noen kunder ikke gjør som vi vil dem skal gjøre... Kanskje jeg sniker meg med CO i morra? :rolleyes:

Primus? ble det Primus på familien Danielsen allikevel?

Ingen bilder, men Vivian sier hei til alle gutta! :D:USA

Sitter på en stille plass og titter inn i snuten på en UA 777 som nylig har landet. En ny og pen Aeromexico 737-700 med winglets startet akkurat opp fra gaten ved siden av og det tusler ymse flyvemaskiner avulike slag forbi. Men hva skal Aeromexico med syv stykker på gaten ... ?? :drunk:

Det står 1D på boardingkortet mitt. Med litt flaks blir det et trekvartfullt sjampisglass før avgang og en GT etter. :up:

Primus? ble det Primus på familien Danielsen allikevel?

Det ble endelig en Primus, ja.. Mørk grå med Package 6, som betyr skinn, navigasjon, fet stereo mm..

Endelig sånn passelig med Primuser på lager (Toyotasalget totalt i USA var ned 39% i mars i forhold til 2008) og siden den nye versjonen er rett rundt hjørnet, ble det faktisk en veldig bra deal.

Første tanken er fortsatt ikke tom etter 376 miles, kommer nok opp mot 410 miles tenker jeg, så rundt 50 mpg

Back