Glad torsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Og god kveld fra HKG. Ankom med Finnair i morges - noe som var en hyggelig opplevelse. Og det gikk veldig greit med 40 min transfer i HEL. Må være en av de raskeste måtene å komme fra OSL til HKG.

Her er det noen-og-tyve grader og lite med snø :). Nå er det på tide å komme seg ut og få gjort noe med væske-balansen.

Da var det slutt på arbeidsuken, og jeg var parkert i godstolen på Scandinavian Lounge på OSL. Hmmm, godt med øl i dag også, gitt!

Da var det slutt på arbeidsuken, og jeg var parkert i godstolen på Scandinavian Lounge på OSL. Hmmm, godt med øl i dag også, gitt!

Jaja, ble litt misunnelig der gitt! Tror jeg må ha et glass rødvin selv i aften! Er det rart jeg drikker?:drunk:

CK: Godt vintips for din ankomst på OSL: Raimat Cab Sauv Reserva 1999 Valcorba! Et varp til 165 kr!!!

BF:cool2

Da var flybilletter bestilt for neste uke!
Det blir DY KRS-OSL for første gang neste uke. Det blir jo en spennende og sikkert trang opplevelse. I tillegg er avgangen schwein-frülich. Diverre!
Hjem igjen blir det SAS. Sikkert trangt det også, men der er rad 2 sikret iallefall, og det pleier ikke å være sånn halv-galt!

BF:cool2

Akkurat ferdig med en times massasje... Dette SPA hotellet er vanvittig bra. Nå venter det Sancerre i baren...

Da var jeg omsider kommet meg gjennom labyrinten på CPH, og til SAS Scandinavian Lounge. Etter å ha først hentet bagasjen (etter å ha ventet en god stund) og sjekket inn på ny i terminal 2, så var det klar for ny sikkerhetskontrollskø. der hadde virkelig slått på stortrommen, og holdt hele 3 av 16 luker åpne. Køen var derfor lang så det holdt. Ingen Fast-track som seg hør og bør. Jaja, er man på tur, så er man på tur. Nå blir det å nyte Jacobsen Brown Ale. Mat ser det ut til at de sparer i dag. Her er det kun et par typer salat og et par puddinglignende saker. Ingenting varmt.

Jeg vet ikke selv, jeg...

(EDIT: Står at FastTrack kun gjelder SK-opererte flyvninger, også som EBG...)

Jaja, kom i hvert fall gjennom til slutt.

Fant forresten ut at en eske med Läkerol ansees som særdeles et farlig objekt. Da jeg gikk gjennom x-ray maskinen, så pep det nesten før jeg kommet inn i den, og jeg fikk klar beskjed om at boksen i lommen måtte gjennom sammen med resten av sakene mine. Jeg så rart på gubben, men gjorde som han sa. Dermed gled jeg lett i gjennom! :)

God dag fra Chicago. Her trodde man det verste var over værmessig for denne vinteren. Det holdt ikke stikk...

Kom noen cm i går kveld og i dag erre bikkjekaldt igjen!

Kontordag i dag og i morgen før man setter snuta mot Peoria for helgen.

.. men her sørpå skinner solen etter gårsdagens tornadoer og uvær .. har havnet på innsiden av en kaldfront, men dagtemp'en er iallefall ikke så verst ...

Da flykter jeg neste weekend hurtigt av sted til PHX med CO - 7000 for en utreise torsdag, hjemreise søndag - det er ikke dårlig uken før avreise... Eneste er at CO har litt dårligere connections på PHX fra CPH enn Oslo, men jeg overlever vel på EWR. Skulle gi to-tre dager i litt mer menneskelig vær!

God kveld fra Manchester!

Da har man akkurat fått sjekket inn på Radisson Edwardian i sentrum etter noen dager i London. Jeg har bodd på hotellet før, og var veldig fornøyd forrige gang. Satser på at det blir like bra denne gangen. 1. klasse på Virgin Trains oppover hit til den nette sum av 34 pund, godt med plass og knyttnevetesten ble bestått med høye kneløft.:)

Brrrrrrikkjekaldt i Chicago i kveld. Akkurat deltatt paa en hyggelig middag med flyvenner rett nede i gate her.

I morra erre helg!

Back