Glad torsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ny hvit dag i hovedstaden...men snart er jeg i annen "norsk" hovedstad - Strømstad. Blir spennende å se hvordan vinteren er der nede. Dagen er over 3 timer og 40 minutter lysere - det nærmer seg vår...eller? Ha en flott dag!

God morgon frå Trondheim :)

Ei hektisk veke etter ei veke i alpene. Oppgradering av oracelet vårt har medført kodehavari, så her har eg jobba med feilsøking, feilsøking og feilsøking sidan mandag. Enno er her meir....men det lysner ;) -Likevel blir det nok ikkje forskjell i dag -det blir nok feilsøking.

Videre var det ei rå veke i Bad Gastein forrige veke, med ski, afterski, og afterski og afterski. Også litt søvn. Bare 1 dag med sol, men kva gjere det når du har milevis med skiløyper? ;)

Ferier er altfor korte.

Ha ein super dag alle saman! :)

God morgen fra Oslo. Like trøtt som vanlig og snart bærer det avsted til jobben. Sats og klesvasking står på programmet ikveld. Ha en fin dag

God morgen - kontordagen er i gang, og man noterer seg at det er mildere uten enn på en god stund. Lite trafikk i dag, kan vel ha sammenheng med vinterferie og at en del skal ha langhelg i tillegg.

Ha en fin torsdag alle sammen!

(Ser forøvrig at T-banen atter en gang står i morgenrushet - duverden så glad jeg er for at jeg ikke er avhengig av den i disse tider)

Last edited:
God morgen fra et snefylt København!

siste dag med eksamensprepping før oppgaveskriving i helgen, og på godt dansk godt vis trosset jeg det helt jævlige våte sneværet og syklet på et par cm sne til lesesalen. Det får gjøre opp for manglende trening denne uken.

Ha en strålende dag!

God morgen fra Lilletorget. Det godt at man kan bruke beina til og fra jobb. Dagen tilbringes på kontoret. Ute i gangene blir det stadig færre kolleger å forholde seg til, en ny runde med nedbemanninger har nærmest blitt dagligdags de siste årene...

God morgen fra kontoret. Regning for utlegg til taxi er sendt til Ruter :)

Bare 2 dager igjen til ferie til fjerne Østen! Begynner å glede meg nå :)

Ha en fin torsdag alle sammen!

Har du tro på å få noe penger refunded da, jcnorway? (Apropos, Flytoget er utrolig flinke til å processe utlegg for taxi!)

Ja, reisegarantien gjelder og jeg har benyttet meg av dette flere ganger tidligere. Så det er nok ingen problemer denne gangen heller. Refusjoner er faktisk noe Ruter er ganske flinke med. Å kjøre T-bane derimot... :rolleyes:

Morn, her har man allerede vært 4 timer på jobb og ser frem til å bli tidlig ferdig for dagen. Jeg har fått løst noen problemer som har plaget lenge, så det ser jo ut til å bli en fin dag. :)

-A

Og her i sør daler snøen ned fra himmelen til en temp på minus ein!

Her blir det en del forberedelser til neste uke som innebærer møter i Oslo og tur/retur Kiel. I morgen blir det hjemmekontor for å passe en syk Bizflyer Jr.

Så da er det snart helg, da! Og det er derfor jeg drikker! :colgate:

BF:cool2

God formiddag fra Mosjøen!
Har påtatt meg ettermiddagsvakt @ WIAS slik at en kollega skulle få litt lengre helg, så formiddagen har gått med til husarbeid.
Skal en tur bort i filialen min og se at alt er slik det skal. Kaste all adressert reklame og sånn som aldri slutter å komme...

7 minus og oppholdsvær i Mosjøen. Ser at kommunen er i gang med å kjøre bort snø. Lagringsplassene har nok begynt å nærme seg bristepunktet etter et par uker med nedbør!

E!

God morgen fra Stavanger. Holder meg hjemme i dag, sykt barn i huset. Men that's life.

Ha en fin dag :)

God formiddag fra Sjursøya. Om få timer går turen til OSL for avreise til CPH og ZRH i kveld, og deretter AGP i morgen. Dermed blir det testing av Swiss i biss for meg også. Artig! :)

Leste ellers igjennom en liten artikkel om Telenor Arena i Aftenposten i sted. Etter gårsdagens høydare, så var jo dette en naturligh ting å gjøre... Det eneste jeg kan si om denne, er at dette er dårlig håndverk. Når en skal skrive om noe, så er vel minimumskravet å vite hvor en befinner seg, hva de en skriver om egentlig heter, og i hvilket idrettslag som er hovedbruker av anlegget en faktisk skriver om! Jeg trodde Aftenposten hadde en høyere standard enn dette for å være helt ærlig.

EDIT: Her er et par eksempler:

Onsdag kveld åpner de australske rockerne AC/DC Telenor Arena på Fornebo med 23 000 publikummere i salen. Stabæks nye storstue er Nordens største konsertsted under tak.
... Det er ikke først og fremst luksus, men inntrykket av funksjonalitet som slår oss ved Bækkelagets nye storstue....

http://oslopuls.aftenposten.no/musikk/article158515.ece

Last edited:
Jeg begynner å merke at det går mot vår...det er grålysning i det vi kjører til jobben nå kl 8 så det går mot rett sesong :-) Har fått beskjed om at jeg nå kan hente mitt IXUS kamera som jeg har kjøpt online. Så da har jeg et lite og hendig kamera som jeg kan benytte på turen til Asia imorgen :-)

(Ser forøvrig at T-banen atter en gang står i morgenrushet - duverden så glad jeg er for at jeg ikke er avhengig av den i disse tider)

Passasjerer på T-banen i Oslo måtte evakueres da det oppsto brann i en kabelgrøft på Stortinget stasjon torsdag morgen. Det vil ta timer før trafikken er i gang igjen. All T-banetrafikk mellom Grønland og Majorstua ble innstilt da brannen ble oppdaget i 6.20-tiden.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=537099

Ellers ble det torsdag i Maura og, hvor en ikke har så fancye ting som t-bane.. Snart tid for å komme seg på jobb, og nå tror jeg ikke det er lenge igjen til helgen.. Lønna kom forresten også i dag, sa en SMS til meg i dag tidlig :)

God torsdag, folkens :)

God formiddag fra Sjursøya. Om få timer går turen til OSL for avreise til CPH og ZRH i kveld, og deretter AGP i morgen. Dermed blir det testing av Swiss i biss for meg også. Artig! :)

Skal du overnatte på Rad SAS eehh Rad Blu på ZRH? Sjekk ut vintårnet og de apekattene som henter ut vin derfra! :D

BF:cool2

Nei, nå snør det på Nærsnes. Igjen!
Gårsdagens Baroloaften var vellykket. Av 9 forskjellige flasker var det bare en 1990-årgang fra Giovanni Conterno som ikke hadde klart seg.
Vel, vel, det ble sovemorgen idag. Nå skal det strykes noen skjorter til IAD-turen imorgen. Så blir det en tur innom Elkjøp og hente den nye laptopen og videre til Brandbu og tilbringe ettermiddagen og kvelden der.
Ha en fin dag.

god ettermiddag fra STO.
Startet dagen med løpetur i Hagaparken kl 06:15, og koser meg med WebTrends og excel i dag. Om et par timer settes nesen mot ARN og 499 (Rampen: gate 34 er perfekt!) og hjemturen. I morgen blir det hjemmekontor på kjøkkenet igjen.

Back