Glad torsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Ah - endelig våken. Valgnatten hang i..... eller var det at lillemor ikke sluknet før i ettdraget??
Uansett - lykke til!

G'morgen fra Alpharetta som melder om +7 og klart .. skal bli rundt 23 .. en fin 'norsk sommerdag'.

Intet spess paa programmet i dag .. kun to dager til avreise .. trenger hjelp av vaergudene paa Galemoen soendag .. og stuerne .. trenger kofferten min fort saa jeg kan faa sett saa mye som mulig av cupfinalen .. lander med LH klokken 13 ... hoerer dere dette, SGS? :p

God ettermiddag fra sofakroken i Mosjøen.

Dagen startet godt med en halvtimes forsovelse ( kun andre gang i mitt liv at det skjer så den er godtatt ), men rakk mine arbeidsoppgaver med god margin. Dog litt travelt og ca tidsforbruk fra man "våknet" til man satt i bilen estimeres til ca 180 sekunder... ^_^
Ute ventet et tåkehav uten like, rundt null grader og freezing fog, så det eneste flyet vi så i dag kom ut av hangaren. Da blir det travelt med innsjekk, ombookinger, bakketransport, omskriving av billetter + + +

I kveld spiller vel RBK en kamp som kan bli seerverdig. Ergo blir det litt sofasliting i kveld!

E!

god morgen fra Chicago! Kjempeglad for at det ikke ble Minneapolis tur i dag. Advokatene er ikke ferdig med aa gaa igjennom kontrakten, saa det blir ikke tur foer til uka.

Flott vaer, men kun 20 varme i dag. I morgen ankommer hoestvaeret igjen, passer bra at man setter kursen for Florida i helgen

Ha en hyggelig aften

Her borte i vest er det regn med regn og regn i dag....og slik ser det dessverre ut for hele helgen....fyr paa peisen tidlig en morgen mens Valg resultatene analyseres..det blir en vaat tur inn til Seattle i dag...ha en flott Torsdag...

God ettermiddag fra tåkehavet på OSL. Sitter her ved Gate 18 og lurer på om det blir noen forbindelse i TRD i kveld. Normalt er det 25 min transfer der.. og nå er mitt fly til TRD minst 30 min forsinket. Kan bli en laaang aften dette her, men jeg har da nett, strøm, kaffe og livet foran meg ;-)

God torsdags ettermiddag fra London!

For første gang på bortimot 13 år har jeg stilt opp på jobbintervju....:) London er sikkert ikke den verste plassen å bo og jobbe, gitt at kompensasjonen er tilstrekkelig til at fruen kan gjøre hva hun vil (passe barn, være hjemmeværende, spille høy musikk hjemme, etc.).

Turen ned hit i går var helt uprobmelatisk, selv med mye tåke på OSL. Flyet så godt som i rute ut fra TOS. Noe forsinkelse ut fra OSL til LCY, blant annet pga av en feilindikasjon som cockpit mente kunne komme av det fuktige været.... (jeg er ikke sikker på at jeg liker det faktum at litt fuktig vær kan gi utslag i indikasjoner på feil som ikke er der...)

Back