Glad torsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen - nå venter en times treningsøkt før det blir kontorarbeid inne og ute av kontoret. I ettermiddag/kveld er det fest i hagen til Petter Stordalen og natten tilbringes på et av hotellene hans på Gardermoen før morgendagens avgang til Italia. Ha en bedre torsdag og en fin uke her hjemme...:ITA

God morgen fra MJF, det er 11 grader, regn og grått! Ikke fullt så ille som i går da de måtte kansellere tre fly pga. lavt skydekke da heldigvis.

Jobb fram til 1230 med mindre man må til Bodø i hastemøte med fagforeningen... Time will show!
Men nå skal vi ut og løfte bagasje og post og frakt og . . .

E!

God Morgen fra Vadsø. Her er vi akkurat ferdig med dagens morratrim (les: løfte bagasje, post og frakt) :) Har egentlig friuka denne uka, men siden noen av oss her må ikle seg grønt (ikke WFgrønn altså) denne uka mangla vi folk og da stiller man jo opp både i dag og i morra :)

God morgen fra Oslo. Så snart frokosten er fortært bærer det på vei mot jobben. Lønningspils står visst også på programmet idag. :) ha en fin dag

God morgen! Her er klokken 5 minutter ut i torsdagen. På planen i dag står trykktank/hypoksi og senere på dagen, lesing :)

Last edited:
God morgen fra Forus. Ny dag, nye muligheter. Etter jobb blir det å ta det med ro og slappe av.

God morgen fra Forus. :)

Sent på jobb i dag pga trafikken, men kom velberget frem på tross av alle omkjøringer og trege bilister :colgate:

Ha en fin dag dag :)

God formiddag fra barteland

Litt regn,litt vind men god temperatur er status fra Nidaros idag ^_^

RBK-Djurgården ikveld , regner med det må bli RBK (nok en gang ) som redder
:nor :EU-ære ;) ;)

Ha en strålende dag forumister :nor :nor :nor

God morgen fra Oslo på en flott sensommer/høstmorgen. I ettermiddag skal treningskort kjøpes slik at jeg kan begynne et nytt og bedre liv. (forøvrig det 20. (eller deromkring) nye og bedre livet jeg har begynt på i løpet av de ti siste årene, vi får se hvor lenge det varer denne gangen:p)

God morgen fra Wien. Meldes om mye sol, lite vind og opptil 27 grader idag, så spørs om ikke jeg skal ta meg en tur ut å fly Pitts og kanskje litt bading på ettermiddagen.

...før morgendagens avgang til Italia. Ha en bedre torsdag og en fin uke her hjemme...:ITA

Kunne nok tenkt meg en tur til Italia selv, men august er italienernes feriemåned og det er for varmt for mitt vedkommende. Ser ut som dere og ENGM RAMP skal treffes til lunsj et sted. Hvor skal dere?

Ellers er det pent vær på Nærsnes. Litt vind og ikke allverdens temperatur, men allikevel en fin dag. Blåveisen på høyre øye er på retur og de værste sårskorpene er borte så kanskje det blir en bytur på ettermiddagen og en middag på Amundsen & Nobile.:ITA
Ha en fin dag.

God formiddag/ettermiddag fra Lilleaker,
Første del av dagen er unnagjort. Dagen startet hjemme i Tananger 05.15 på vei ut til Sola. Nesten nabo og skipper på SK4002 , Viggo Stenbekk fikk LN-RRZ avgårde på tiden idag og vi landet på OSL 15min før oppsatt rutetid. Slettes ikke verst! 58 pax fikk oppleve en fin og rolig morgentur over fjellet idag. Lett regn i sørvest , dog fint å oppleve finværet her inne i Oslo.
Nytt møte før returen settes over fjellet med SK4047 senere idag.
Noen images ble det tid til å legge inn på tråden idag tatt fra LN-RRZ og abonnert sete 2A.
Tyrifjorden lå speilblank i morgentimene og flott er det å se gule kornåkre i østlandsområdet som bader i morgensolen.
Ha en fin dag alle forumister.

Attachments

• DSCN5280.JPG
    DSCN5280.JPG
    63.9 KB · Views: 82
  • DSCN5282.JPG
    DSCN5282.JPG
    69.7 KB · Views: 81
  • DSCN5283.JPG
    DSCN5283.JPG
    90 KB · Views: 81
  • DSCN5285.JPG
    DSCN5285.JPG
    71.4 KB · Views: 81
  • DSCN5291.JPG
    DSCN5291.JPG
    136 KB · Views: 83
God dagen Godtfolk!

Her nytes fortsatt ferie, dagen brukes til plenklipp og pusling i stor hage....og jeg også teller ned til Italiaferie, hvor avreise blir søndag morgen...Mmmm så jeg gleder meg....

Ser ut som dere og ENGM RAMP skal treffes til lunsj et sted. Hvor skal dere?

Stein, jeg får kanskje prøve å dra EB til stedet du snakket om som han glemte i fjor? Jeg og EB får prate fly da ;) og våre respektive what-ever-comes-to-mind? :)

:ITA

Back